Jump to content

mirceacj

Members
  • Posts

    458
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.kamyphotography.com
  • Yahoo
    bodeamircea@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-napoca
  • Interests
    arta foto<br />explorari pesteri ... "neamenajate"<br />IT

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318d E46

mirceacj's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. asta este o enigma, de aceea am pus poza, deoarece eu am comandat pentru modelul de motor m47n204d4 pentru ca asa am pe talon scris si nu se potriveste, si mi se potriveste termostat de motor m47n204d1 care nu e motor commonrail ca e cu pompa de injectie clasica.cred ca am un motor care e fix intre cele 2 generatii de motoare si difera unele piese, habar nu am... de aia am si scris ca e termostat care se monteaza pe blocul motor, si nu pe pompa de apa, Pentru ca pe 320 d e46 se pare ca exista 2 tipuri de termostat, unul care e pe pompa de apa montat si unul care e pe blocul motor montat.
  2. Termostat care se monteaza pe blocul motor, nu pe pompa de apa. Produsul este nou, nefolosit. Pret de seccond, ca vreau sa scap de el. Restul de detalii pe privat.
  3. Am postat asta ca fiind una din multele cauze ale trepidatiilor
  4. Da, desigur, la mine problema era doar la cald dupa ce faceam 20-30 de minute in trafic tot cu 1-2, 1-2-3, 1-2
  5. Salutare Am experimentat si eu trepidatii la pornirea de pe loc dupa ce o frecam cu 1-a 2-a prin oras in aglomeratie.Parca rupea masina. Si toate astea doar dupa ce se incalzea bine discul..cutia. Am constatat ca cutia se incalzeste excesiv - undeva la 70-80 de grade cand trepideaza, asa ca am schimbat uleiul si trepidatia a disparut miraculos Volanta se aude ca e obosita, ca mai scartaie, mai bocane un pic cand opresc motorul, dar trepidatii nu mai exista. Concluzia care e? ca uleiul din cutie nu isi mai facea datoria ca lumea, cutia se incingea si probabl incepea sa stranga, volanta fiind si ea obosita , rezultau trepidatii. masina e e46 318d din 2004 si are undeva la 300k .Oricum daca se cauta prin cataloage bmw, miraculossul ulei lifetime de fapt trebuie schimbat la 250k km maxim. Sper sa ajute informatia. Cele bune !
  6. bine rares logic ala era zis asa doar ca si colac peste pupaza.... aialalta e problema grava
  7. este spirala situata in partea stanga jos a bordului filtrul de motorina are 13 mi km aproximativ,(am zis ca ii fac schimburile de ulei si filtre la intoarcere) si am alimentat din petrom la vama bors.... culmea e ca am mai patit in romania cand am alimentat de la omw sa piarda puterea, dar nu se aprindea spirala
  8. Salutare stiu ca am mai vazut problema asta pe aici dar nu mai dau de ea nicum din pacate in mers normal, nu foarte turat, nici subturat, se aprinde de cateva ori becul de bujii si motorul nu mai are putere, nu se opreste, in gol se tureaza, dar daca vreau sa accelerez, acceleratia e moarta. daca opresc motorul si il pornesc din nou e ok, puterea e normala, si am observat ca se intampla cand las dintr/o data in frana de motor ... poate e doar coincidenta... Poate fi debitmetrul de aer? la cine am mai vazut ca are probleme cu debitmetrul, nu se aprindea becul de bujii.\Masina e un e46 318d motor m47nd4 din 2004. Va multumesc.
