Jump to content

filon

Members
  • Posts

    986
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

filon last won the day on December 27 2012

filon had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E46 320d

Recent Profile Visitors

17281 profile views

filon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

414

Reputation

  1. Salut, E cineva care ma poate lamuri, poate aveti voi o idee... De ce nu vrea sa accelereze ca lumea masina asta minunata a mea? Pe scurt: pana-n 1500rpm chiar si cu a 2-a este complet moarta... dureaza o eternitate sa urce in ture (nu mai zic in viteza). Uneori chiar se impleticeste la plecare de zici ca am plecat cu a 3-a de pe loc (ambreiajul cupleaza, masina da in nas, dar nu moare motorul ca o "prinde" motorasul de relanti... iar in tot timpul asta eu sunt cu acceleratia in podea). Practic daca nu ii dau macar 1500rpm si apoi chiar sa bag piciorul sanatos in ea la plecare de pe loc, e cam praf. Dupa 1500rpm exista un pic de viata in ea (dar nici pe departe ce ar trebui sa fie), iar abia pe la 3000rpm se simte un pic de cuplu. Practic la drum lung o conduc ca si cand ar avea 1.4 benzina... o tin tot timpul peste 2000rpm si nu schimb mai jos de 4000. Ca idee, 0-60 face in cam 7s si 80-120 in cam 10s, iar de la 160 incepe sa vibreze toata masina astfel ca la 170-180 mi-e deja frica sa trag mai tare. Dar oricum nu cred ca urca mai mult de atat. 210 cat e viteza din constructie nu cred ca prinde sincer (si oricum mi-ar fi mult prea frica sa incerc). Si vibratia eu o percep ca venind de la motor, fiindca pana-n 140 nu se simte nimic, rotile sunt ok, cauciucurile sunt noi. Si n-are nicio eroare la motor pe tester. Absolut niciuna. Pe lung: Asta e o masina care a stat vreo 5 ani pe dreapta ca a avut o problema la motor. Cineva la o benzinarie a bagat benzina in loc de motorina, s-a dus intr-un service, s-a scos benzina, curatat tot, dar desteptii au lasat masina afara pe ploaie cu motorul deschis si a intrat apa in motor. Praf a fost. 5 ani mai tarziu, iau eu masina si ii pun alt motor. Garnitura de chiulasa a fost schimbata si chiulasa alezata ca nu pica garnitura cum trebuia (motor sh ieftin, nu stiu ce a fost in capul meu). Nu tragea, pentru ca pompa de injectie. O trimit undeva la Buzau sa o puna la punct (si au si desfacut-o si schimbat garnituri, etc) si mi-au verificat si injectoarele cu ocazia asta. Deci pompa de injectie e verificata, pusa la punct si am inlocuit si un injector care nu era ok. Dar masina tot nu tragea (ceva si mai rau decat acum... era varza si trebuia sa plec de pe loc ca la drag racing sa ajung la 60 sa nu incurc traficul). Am gasit problema la pompa de motorina. Am inlocuit-o si a mers mai bine. Fata de cat de varza era inainte (cred ca un Tico imi dadea rusine la semafor) mi s-a parut o imbunatatire, dar nu mi-am dat seama decat tarziu ca ceva tot nu era ok. Pe tester nicio eroare la motor (cand nu era pusa la punct aparea asta). Am fost intr-un service si am facut test de compresie (pt alta problema, ca papa si antigel si nu scapa o picatura pe jos), si a iesit ok. Am fost in alt service si s-au uitat la turbo si "parea ca nu deschide complet geometria variabila cand o turam pe loc". La ciupanezu am fost, s-a uitat la turbo, furtunul e tare, deci turbo baga boost (si se aude ca functioneaza). Pe tester in continuare nimic. Masina nu da fum deloc. DELOC. La un moment dat mi s-a parut ca dupa un drum lung, vreo 200Km, aveam impresia ca tragea mai ok. Poate doar mi s-a parut. Bujiile si filtru de motorina sunt noi. BTW: masina in acest moment e resoftata la George (320i e36). El a mers cu masina si mi-a zis ca nu e ce trebuie. De cand a resoftat-o e mai ok ca inainte, dar tot am cifrele de mai sus (0-60 si 80-120)... inainte era si mai praf, daca va puteti imagina. Si inca o problema ciudata, dar nu cred ca are legatura. Vin dimineata si scot joja, uleiul e la nivelul maxim. Sterg joja, o bag la loc si o scot din nou... nivelul e mult peste maxim (pare ca vreo 1L peste). WTF? Ma poate ajuta cineva? Aveti vreo idee? Sincer pe mine ma cam depaseste... ce naiba poate sa fie sa nu dea eroare pe tester. Iar treaba cu joja mi se pare foarte dubioasa. Multumesc anticipat (chiar daca nu primesc un raspuns, macar ca ati citit pana aici)!
