smeTM
Members-
Posts
80 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Timisoara
Previous Fields
-
Masina
BMW 730d
Recent Profile Visitors
5178 profile views
smeTM's Achievements
Newbie (1/15)
3
Reputation
-
Nu am reusit sa atasez pozele cu diagnoza. Apare urmatoarea eroare: 400636 PARKING-LOCK SENSOR, LINE L4 FAULTY Possible fault cause is a fault in the mechatronics Mileage : 175587 km System time: 260221552 s Discrete inputs: Level to L1 pin: high Level to L2 pin: low Level to L3 pin: high Level to L4 pin: low Activation status, solenoid valves; Solenoid valve PS Active solenoid valve POS Active. Ar fii super daca as putea repara mechatronicul. Trebuie dat jos si dus la un electronist, sau cum sa procedez? As prefera sa nu cumpar alta cutie second hand, tinand cont ca a mea schimba perfect, cine stie peste ce cutie dau si cu ce probleme. Va multumesc pentru feed-back.
-
Am un 730d, 2010. De cateva luni, am urmatoarea problema: cand pun schimbatorul in P, trece singur in N si imi da eroare in bord. Am facut diagnoza, iar solutia ar fii inlocurea blocului de valve. In rest, masina schimba impecabil. Uleiul si filtrul de la cutie le-am schimbat la Banat Car acum aproximativ 10000 km. Problema a aparut dupa schimb. Mentionez ca aveam scurgeri de ulei de transmisie pe la filtrul de la cutie. Ce sfaturi imi dati pentru rezolvarea problemei? Mechatronic nou - minim 2000 euro doar piesa Se poate oare repara? Va multumesc in avans. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
-
Sunt proprietar de F01, 730d, 2010. Nici vorba de lipsa de comfort. Denivelarile si gropile mici le trece fara absolut nici o problema (pe mod comfort). In Praga, pe piatra cubica de pe langa podul Carol parca pluteam pe un nor.
-
Prima masina, din Salaj, a fost cumparata din Germania de putin timp, are numere rosii. De ce sa o vanda asa ieftin cand acolo pleaca de la 27.000 euro?
-
Vreau sa cumpar un 730d, din Romania. Buget maxim 26000 euro. Variante:My link, My link, My link. Cunoasteti masinile? Ce parere aveti. Multumesc anticipat.
-
Din Germania nu iti vin 100% amenzile pentru viteza (cel putin amenzile mici). La un moment dat treceam intentionat sa ma blitz-uiasca - 2-3 blitz-uri pe zi. Cred ca de vreo 5 ori mi-au verificat nemtii masina sa nu fie furata - inclusiv tras de pe autostrada. In Austria, m-a prins cu pistolul pe centura Vienei ... 157 km/h, limitare 80 km/h - foarte rar fac treburi dinastea, dar tot ma sicana un austriac cu un S3 de prin 2002. Amenda 700 si ceva de euro, carnet luat, etc. Culmea ... pe el nu l-a oprit (poate i-a trimis amenda prin posta). Era un singur politai - mi-a prezentat datele problemei, dupa care imi spune sa-i dau 200 euro si e ok, nici tu carnet, nici nimic. Eu eram alb ca varu. Am scos-o la 100 euro, m-am urcat in masina si via Romania.
-
Din Timisoara poti sa iesi din tara pe la Cenad, nu are rost sa mergi Arad-Nadlac. Timisoara-Cenad drum super ok. Dupa aceea Mako si autostrada spre Europa...
-
Climatronic E60 - Problema
smeTM replied to alex5aru's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Si la mina face la fel. Uneori, daca iau de pe auto si pun din nou nu o mai ia asa tare. Alteori, selectez eu o anumita intensitate manual. -
Zgomotele sunt abia perciptibile. Chiar abia simti ceva in picior cand calci ambreiajul (si nu tot timpul). Dar tremuratul motorului se simte . Eu am trecut cu vederea dar cand am ajuns la service: hopaaa, volanta ... E noua? nu e montata bine ... ... perceptibil, scuze...
-
Am schimbat volanta si kit-ul de ambreiaj la un Bmw e60, 530d, din 2005 acum vreo 5000 km. Inainte de asta, la apasarea ambreiajului, se auzeau batai relativ puternice. Acum, cand apas ambreiajul (in cursa superioara) se aud acele batai dar foarte, foarte, foarte slab. Cand opresc masina fara sa apas ambreiajul, motorul tremura . Am fost la o diagnoza sa rezolv ceva probleme d-ale electronicii si cei de acolo mi-au spus ca precis nu mi-au montat volanta cum trebuie. Mentionez ca volanta e Bmw, iar kit-ul de ambreiaj Luk. Se poate gresi in montajul volantei? Mi-au spus (cei de la service-ul cu diagnoza) ca se poate da jos si monta corect. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa actionez sau sa ma obisnuiesc cu ideea. Multumesc anticipat ...
-
Bmw 530d, din 2005 ... aceleasi simptome ca cele descrise de tine. Lag pana in 1800 rpm, gaze fierbinti pe toba de esapament. Mi se intampla cam o data la 2 saptamani. Si eu cred ca este de la DPF. Mentionez ca acum 40.000 km am curatat filtrul de particule (nu mai trecea de 2000 rpm incepand din trapta a 3-a). Daca a tinut 40.000 km, cred ca a meritat.
-
Eu am cumparat acum 1 luna din Germania un 118d, din 2006, 160.000 km (carte service), cu 7100 euro. Are doar PDC si suspensii sport. Dar e absolut impecabila. Cred ca merita sa faci un drum pana in Germania sa-ti iei masina. Taxa de timbru e 960 euro.
-
Sotia e noua in club. Eu doar o reprezint.
-
Ieri am ajuns in Romania. Karlsuhe-Timisoara - 1300 km in 12 ore, viteza medie aproximativ 130km/h, consum 6,2 l/100km (rotile de vara, bancheta rabatata + bagaje) . Masina se comporta foarte bine, are suspensie sport (asta nu stiu cat de bine e pentru drumurile noastre). O singura problema: dupa ce opresc masina, scartaie ceva sub ea (cand ma misc prin masina). Asta doar vreo 30 de secunde dupa ce opresc motorul.
-
Da, este varianta de 122cp. Nu stiu ce suspensii are, dar e foarte rigida (poate si de la runflat-uri). Pentru inmatriculare ce acte imi trebuie? Am contract de vanzare-cumparare (formularul de pe mobile.de), talon, cartea masinii, certificat de autenticitate. Sper sa nu mai trebuiasca nimic... Nevasta e foarte incantata de masina. A spus ca bine ca nu si-a luat A-ul, B-ul sau alta masina. La banii astia chiar e cea mai buna varianta. Ce ulei se foloseste la 118d? tot bmw 5w30? Si lichid de servo ce culoare (parca merge greu servo)? ca parca erau doua culori...(scuze daca gresesc) Consola centrala cu cotiera la ce pret se invarte?