-
Posts
20 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Arad
Previous Fields
-
Masina
BMW E36
Paiusan Calin's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Bucse E36
Paiusan Calin posted a topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
am o mare nedumerire ... in urma cu un an jumate am facut directia la masina ...am schimbat tot pe fata in afara de telescoape, arcuri si bucsa bara stabilizatoare... dupa un an ..am schimbat discuri + placute de frana pe fata.. in urma cu o saptamana am hotarat sa schimba telescoapele pe fata ..am fost la un mecanic care mi-a facut o lista de piese ..adica tot ce tine de directie in afara de capeti de bara. Am ramas surprins ca am aprox 35.000 km de cand am facut directia..din care 27.000 sunt facuti in alta tara...in fine...am dat vina pe telescopul din dreapta care era praf...am zis ca din cauza lui s-au dus restul pieselor.... am cumparat tot iar... am schimbat si arcurile + telescoape + bucsa bara stabilizatoare.. deci totul e NOU pe fata. Azi..adica dupa o saptamana de la iesirea din service..am vrut sa-mi reglez unghiul de fuga ...la care mecanicul imi spune ca tre schimbate bucsele de la brate (care le-am schimbat in urma cu o saptamana) si capetii de bara. Cum e posibil ca dupa o saptamana bucsele de la brate sa fie problema? Din cate am vazut eu alea sunt facute sa miste bratul in ele... Nu e prima data cand doresc sa fac unghiul de fuga si imi spun ca tre sa schimb bucsele de la brate...si in urma cu un an la fel am patit...dar nu le-am schimbat...pentru ca aveau jumate de an de cand le-am schimbat Ce parere aveti? -
Hmm... eu am testat altfel daca e rupta membrana. Prima data am verificat cu mana daca lucreaza membrana, am pus pe cineva sa tureze masina si am tinut mana pe DISA (trebuie sa existe un "cui" care se trage inauntru cand e inchisa si iese afara daca e deschisa). Apoi am verificat daca lucreaza bine senzorul care da comanda la DISA sa se deschida. Adica la turatii peste 4000 si ceva trebuie sa se deschida iar sub tre sa se inchida, nu mai stiu exact turatiile dar cam asa ceva. Avand in vedere ca o ai data jos..eu zic ca cel mai simplu ar fi sa conectezi DISA la vacum si sa turezi motorul sa vezi daca lucreaza. Acuma vezi si cu mana.... cat e de fix cuiul ala...
-
M43 1.6 i ...din cate am citit ai consum mare...Valva DISA se inchide sub 4500 de ture si se deschide peste...adica ii da aer pe saturate :twoup:) acuma...eu am observat ca daca o calcam cu turatii sub 4000 aveam impresia ca se ineaca...acuma nu stiu daca din cauza valvei..ca am schimbat toate filtrele... dar oricum...iti scade in primul rand consumu...
-
din pacate sunt cam vitezoman.....si circul destul de mult cu ea... Anul asta am facut 30.000 km..acum am aprox 10.000 de km facuti cu "noua valva" iar ca viteza...cat imi permit >:lol: am mers si cu 200 km/h (la bord) si vad ca nu a crapat... Sunt curios daca frigul o sa mi-o distruga :):)) Acum pot spune ca sa amortizat investitia...daca o sa crape o sa imi iau alta noua .... ...am stat lunile astea cu 250 lei mai mult in buzunar :lol::D
-
Problema E36
Paiusan Calin replied to Paiusan Calin's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
pai ce motor ai? ca m40 e diferit de m43! -
Problema E36
Paiusan Calin replied to Paiusan Calin's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
da...dar la mine nu sta la relantiu...se opreste...dar nu am facut o tura cu ea asa....teoretic pare sa fie ok cand e pusa mufa -
Problema E36
Paiusan Calin replied to Paiusan Calin's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Am schimbat si filtrul de benzina si am reparat si butterfly -ul.....dar indicatorul de consum la fel se manifesta <_< Alte idei ? -
Motor M42 In urma verificarilor la motor am constatat ca Butterfly-ul nu imi lucreaza..mai exact nu se inchidea. Ce este Butterfly-ul: O clapeta aflata pe galeria de admisie care la turatii aprox de peste 4200 rmp se deschide iar la turatii mai mici se inchide....astfel , din cate am inteles, cuplu si puterea creste dar si consumul scade. Numarul 6 reprezinta (sus) cutia de vacuum care actioneaza aceasta clapeta. Acesta are o membrana care este actionata de vacuum inchizand sau deschizand clapeta. Am verificat senzorul si functiona... ii dadea impulsuri dar aceasta nu reactiona. Daca tot era defecta m-am pus si am dat-o jos... Mare grija ca eu am reusit sa ii rup suportul de prindere :blink: se trage de ea spre stanga dupa ce ati scos capatul din tija clapetei (se apasa si iese afara) L-am decapsat usor...fiind din plastic s-au mai rupt bucati ... si am vazut ca membrana era crapata.. Pretul acestei piese ajunde pe la 250 lei...cel putin asa era la un magazin de piese auto... Avand si dacie mi-am adus aminte ca are si ea ceva asemanator...fuguta la magazin si am cumparat un vacum de avans ..a costat 14 lei :wub: De potrivit nu se potriveste pemtru ca cursa este mai mare la BMW decat la dacie...dar l-am decapsat si am scos membrana. Cu poxipol am lipit membrana si am etansat pereti. Spre surprinderea mea merge ! Am mai schimbat si valva cu sens unic (numarul 6 din poza de jos) tot cu una de dacie...furtunasele le-am inlocuit tot cu furtunase de dacie Cost total aprox 50 lei ! De 2 zile lucreaza perfect ..nu cred ca o sa tina mult....desi nu e sigur..dar am gasit o modalitate de reparare lowcost :blink:) si mai ales a fost o ambitie de a mea :) Sper sa nu fiu prea injurat ca am pun piese de dacie :bashwall:=)) dar la asa suma e tentant :unsure: tin sa precizez ca valva cu sens unic se potriveste perfect si furtunasele.... p.s. pentru prindere , suportul de prindere fiind rupt, am folosit fasete <_<
-
Problema E36
Paiusan Calin replied to Paiusan Calin's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
m43 .. daca ii scoti mufa de la debitmetru ar trebuii sa traga mai tare,....nu o sa merga motorul rotund si consumul e mare...dar iti trage bine.... Asta am citit pe aici.....s-ar putea la tine sa fie de la debitmetru....incearca....la relanti iti sta bine?