  2. S-au vandut sticlele de faruri. Au ramas doar jantele pentru care fac si o reducere de pret. Doar 250 RON pentru un set de 4 jante originale cu cauciucuri cu tot. Nu stiu unde se mai gasesc asa ieftin.
  3. Vand set 4 jante aliaj originale Style 5 15" cu cauciucuri Continental WinterContact de iarna 225/60/15" DOT 2807. Jantele sunt vopsite negru, iar cauciucurile sunt cam tocite, dar mai merg o iarna - doua. PRET: 300 RON Poze jante: http://imgur.com/a/aR8Hx Vand sticle de faruri noi noute (set) pentru BMW seria 3 E46 facelift (2001-2005). Le-am luat pentru a mea, dar am gresit comanda si nu se potrivesc ca eu am non-facelift, . Sunt noi, arata perfect si se potrivesc sigur (se potrivesc si pe farul meu, dar la capota nu vin la linie). Pozele sunt reale. Nu va mai polishati farurile, ci doar inlocuiti sticla si arata ca nou. PRET: 150 RON Poze sticle faruri: http://imgur.com/a/XOzeI Doar cu predare in Bucuresti.
  4. Vand jante Style 5 15" cu cauciucuri Continental de iarna 225/60/15" DOT 2807. Cauciucurile sunt putin tocite inegal (cele care au fost pe fata), dar sincer sunt foarte bune. Eu am ramas cu masina impotmolit doar cand ramanea pe burta pe zapada. Le dau fiindca am avut probleme cu jantele... sunt putin prea mici pentru masina mea si imi slefuiau etrierul pe dreapta. Iarna asta am luat si o groapa mai tare si s-a indoit putin janta si imi freca destul de tare etrierul. Janta a fost indreptata (la presa din aia speciala, nu la ciocan) si echilibrata, dar nu mai vreau sa ma mai complic cu alt set de jante. O sa-mi iau doar cauciucuri de iarna si aia e. Am pus poza si cu janta afectata. Merge bine acum, dupa ce a fost indreptata si echilibrata. Cam astea ar fi partile negative. In rest, toate bune si v-am zis, de cauciucuri am fost foarte multumit. Le dau pe toate la 500 lei. Jantele le tin la tara (70Km de Bucuresti), deci sper cumparatorul sa fie hotarat din poze ca sa nu fac un drum de pomana pana acolo. Sper ca ma intelegeti... http://i58.tinypic.com/106aolg.jpg http://i57.tinypic.com/2qwdema.jpg http://i59.tinypic.com/2vkn6uf.jpg http://i59.tinypic.com/s2gvg8.jpg http://i57.tinypic.com/29vatkn.jpg http://i60.tinypic.com/2zqc6bp.jpg http://i58.tinypic.com/2nvtt93.jpg http://i60.tinypic.com/dgqbra.jpg http://i59.tinypic.com/2zxr0o9.jpg http://i59.tinypic.com/2yo7v36.jpg Si restul de poze: http://i59.tinypic.com/24kvywn.jpg http://i60.tinypic.com/34rsrbt.jpg http://i61.tinypic.com/2ikr3it.jpg
  5. filon

    E39 528i

    Multumesc! Am reparat si vanos-ul la Ciupanezu. Merge ok acum. Cu ocazia asta a descoperit ca aveam garnitura de la capacul de supape cam mancata, desi am schimbat-o acum 2 ani. Nu-i nimic, o mai schimb o data. Cu ocazia asta, vreau sa-l recomand din nou pe Ciupanezu fiindca a fost baiat de treaba si mi-a schimbat-o pe aceiasi bani pe care i-am dat pe reparatia de vanos. Si acum... o poza. Astazi sarbatorim! :sorcerer: http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/CAM00371.jpg 350.000 Km si ma lasa... fix acasa.
  6. E34 e special, ce stiti voi? E34 nu merge spalat cu presiune la spalatorie sau cu peria cum sugera un coleg mai sus. Se ia frumusete de vopsea (de pe suruburi). Sa se stie: E34 se spala doar in ploaia calda de vara... si mai e pana la vara.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.