Jump to content

wali

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bayern, Germany

wali's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ca principiu de functionare nu. Ca practica , da. Si diferenta asta se intilneste in orice tara, nu numai in Romänia, unde se intilnesc pe strada atitea extreme (dacia, trabant, carute vs bmw, audi) si unde infrastructura nu corespunde necesitatii de trafic. Cine a condus destul de mult in ambele tari, face diferenta imediat. Dar aceasta tema nu cred ca il ajuta pe cel ce a deschis topicul in alegerea sa.
  2. Deoarece cit am stat in Romänia n-a luat nimeni legatura cu mine, dintre membrii clubului ma refer, iar piesele au fost ulterior vindute, propun sa inchidem topicul.
  3. Salut si bine ai venit pe forum ! sper ca prin link-urile de mai jos sa iti pot fi de folos in alegerea pe care urmeaza sa o faci. acestea sint testele facute de clubul ADAC din Germania la aceste 2 modele. Este in germana dar daca le studiezi mai bine poti sa tragi concluzii. ADAC-ul da note de la 1 la 5 dintre care 1 e cea mai buna. http://www.adac.de/Tests/Autotest/TETDaten...96_BMW_316i.pdf http://www.adac.de/Tests/Autotest/TETDaten...94_BMW_318i.pdf Din pacate timpul nu-mi permite sa-ti traduc tot; eu as recomanda un 318, nu de alta, dar chiar daca nu o alergi, in unele situatii, cum ar fi la depasiri, citiva cai in plus nu strica, mai ales in Romänia Pt un 316 din 2002 e vama 1675 euro, pt un 318 din 2002 este 1778 euro
  4. wali

    AJUTOR

    hmm..in anumite conditii, probabilitatea exista. Din cite stiu eu insa acest lucru este valabil si practicabil in special in tarile care apartin UE. Referindu-ma insa in mod special in cazul noastru , unde cumparatorul se afla in Romänia pot sa dau un exemplu: masina urmatoare, aleasa de mine dupa principiul :"am 50000 euro, ce pot sa iau cel mai bine la suma asta": http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=yi3yc3b2ekc ar fi full options , ca sa nu intru in toate amanuntele si ar avea 1000 km , ceea ce nu se poate spune ca nu e ca si noua. Cei 50000 euro ar fi ,pentru aducerea si inscrierea ei in romänia, ultrasuficienti. Cu tot cu vama -care te duce la 15860 euro- si restul cheltuielilor care mai sint. Bineinteles, unii vor spune : daaa dar ce-i cu garantia? Nu spun decit atit: oare ce fabricant sau dealer, atunci cind formuleaza clauzele garantiei se gindeste cu adevarat la buzunarul clientului si ce conditii ii pune la cumparare, ca acesta sa beneficieze 100% de garantie? Si in cazul nostru, de ce sa fie adusa din Germania (tara fabricantului) si nu din alta tara europeana daca si acolo sint mai ieftine ca in Romänia? Iata un bun argument: situatia actuala in Germania (scaderea puterii de cumparare, indicele minuscul de dezvoltare economica, etc) precum si concurenta enorma dintre firmele existente care duce la o negociere foarte favorabila, scad pretul pietei. Daca ar fi insa sa dau un sfat lui rookie, daca e convins ca, sa dezvolti o dragoste pentru bmw e un efort care se merita, sa inceapa cu o suma mai mica si sa se gindeasca bine la modelul ales si la ce urmeaza sa faca cu ea (vrea mai mult confort, vrea mai multi ps, vrea mai mult lux, etc) poate se imprieteneste si cu un alt model de bmw. Intr-un fel sau altul toate, iti ridica pulsul.
  5. wali

