eu nu cred ca BMW este la vreo rascruce de drumuri. dupa cum afirma si turbo-mann in direct de la Beyerische Motoren Werke, produc 24 din 24. si nu mai cred nici in schimbarea asta radicala de care ziceti voi si de pierdere a identitatii. hai sa le luam pe rand: in 1991 s-a facut trecerea de la e30 la e36. ganditi-va ca aveati atunci mintea si cunostintele de acum despre bmw. probabil ca ati fi afirmat aceleasi lucruri: "schimbare radicala, nu mai are nici o legatura cu seria 3, asta nu e bmw, s-a dus draq imaginea si identitatea, etc" si cand colo, surpriza, s-a vandut de a umplut pana si RO. BMW este pe drumul cel bun, este o firma "mica" care si-a pastrat independenta si care trebuie sa tina piept colosilor de MB, Chrysler, GM, etc care mai si fuzioneaza in vederea scaderii preturilor masinilor. astia nu-si mai strica imaginea cand fac ditamai crossfire-ul pe platforma MB??? uitati-va la ultimul skyline ce oribil e- probabil l-au facut pe platforma de clio :blink: si nu-si mai face nimeni griji. concluzia: atata timp cat o masina este conceputa si construita in una din fabricile bmw, atunci este un BMW autentic , fie ca voua va place sau nu designul, gadget-urile si alte aspecte legate de conceptul cu pricina. so, nu va mai faceti griji in ce directie o ia, faceti-va ca nu prea aveti $ in buzunar de un 1,3,5,6,7 noi sa se strambe lumea pe strada la voi din cauza masinilor urate si fara identitate pe care le conduceti :)