-
Posts
318 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Interests
only BMW
Previous Fields
-
Masina
F30 320dA
claudiusnc's Achievements
Newbie (1/15)
29
Reputation
-
Pff...sa o stapanesti sanatos. Ce mica e lumea, am fost chiar la 10 min dupa impact, am vazut crash-ul si chiar am fost surprins ce bine s-a comportat F10 tau. Mergeam spre Bucuresti. E61 era aruncat in lateral, imi aduc aminte ca era o doamna, putin socata... Blocasera toata banda unii cu un camion, erau curiosi, incat nu mai circula nimeni. Ma rog, bine ca a fost toata lumea ok.
-
Deci...incredibil. Nu cred sa fi vazut pe la noi chiar asa, adica au furat roti, oglinzi sau..au luat-o cu totul. Insa asta e chiar grav, deoarece fac damage in interior... Cred ca duce undeva la 10.000 EUR paguba.
-
Super masina, arata in mare fel. Chiar era curios ce s-a intamplat, iar daca numai atat..pff... Oricum, nu trebuia sa se intample. S-o stapanesti sanatos! Sunt curios, pe asta cat o mai tii?
-
Nu am inteles nimic din postul tau si nici nu stiu cum sa iti raspund. Ma rog, pare a fi o cugetare profunda si poate ma depaseste. Am avut decenta sa citesc topicul. Ceea ce am postat este o parere personala cu privire la minimul de optiuni care ar trebui sa existe pe o masina premium. Si de cand a devenit o lauda de sine o lista de optiuni? Discuti de bugete de parca ai sti ce bani este dispus sa ofere pe o masina. Niciodata nu inceteaza sa ma uimeasca astfel de raspunsuri. Keep on! Iarasi, nu inteleg asocierea de tip scato cu cotiera culisanta. O fi vreo problema cu aparatul digestiv si cotiera culisanta... :sorcerer: -- Domnilor, ma retrag din discutie. Marius, sper ca ti-au fost de ajutor informatiile. Mult succes!
-
Eu sunt la al 2 lea F30. Am avut unul din 2012 si acum am 2014 si putin mai dotat. Parere personala, trebuie sa ai minim optiunile astea: - xenon - cutie automata (clasica sau sport); - combinatie piele + stofa. Piele am avut pe primul, este nasol vara, se incalzeste. Ma rog, pielea era sintetica. - scaune incalzite; - navi mare, aia mica arata cam nasol; - clima automata; - panou bord extins; - motorul de 2.0 - 184 CP - pachetul de lumini - se aprind la portiere si la manerele de usi. Ele sunt de culoare rosie default, insa la cele care sunt modern line, ai optiunea si cu lumina alba. - scaune sport. Cele clasice nu sunt chiar comfortabile la drum intins. - concetivitate extinsa care include USB si bluetooth; - cotiera fata culisanta; - senzori de parcare. crede-ma, sunt utili. - servotronic; - pilot automat; - jante minim 17. Arata foarte bine masina si atenueaza ok gropile. Eu pe asta de acum am 18 si mi-a fost putin frica, insa este ok. Acum, nu te gandi ca vei aborda gropile ca si cand ai avea 16 :twitch: - de asemenea, ar fi ok sa gasesti una cu pachet Sportline, Modernline sau Luxuriline. Cele cu noLine, mi se pare ca materialele de la interior sunt cam slabe calitativ. Probleme nu am avut cu ea in afara de ceva pe garantie, care s-au rezolvat with no-stress. Cu distributia nici atat. Eu am luat-o la 5000 si ceva de km si am dat-o la 85000 KM.
-
Nr de km la care trebuia sa le schimb: 87000 KM.
-
Eu eram la schimb 3 daca mai ramanea in posesia mea. Probabil din cauza la cutia de viteze automata, tinand mereu piciorul pe frana, se uzeaza mai repede. Si da, urmau discurile fata spate la schimbul 3. 1000 EUR toata combinatia, discuri + palcute, la MHS.
-
Multumesc FRE. :flowers: Astept noua serie 5. Pana atunci raman tot la un 320 mai nou, 2014 si cu ceva mai multe dotari decat cel care s-a dat.
-
Well, masina s-a vandut azi, deci topicul se poate inchide. Km la bord: 84000. Probleme rezolvate pe garantie: - scaune fata ruginite; - contacte volan; - senzor PDC fata; In rest totul ok. Motorina, revizii si drum intins. Am fost si sunt super multumit de ea.
-
Un 520, cat de cat dotat, sare de 45000, iar un 530, d`ala de mafioti cum zici tu, este vro 82000 cu dotari normale. Nu stiu ce legatura are faptul ca BMW a facut si 518, probabil cunosti mai bine istoria BMW. Din punctul meu de vedere puteau sa faca si 516... Ma rog, sa inteleg ca cei care isi iau masini SH, de saraci, sa nu isi mai dea cu parerea?
-
Nu e problema, este punctul meu de vedere, nu trebuie sa fie toata lumea de acord cu mine. Mi se pare ca iti bati joc de ea punanad un 2.0 D de 190 CP. Fac astia cu Skodele misto de tine la 1.4 tone si 150 CP, nu ca ar fi Skoda o masina proasta, din contra. Insa BMW si-a arogat dreptul de a fi o masina sportiva. Nu stiu cat de sportiva e la cca 1.7 tone si 190 CP. Aici, mai degraba vorbim de ratiuni de marketing cu motoarele astea mici. Daca ar fi dupa mine, as pune in vanzare F10 cu minim 25 D, adica 2.0 insa de 218 CP. LE: inca ceva, multi nu constientizeaza ratiunea de a avea un motor mai mare pe masina. La un drum intins, este cel mai odihnitor, iti ofera reprize linistitoare de depasiri..etc. La drumurile din RO si la idiotii care sunt in trafic, ai nevoie de putere sa scapi de ei. Nu am ajuns ca in vest sa te urci pe autostrada si sa mergi cu o viteza constanta.
-
Pe F10 nu se merita decat 3.0. Mi se pare mica puterea de 184 CP pe F30 dar pe F10.
-
Problema cutie automata bmw f10
claudiusnc replied to mlkmlk's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
E varza site-ul lor Uite aici: http://www.servicefaur.ro/zf/default.php?meniu=blank&submeniu=aplicatii_s&page=contact -
Eu cred ca Fredie nu merge cu masina asta. Este imposibil de tinut asa curata. Ma rog, mai arata si foarte bine...