eu am desfacut geamul de la oglinda stanga si are si mufele si firele pt incalzire. Eu am descoperit ca atunci cand ploua, daca dau stergatoarele pe automat(activez senzorul de ploaie) se incalzesc si oglinzile. Intre timp eu am schimbat turbina, nu pierdea ulei dar suiera foarte tare. Acum daca iti consuma ulei eu zic sa te duci la un service sa o verifice. la mine nu sunt mufele de la incalzire :) . lamine nu suiera dar pierde ulei.am verificat-o face presiune normal .la tine cam cit ulei consuma?cam cit te-a costat distractia cu turbina?si daca au fost ceva dificultati la montaj Eu una nu m-am plans, am spus doar cum se simte masina cu runflaturi... :D Oricum nu renunt la ele, nu ma vad schimband roata in caz de pana si oricum nu am unde sa pun roata de rezerva... Ba eu renunt inca din primavara,ca imi distrug toata masina, nu va mai fi precizia aceea de runflat,dar macar stau mai linistit,suspensia mi se pare foarte rezistenta,deci prin ce am dat cu ea si inca nu bate nimic,asta e de admirat,40000 in tara,pana acuma mi se pare fiabila din toate punctele de vedere. ce precizie de runflat?....runflat-ul nu-ti da nici o precizie...ci o siguranta in plus....si o mare duritata la gume care se reflecta intr-o degradare continua a articulatiilor masinii(ele se recomanda pe sosele nu pe "tarla" in Romania). Ti se pare suspensia rezistenta?:)))....n-ai intalnit dambul care sa-ti puna capac. Eu l-am intalnit acum o luna...si mi-a distrus un amortizor la viteza de 100 km/h si culmea...pe europeana. Si revenind iar la runflat....am dat intr-o groapa noaptea si mi-a crapat un runflat facut de michelin(255/35 R18) si care costa o groaza de bani (1500 ron )...aprox). Deci sincer....as fi preferat sa-mi crape un cauciuc normal decat un runflat( cu 1500 ron am luat 2 dunlop de aceeasi dimeniune...noi noute doar ca nu erau runflat) si eu am renuntat la runflat si la aceiasi dimensiune este mai putin rigida(205/16'')