  9. da am descoperit problema. nu erau carbunii problema e ca traim in romania tara unde gasesti in orice service mecanici de rahat. adica.. acuma un an am schimbat kitul de ambreaj, la un service (autofyg-ca sa ii fac reclama negativa, sa nu mai mearga lumea acolo sa aiba ce lucra dupa niste ratati).se pare ca cei de acolo cand au pus cutia de viteze inapoi pe masina, nu au reusit sa streanga suruburile de la electromotor de tot si le-au lasat asa de matuiala..si in timp unul a cazut in scut, acolo l-am si gasit, si unul mai era inca prins sus, dar asa cat sa poata fi desurubat cu mana...electromotoru se misca cam ca si un dinte care urmeaza sa cada , noroc ca nu mi-a facut uzuri la alezajul de ghidaj si nici la coroana. pe langa asta am mai gasit "scapat" intre electromotor si blocu motor un surub mare..care era de la cutie..si ala probabil l-au scapat cand au vrut sa il monteze si i-au dat pace...si din cauza jocului aproape liber care il avea elmotoru, unul din firele care merg la bobina, era desprins. orcum am desfacut elm sa vad care e stadiul lui pe dinauntru daca tot am ajuns pana la el, si parca e nou nout.acuma merge bine. Multumesc de sfaturi, bine ca am rezolvat. Salutari si drumuri bune. Se poate inchide acest topic. Multumesc
  10. imi puteti zice si cum gasesc carbunii astia, dupa cod, sau cum, ca am mers la ceva amgazine auto si nu si nu, numai electromotor reconditionat la 1200 de lei cat ati dat pe platoul ala cu carbuni? merci de sfaturi!
  11. exact aceleasi simptome le am si eu. dar daca sunt duse periile , bendixul nu mai functioneaza nici el? La mine 1-2 porniri din 10 le sare... si trebuie sa o imping sa o pornesc. e foarte complicat de luat jos electronotorul? e46 318 d
  12. Salutare de vreo 2 saptamani se intampla ceva ciudat o data la 2-3 zile (10-15 porniri) degeaba invart cheia si dau la automat ca nu se intampla nimic. daca imping masina porneste si functioneaza ok.dupa cate o pornire de asta asa impinsa iar pot sa pornesc motorul normal din cheie de 10-15 ori, si iar se repeta faza ca nu mai reactioneaza. cand dau la automat si nu porneste, nu se aude nici un clicait, nu scade intensitatea luminii in bord, nimic. am schimbat deja partea electrica de la contact (aia cu cleme) ca ma gandeam ca de acolo e buba, dar ghinion...face la fel. a mai patit cineva? salutare
  13. salutare Am si eu un 525 i e28 din '84 automatic, daca intereseaza pe cineva pentru piese de schimb , masina e impecabila, inca nu are pata de rugina, a fost radiata de cati-va ani buni.
  14. Salutare, Un trepidat am avut si eu la E46 318d din 2004. Am schimbat kitul de ambreiaj, mare prostie... Cei de la service au sustinut ca e dusa si volanta si trebuie schimbata neaparat.(nici macar nu au dat jos vechiul kit ca sa vada ce e acolo)dar deja dadeau cu parerea.Vanzarea de piese e un lucru important la un service! Din lipsa de fonduri am renuntat la schimbarea volantei si am ramas la schimbarea kitului de ambreiaj.... Cand am luat masina de la service ..zero trepidatii...perfect ca noua, fericit nu mam uitat in cutia cu kitul vechi dat jos, doar acasa, unde am observat ca discuul era perfect, placa de prezsiune nu am puso la presa sa vad daca mai e buna sau nu, dar rulmentul de presiune era praf .Deci el era responsabilul trepidatiilor masinii si la cald si la rece, la 3 din 5 polecari de pe loc,si erau trepidatii de parca rupea masina in 2 si zbura cardanul prin caroserie. Eu ca si patitu, recomand sa faceti lucrarile undeva unde aveti cunostinte si sa comandati piesa doar dupa ce e dat jos vechiul disc si vedeti care e adevarata problema. Daca erau corecti ar fi zis ca discul e ok si sa se schimbe doar rulmentul, dar nefiindumi cunostinte, prieteni... Serviceul e din cluj si se numeste Auto Fyg si nu recomand sa se ajunga pe acolo . Salutare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.