Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

gabrian

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Timisoara

gabrian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Incredibil! Ieri la pranz mi le-au furat si pe cele de pe aripi :twoup: Unii chiar au tupeu.
  2. Da, asta in cazul fericit in care butonul 7 din MID are si functia BC pe langa setare Ceas. S-a mai discutat cu ceva timp in urma (topicurile despre WEBASTO) ca multe console MID au doar setare ceas pe acel buton 7, caz in care functiile BC se pot configura folosind butonul de reset kilometrii (cel de langa turometru si indicatorul de temperatura a apei).
  3. In principiu se poate face din bord, dar trebuie sa identifici care este functia/testul corect. Eu as incerca prima data sa schimb tara din UK in alta care foloseste sistemul metric. Daca nu poti sa schimbi codul de tara (test 10), trebuie deblocat cu test 19 pe ON folosind ultimele caractere din VIN.
  4. Erau modelul simplu (fara insertie crom) in culoarea caroseriei, verde inchis.
  5. Nu am PDC. Mi-au lasat si cate o urma de surubelnita pe fiecare usa... probabil ca nu le-a luat mai mult de 30 de secunde.
  6. Mi-au furat bandourile de la totate usile. Ma gandesc sa cumpar altele si sa le prind si cu silicon pentru a nu mai avea surprize de genul asta dar mi-e teama sa nu-mi vandalizeze masina daca le mai vin astfel idei. Aveti idee cat costa bandourile sh pentru E39 din 2003?
  7. Cateva clarificari: In procedura descrisa de marioeduard se modifica in OBC tara in care a fost vanduta masina adica pozitia 10. Pe masinile fara display alfanumeric in meniul OBC se intra/navigheaza folosind doar butonul "Reset km" tinand mai mult sau mai putin apasat. La mine nu se poate alege alt cod de tara fiind doar o singura optiune 00 (00=Germ., 02 =US,...) Sunt curios daca pe toate e39 fara "Alfanumeric check control" este asa. sau de aici ar trebui sa se schimbe limba inclusiv pentru ce apare pe MID.
  8. Explicatia este destul de clara pentru masini care au ace buton "Check Control". Si in manual pentru acel bord scrie ca limba se poate schimba pentru mesajele "check control" si informatii de la comp. Eu nu am bord cu "check control" in afisaj alfanumeric si nici acel buton de "Check Control". Am ecranul acela cu masina - usi, faruri si portbagaj. Intrebare! Dupa ce ai schimbat limba, se vad si mesajele de pe MID (pe consola centrala) tot in engleza? Mersi.
  9. Chiar ieri citeam prin ziare ca din 24 aprilie sunt "ilegale" radarele fixe dar trebuie platite amenzile trimise pana in aceasta data (24.04.2009). Spuneau ca radare "legale" sunt doar cele ale MI de pe DN1 si cele mobile de pe masinile politiei. Ontopic: 90% merg cu +10km/h 10% pana la +50km/h (doar cand e drumul liber, vizibilitate buna si sunt foarte grabit) Am luat o singura amenda la 69km/h pe restrictie 50.
  10. (!) pe unele masini este intr-adevar de la frana de mana. In cazul de fata presupun ca este "Bremshydraulic" sau Dynamic Brake Control warning. Din pacate manualul pe care-l am este in germana si nu ma prea descurc. Din ce inteleg, are legatura cu schimbarea lichidului de frana sau sunt alte erori la sistemul hidraulic de franare. Eu te sfatuiesc sa resetezi aceste "warning-uri" cu un tester - oricum trebuie sa rezolvi problema asta pentru martorul airbag si daca iar se aprinde atunci sa verifici mai departe. Se poate sa fi pus cheia in contact cand s-a schimbat lichidul (si martorul airbag tot din aceasta cauza s-a aprins - cheie in contact cand era decuplat airbag-ul din volan) sau chiar sa fie o avertizare ca trebuie schimbat lichidul de frana care se face la fiecare doi ani. Bafta.
  11. Atentie cu aceste sfaturi de la mecanici! Nu ei sunt cei care cunosc aceste lucruri ci mai degraba electricienii ar trebui sa stie. Eu am lucrat in domeniu si pot sa-ti spun ca dupa ce au fost ceva probleme prin anii '90 (din cauza declansarii prea usor a murit un copil), airbag-urile "sar" cat mai tarziu posibil. In aproape toate sistemele electronice de pe masina sunt anumite nivele de siguranta "Safety levels" iar in cazul unor probleme anumite functii for fi indisponibile. In mod normal, pe orice tip de masina, cand se detecteaza erori la un airbag cel putin acela nu va mai fi declansat Chiar si pe Solenza stiu ca este un sistem mecanic (un buton care sare si trebuie apoi apasat) care va decupla sistemul de airbag.
  12. Cum pot sa aflu daca este sau nu caseta servotronic la e39?
  13. La mine diferenta intre consumul real si cel aratat pe bord variaza intre 0,2 si 0,4 litri. offtopic :twoup: la 520-ul meu consumul la un condus "decent" este afara: 5,3 - 7,5 litri/100km in oras: 8 - 13 litri/100km
  14. Nu stiu daca ai rezolvat problema dar si eu am avut ceva asemanator. La mine nu se mai inchidea usa soferului decat manual (nu mergea nici din telecomanda si nici de pe consola). Cauza a fost unul din firele de la comanda oglinzilor care atingea caroseria.
  15. - bateria este sub spatiul de depozitare lateral din portbagaj - in dreapta. La break daca nu ai magazie de CD-uri trebuie scoasa acea "ladita" care e prinsa cu un fel de surub si sub ea se vede bateria. - La oglizi se desface capacul de plastic (partea vopsita in culoarea caroseriei).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.