    AJUTOR

    Sallut! Sfatul meu: cu 50000 euro iti cumperi un 330i , full options, direct din Germania intre 0 si 1000 km. Intotdeauna o masina e mai ieftina in tara fabricantului si din cite stiu, ramine si garantia acestuia de doi ani. Masina este intr-adevar un vis !
  6. Salut ! eu sint in Bucuresti de citva timp si mai stau pina la sfirsitul lunii.Cei pe care i-am contactat inca din Germania si care au interes sa vada lista de piese , nu mi-au raspuns inca. Cine doreste sa stea de vorba cu mine, fie ca e vorba de aceste piese sau nu, ma poate gasi la 0742 763032.Pe curind!
  7. Salut, prieteni ! Celor de la BMW le-a trebuit ceva mai mult timp pt efectuarea listei de piese. Ma rog, au filiale mai multe, putin personal etc. Am primit acum citeva zile lista. Are o valoare totala de 24 300 € + TVA-ul german de 16% care oricum se recupereaza. Pot fi cumparate si esalonat. Piesele sint sortate dupa numarul de comanda la BMW si fac parte din toate categoriile: motor, cutie viteze, caroserie, frine, axe , parti electrice, etc. Mai sint si citeva consumabile si accesorii. Pentru transport ar fi suficient un camion de 7,5 t. Eu vin in Romänia la sfirsitul saptaminii (8 mai) si aduc bineinteles si lista cu mine. Daca se mai tin intilnirile saptaminale in fiecare joi la Cocosatu´ atunci mai mult ca sigur ca pe 12 mai vin si eu la intilnire. Poate imi spune cineva la ce ora se tine de obicei. Abia astept sa ne intilnim, sa ne cunoastem , sa schimbam pareri, etc
  8. wali

    bmw 525iA E60

    Salut , Bogdane ! Referitor la garantie : azi am sunat personal la bmw sa intreb care este exact treaba cu garantia pt masinile cumparate in Germania si aduse in Romänia. Pentru eventuale defecte (neprovocate de cumparator sau de uzura normala a masinii) exista o garantie de 2 ani data la care dealer-ul care a vindut masina de noua. Ca sa beneficiezi in caz de nevoie de aceasta garantie trebuie sa te duci cu masina numai la un dealer bmw autorizat din Romänia pt. remedierea defectelor. Mai exista si posibilitatea unei garantii pt masini second hand data de dealer-ul care ti-o vinde/aduce tie in Romänia. Daca acesta nu-ti da acesta garantie prin contractul pe care banuiesc ca l-ai semnat cu el, atunci nu ramine decit prima varianta. Sper ca am putut sa-ti fiu de folos cit de cit. Pentru viitor : treaba cu garantia trebuie intotdeauna dinainte stabilita. Deoarece nu am mai multe detalii asta e tot ce pot spune in moment.
  9. wali

    raritati

    A fost un singur prototip. Deoarece la vremea respectiva cerinta pt acest gen de masini sport era f redusa, managerul bmw de atunci a oprit proiectul. Totul despre acest unicat a fost si este tinut la secret. Dupa ce s-a terminat productia de serie pt 8-er, a fost distrus. Prototipul n-a fost niciodata apt pt siguranta in circulatie. Daca te uiti mai bine ai sa vezi ca nici faruri nu are si a fost asamblat provizoriu. De aceea nici in muzeu nu a fost expus.
  10. wali

    bmw 525iA E60

    Felicitari ! Alegerea ta este f buna. Personal nu as avea dubii asupra masinii dar - si nu vreau sa te dezamagesc- daca veneai sa o cumperi personal din Germania mai economiseai circa 2500-3000 euro, asta daca pretul scris de tine este numai pretul masinii incl tva-ul german de 16%. Banuiesc ca in pret este si comisionul celui care o aduce. Garantia fabricantului este de 2 ani de la data primei inscrieri in circulatie si este valabila oriunde. Mai ai cam 9 luni garantie dar de la vinzator direct nu ai , din cite stiu. Aceasta e valabila numai in Germania/UE. Dar daca se strica ceva-sper sa nu se intimple- ti-l aduc aici la reparat :blink: :) :) ...si ti-l las pe al meu intre timp(750 E32).......(Glumeam)
  11. wali

