Jump to content

j0hnny

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    725 tds '96 c.a.

j0hnny's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. DOMI , nu era vizibil pt ca spartura era undeva in in interior, nu era pana in exteriorul carcasei. Mi-e greu sa descriu in cuvinte, sa vad daca mai am poza cu spartura si o postez. Ideea e ca am gasit o cutie foarte ieftina in stare buna, si datorita unor amici cu ceva ambitie si cunostiinte bmw, au facute ceva modificari la selector si merge perfect. sunt mai mult decat incantat. Cutie , 12litri ulei, filtru, manopera + drum pana la buzau pt cutie = 1400 lei. Singurul inconvenient a fost ca a trebuit sa astept vreo 2 saptamani pana am gasit cutia( gaseam mai repede dar nu aveam bugetul aprobat pt asta)
  2. Cum scopul forumului este si de a comunica rezolvarea problemelor... am schimbat cutia cu totul, filtrul si uleiul. problema pe care o avea cutia veche: carcasa sparta si pierdea presiune prin spartura.
  3. Mai are momente cand , dupa ce merg prn oras, pleaca si din in D, dar asta foarte rar. Nici o alta combinatie de D,4,3 si sport nu da roade ( nu am modul winter ). Doar treapta 2 pleaca de pe loc. Inca ceva: cand selectez D, se aude un zgomot fin, un fel de suierat, de altfel imperceptibil pt alta persoana care nu cunoaste masina. Acesta dispare odata cu selectarea treptei 2. Mai are cineva vreo sugestie? Maine o sa probez un alt selector.
  4. Domi de la cutia donatoare nu au fost luate decat discuri. Nu pleaca de pe loc daca bag 2 si apoi D ci doar in 2 si dupa ce ajunge pe la 15-20km comut in D si merge uluitor de frumos. pot incetini si nu e nevoie sa schimb, doar daca opresc de tot trebuie selectat din nou D. Precizez ca in momentul in care selectez D, se simte o vaga cuplare a convertizorului insa doar in 2 trebuie sa tii piciorul pe frana pt a nu pleca de pe loc
  5. Salutare! Sunt un posesor de e38 din 1996, 2.5 tds,cutie automata clasica si care nu a citit nici un post inainte sa ii pice cutia! Dupa solicitari intensive in cerculete si impotmoliri in noroaiele din satul bunicilor, nu mai puteam pleca de pe loc, cutia intrand in eroare. In modul avarie, mergea batraneste cu a 3-a, fara probleme. Cutia a fost data jos si desfacuta, constatandu-se mai multe discuri de-a dreptul arse, plus uleiul negru si pilitura la greu pe magneti. Intrucat aveam la dispozitie pt piese o alta cutie( de pe un e34 tot 2.5 tds) au fost inlocuite discurile cu probleme, schimbat filtrul si uleiul. Pana aici, toate bune si frumoase doar ca a aparut urmatoarea problema: nu pleaca de peloc decat daca selectez treapta 2. Dupa ce masina ajunge undeva pe la 20km/h si 2000 rpm,comut in drive si schimba atat up cat si down fara probleme foarte lin, pana la 200km/h. Nu patineaza, trage de rupe de pe loc in R si 2. restul vitezelor doar dupa ce e in miscare. Precizez ca pe tester a dat zero erori, testata de mine personal cu Inpa, Carsoft si Dis V44 (am investit 150 lei in interfata, lucru care il recomand). CE poate fi? Stima
  6. Bogdy o sa te prapadesti de ras, unde am lovit eu masina e linie dreapta, nici 1 cm de curba. Asta ar trebui sa iti dea de inteles cat sunt de idiot.
  7. Iulian , cand o sa reusesc sa repar ce am stricat din prostie , poate imi trimiti si mie o schema cu montajul ala de care vorbesti tu sau sa imi zici de unde l-ai luat.
  8. Bogdyy am de gand sa il fac , dar deocamdata am alte probleme , de ordin legislativ care sunt de 1000 de ori mai importante. viteza mare nu am avut dar in a doua masina pe care am acrosat-o , am lovit-o din partea stanga aproape perpendicular in roata din spate care s-a proptit in bordura. e destul de rezistenta o punte de spate si a fost echivalentul unui zid.
  9. Nu e lauda , ci sper sa nu aveti parte de asa ceva
  10. Baieti va multumesc si eu pentru ajutor, era un surub mai slab de la borna ( vin vreo 3 in borna de +)deci sunt un mare idiot. Din pacate nu prea am apucat sa ma bucur ca l-am reparat pt ca pe 01 la ora 4.00 l-am fact praf. pe calea rahovei, am casapit inca 2 masini parcate. Mare atentie baieti la tractiunea pe spate si nu va jucati cu cauciucurile, ca eu am inceput anul cum nu se putea mai prost. Daca vreti o sa pon maine si niste poze referitoare la isprava mea.
  11. Cred ca inebunesc! dupa 5 zile de stat nepornit ursul meu a pornit la sfert de cheie, si culmea , incarca!!!!!!!!!!!!!!!!! SlowDeath am verificat becul de la bord, era ars , l-am schimbat. pun contact, se aprinde , pornesc motorul se stinge. am stat 15 minute cu motorul pornit ( plec la munca si nu puteam sta mai mult) si nu s-a aprins. Maine verific cablurile de la alternator la baterie. ce am observat- cand accelerez, palpaie becul de la rezervor( e aproape gol) . nu se stinge si se aprinde ci oscileaza intesitatea luminii. Are vreo legatura?
  12. alternatorul meu nu vrea sa incarce deloc, fara nici un consumator pornit( faruri, cass, aer) desi pare ok. am verificat dupa o saptamana de stat si bateria e la acelasi nivel, nu s-a descarcat intre timp. pur si simplu nu incarca. o sa incerc cu un alt alternator de la un amic pentru a elimina una din suspiciuni. in afara de dracia aia cu tot cu carbuni( regulator , releu , nu stiu ce e ) ce mai are lagatura cu alternatorul?
  13. Atunci nu inteleg de ce verificat bucata cu bucata alternatorul , nu e nimic stricat, verificat pe banc de proba functioneaza.
  14. bogdy eu am schimbat carbunii de la alternator cu tot cu chestia aia care cred ca e vreun regulator de tensiune si el incarca scos afara de pe instalatia electrica, cand il pun la loc , e mort. inainte sa cedeze de tot mai facea figuri de exemplu am plecat din rahova pana la unirii, am oprit masina , dupa 15 minute am plecat , a pornit cand am dat la cheie, am ajuns inapoi acasa si in fata blocului am oprit mototul si am vrut sa mai plec undeva , si nu mai pornea deloc, mersesem pe baterie. am impinso , a luat-o iar. si dupa aia nu a mai mers deloc:(( ma scoate din sarite o avea vreun releu de incarcare stricat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.