Jump to content

dorux

Members
  • Posts

    257
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bistrita

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E46 nfl 136cp

dorux's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Buna colegi . Este vorba despre un E46 nfl , la care am gasit in portbagaj dupa mochetele de pe lateral urmatoarele : 1. In partea stanga , unde se afla amplificatorul si magazia de cd-uri, am gasit inca o legatura de cablaje cu 2 blocuri unul mare si unul micut ; ambele erau imbracate intr-un material izolant si infasurate cu banda de matase, acestea deci fiind nefunctionale si nu stiu de la ce provin. Sa fie instalatia facuta din fabrica pentru upgrade la navigatie oem ? 2. In partea dreapta , in cutia unde se afla cablul rosu cel de + de la bateria masinii , se afla inca un bloc sferic ( rotund si lung) portocaliu/galben iar in partea de jos a acestuia ies 2 fire de vreo 20 cm iar la capatul lor este legat un tranzistor ( nu stiu sigur daca asa se numeste); ideea e ca nu stiu de la ce provine ? sa fie vreo improvizatie sau ceva din fabrica ? dupa eticheta asa pare sa fie ceva din cablajul masinii. 3. Masina are sistem hi-fi de sunet, deci amplificator si 10 difuzoare . As vrea sa schimb difuzoarele din spate de pe plafon , dar proband noile difuzoare care este un sistem coaxial ( tweeterul este montat pe difuzor) am constatat ca tweeterul are un sunet foarte foarte slab, abia se aude, deci prin urmare difuzoarele masinii primeau doar frecvente joase si banuiesc ca frecventele inalte sunt taiate de amplificator. Ce as putea sa fac ca sa leg si tweeterul de la noile difuzoare la amplificator ? Sa le leg in paralel cu cele 2 difuzoare mici din portierele din spate ? Acestea sunt medii sau inalte ....ca nu pot sa-mi dau seama .... Multumesc pentru sfaturi. Am atasat cateva poze ca sa va dati seama despre ce este vorba la punctul 1 si 2 , iar ultima este o poza de la difuzorul din portiera spate .
  2. Pai in principiu intre minim si maxim asta inseamna nivel ok. La schimb , tot asa se pune uleiul pana la mijloc, iar daca la tine asa indica , in 8000 km, inseamna ca pierderile sunt neinsemnate.
  3. dorux

    gazeaza

    Racordul flexibil. Se poate pune aftermarket/universal linistit doar sa fie acelasi diametru, se sudeaza cu argon.
  4. dorux

    jante 18

    Nu e nici o problema, fiecare cu parerea lui... in principiu ma uitam sa cumpar ceva pe 17 la care inca ma mai uit si momentan dar mi-au sarit astea in ochi si imi plac pe langa faptul ca am in plan un "upgrade" probabil peste un an iar asta va fi un e93 ...deci ar merge un transplant fara nici o grija. Ma interesa daca la cel actual se potrivesc.
  5. dorux

    jante 18

    Sunt jante de x1 m si imi cam trag cu ochiul. Anvelopele sunt de vara si au profil de 7 8 mm deci cam 2 sezoane nu ar trebui schimbate, pentru ca daca le-as cumpara asa ar mai fi o cheltuiala in plus cu alte anvelope, pe langa pretul lor cu cele actuale si asta ar sari de 1000 E.
  6. dorux

    jante 18

    Ideea e ca asa sunt jantele cu aceste anvelope. Vroiam doar sa stiu daca sunt "plug & play" fara sa mai intervin eu asupra lor cu schimb de anvelope. Msi mult.
  7. dorux

    jante 18

    Salutare baieti. Am nevoie de ajutorul vostru, de la cei care stiti sigur sau aveti/ati avut. Pe E46 sedan nfl. se pot monta jante pe 18 fara a fi nevoie de alte modificari ? Jantele fiind cu anvelope fata 225/45/18 iar spate 255/40/18. Dimensiunile jantelor fata 8j et 30 iar spate 9j et 41. Masina are suspensie sport (nu m) din fabrica. Multumesc pentru viitoarele raspunsuri. An nou fericit.
  8. daca ar fi catalizatoarele infundate ar avea permanent acele simptome.
  9. oare un 65 AMG cam la cat ar trebui turat daca cumva are aceeasi simptoma ? 7000 ?
  10. inainte de toate celelalte interventii ai vrificat si turbina ? daca a fost nevoie de segmentare presupun ca masina are ceva kilometri ....
  11. nu are nici clapete , si daca ar avea nu avea cum sa traga masina aproape deloc cu ele blocate pe inchis poate sa fie din debitmetru problema ; dar mai intai un test sa ii faci
  12. cu ocazia asta rectifica si chiulasa , mai precis scaune supape, supape, si simeringuri noi la supape. aici iarasi mai poate fi o problema cu compresia scazuta sau cu consumul de ulei.
  13. porneste greu mai ales acum la frig ? sau care sunt simptomele ?
  14. ce ai rezolvat pana la urma cu masina ? ce a trebuit schimbat/reparat ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.