    bmw 525iA E60

    Salut Bogdane ! Sper ca informatiile de mai jos sa-ti fie de folos. Daca mai ai si alte intrebari iti raspund cu placere. Eu am o firma in Germania prin care favorizez cumparatorilor din Romänia achizitionarea de masini din Germania si cred ca sint in masura sa te ajut daca mai ai nevoie. Wegfahrsperre : este un sistem electronic antifurt care blocheaza pornirea motorului. In cheie este integrat un chip care comunica cu computerul de bord. Durchladesystem : posibilitatea de a rabata bancheta din spate marind volumul portbagajului. Scheinwerferreinigungsanlage: instalatie spalare intensiva faruri, proiectoare Geschwindigkeitsregulierung : sistem de adaptare a vitezei in functie de trafic. Winterräder: anvelope iarna ; Sommerräder: anvelope vara Winterräder statt sommerräder inseamna in loc de anvelope de vara, are de iarna, depinde de context. Navigationsystem business: sistem de navigatie conceput pt oameni de afaceri. Acesta are in plus spre exemplu, fata de cel obisnuit si lista hotelurilor de pe traseu, posibilitate rezervare camera si vocea placuta a lui Suzi :blink: Universal Handyvorbereitung: Instalatie universal pt telefoane mobile Individual Blinkleuchten weiss: Semnalizatoare individuale de culoare alba.(asta este o optiune individuala) ESP. Program electronic de adaptare a stabilitatii masinii in diverse modalitati de conducere: sport, comfort. Traktionskontrolle: program care vegheaza asupra masinii in mers, si in functie de situatie regleaza permanent turatia constanta a rotilor. Tinde o roata,intr-o curba, sa se invirta mai repede ceea ce duce la derapajul masinii, aceasta este frinata si automat se reduce acceleratia.
  12. wali

    raritati

    UNUL DIN FAVORITELE MELE BMW 503 O alta pagina interesanta pt cine nu stie este http://www.germancarfans.com click photos click bmw si m-ar interesa ce aveti de spus despre H2R Hydrogen Eu asta numesc evolutie !
  13. 1 EXEMPLU RAPID : Putem gasi un dealer de piese care poata prelua acest lot la cel mai scazut pret pe care noi putem sa-l obtinem dar cu conditia ca membrii clubului bmw sa dispuna de reduceri avantajoase. Nu uitati !! VORBIM DE PIESE ORIGINALE NOI BMW, DECI CALITATE !!! Si daca stau bine sa ma gindesc ce nu mai poate vinde el cu succes aici sint si piese pt modele mai vechi care in Romänia se cauta.
  14. Salut prieteni ! Am o veste extraordinara :blink: :) :) Ieri am fost cu treburi la reprezentanta BMW din orasul unde locuiesc. Am avut o convorbire foarte constructiva cu seful acesteia. Fondul discutiei s-a purtat pe tema obtinerii de preturi export cit mai avantajoase pt clientii nostri. Tipul este foarte deschis in ce privesc colaborarile cu Europa de est. M-a anuntat ca in curind, 2-3 luni se infiinteaza (centralizeaza) un mare parc auto second hand pt BMW. Masinile pot fi achizitionate la preturi mai mult decit convenabile. In afara de recuperarea TVA-ului german de 16% mai poate, dupa caz, sa faca si o reducere de 500-1500 € la pretul de export. Printre altele, stiind ce afaceri dubioase se mai fac inca in Romänia cu masinile second hand (kilometraj, accidentate/reparate, furate) , l-am intrebat daca firma poate elibera clientilor nostri un certificat care sa ateste provenienta si starea masinii. Si ce credeti ??? Era mai bine decit informat in chestia asta. Nu mai putin de 3,4 saptamini in urma primise o vizita (Nu singura dealtfel) din partea politiei unde a trebuit sa ofere datele unor masini cumparate de exportori, spre comparare. Concluzie: in urma compararii s-a constatat ca multe dintre cele vindute de firma cu peste 200 000km sau accidentate, au aparut la vinzare in est cu 50 -60 000 km la bord sau reparate cu specificatia : fara accident. In ce priveste eliberarea certificatului este chiar de acord. Discutia a evoluat , ajungindu-se la tema piese originale de schimb. In toate filialele firmei s-au acumulat foarte multe si diverse piese se schimb noi pe care le ofera in pachet, la pret foarte redus, fiind constient ca face o pierdere de 30-40%, pierdere care este preferata celei de 100%. In 2-3 saptamini imi poate oferi toate detaliile (continut, pret, Bmw -nr de comanda, etc) Pina atunci ar fi interesant de gasit solutia optimala ca in primul rind membrii acestui club sa profite de aceste avantaje :) :) Si ca orice sef experimentat mi-a dat de inteles ca si polonezii au interese la piese. Ar fi un succes nemaipomenit daca reusim sa le aducem in Romänia. Orice solutie e binevenita si poate fi luata in calcul. Cum aflu detalli, va anunt
  15. wali

    raritati

    745 iA care este chiar de vinzare in Germania , 14 900 €
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.