Salut , Mult success si peri albi .... Dupa cip ( nu dau numele dar cu box cu mai multe harti marca renumita) maxim ce am putut scoate au fost 330n/m si ~145hp. Pe capat nu mai face fata turbina. ( 1.3bari, am inteles ca daca o fortezi mai mult poti sa ii aprinzi si o lumanare ). Am schimbat turbina cu una de audi 3.0, acum cu 1.8 bari am ajuns chinuit la ~165 cai dar la fel pe capat moare, urmatorul pas cel putin pentru mine este sa dau afara catalizatoarele, toba sport etc, se face presiune cam prea mare pe evacuare si din anumite semne asta ar fi limitarea de acum. Chiar si asa boxul de acum nu ii poate da mai multa motorina. Varianta urmatoare este sa fac o resoftare a calculatorului la ~200hp si cu boxul sa il aduc in 180 ( vreau sa ma tina motorul vreo 40k km ), 200 si 200+ (cat se poate scoate maxim) pentru omorat pe distante scurte. Trebuie sa schimbi si senzorul de presiune din galeria de admisie, cel stock citeste doar 1.5bari max, cel de pe x5 3.0 motorul de 218hp citeste pana in 3.4bari. Tot ce am zis mai sus a fost facut pe dyno , valorile nu sunt scoase din burta. Have fun Proprietar de e39, 520d ( profund suparat ca sa apucat de "cipuit" ).