Webasto porneste alimentarea cu motorina dupa ce verifica cativa parametri si dupa ce face detectia temperaturii bujiei. Bujia are un senzor de temperatura in ea care se arde foarte des. Deaceea se numeste Glow Plug with Flame Detector. Degeaba se incalzeste dupa ce o alimentezi cu 12volti, sau are continuitate verificata cu aparatul de masura, avand senzorul ars, electronica din aparat nu va mai detecta aprinderea, si respectiv nu va mai da drumul la secventa de alimentare cu motorina. Bujia se gaseste si separat, pe comanda la grupul VW mai precis de pe model Audi Allroad an 2000-2001, dar, la un pret care-i tine departe pe multi doritori, respectiv ~430 ron. Plus ca mai trebuie si luat un cilindru metalic de pe bujia veche si introdus pe cea noua dupa ceva operatiuni de polizare a lui. In speranta ca v-am lamurit cat de cat va mai spun ca se poate vedea orice problema a sculei la tester, Inpa de exemplu la sectiunea Auxiliary Heater va afisa problemele existente, iar bujia daca e defecta va apare mesajul Glow Plug, short circuit to the ground. salut informatiile au fost destul de clare. Am facut si o testare cu INPA iar defectul constatat are urmatoarea descriere: "glow plug/no flame". Cel care mi-a facut testul mi-a activat pompita de motorina din tester si am constatat ca merge, deci inclin sa cred ca ai dreptate in ceea ce priveste bujia. o sa vad la ce pret se ridica aceasta si atunci o sa ma hotarasc daca merita sa o cumpar sau poate sa imi instalez o alarma cu pornire motor. Multumesc pentru informatiile clare si la obiect. Sa ai o zi buna.