Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

mgi

Contributors
  • Posts

    2742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    65

mgi last won the day on April 24

mgi had the most liked content!

About mgi

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

28268 profile views

mgi's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Great Support Rare
  • Contributor+ 2023 Rare

Recent Badges

1.2k

Reputation

  1. Au fost reduceri acum la mai multe marci, dupa esecul cu rabla. Oamenii au vrut sa nu ramana cu masinile comandate pe stoc. Perfect de acord cu @FiveThreeFive, daca nu ai un punct de incarcare ieftin, nu economisesti mare lucru cu o masina electrica. Doar costurile reviziilor, dar si unii producatori de electrice te obliga sa faci revizii la 1-2 ani si profita sa-ti mai ia niste bani. Parerea mea e ca in momentul asta, daca pentru cineva nu renteaza o electrica, cele mai bune optiuni sunt asa: - Pentru un mers pana in 50-50 oras/extern, un mild hibrid (Toyota sau similar) - Pentru mers mai mult extern: diesel
  2. Pe undeva, pot sa inteleg partea cu cybersecurity. Toti producatorii au visul umed de a ajunge la software-driven car, adica sa fie computer pe roti. Asta inseamna ca software-ul are access la absolut toate functiile masinii, si daca iti hackareste cineva masina poate sa faca tot felul de chestii super nasoale. De la ascultat si filmat ce vorbesti in masina pana la dat foc, taiat frane, tras de volan si altele. Iar cum mai nou toti baietii astia din rusia, china, iran, israel si altii asemenea nu se dau in laturi de la scos din peisaj personaje incomode, e o ingrijorare legitima as zice.
  3. Mașinile europene s-au scumpit foarte mult în ultimii 3-4 ani, în timp ce calitatea a scăzut. Lumea nu vrea mașini scumpe, vrea mașini ieftine cu care să-și facă treaba. Chinezii umplu golul, mi se pare normal sa se vândă. Și eu, dacă as putea sa iau un xiaomi yu7 cu 45k euro (și sa fie și rețea de service) , l-as lua mâine.
  4. Nu exista folie legală pentru parbriz
  5. Nu cred ca franarea regenerativa a fost cauza principala. La cum au scris acolo, ca e o limita de timp dupa care se intampla, cel mai probabil era ceva din soft, o conditie pusa aiurea. Brake-by-wire se foloseste din ce in ce mai mult, nu doar pentru hibride/electrice, dar si pentru masini normale. Pentru ca iti ofera un control mai bun al franarii si o viteza de reactie mai mare a sistemelor de asistenta.
  6. Francezii au avut un plan sa reduca cu 30% numarul de centrale nucleare pana in 2035, si au mai avut si cam jumate din numarul lor de centrale inchise pentru probleme sau revizii acum vreo 2 ani. Nu mai stiu care e situatia curenta..
  7. Pai și francezii și nemții s-au împușcat in picior ca s-au grăbit sa închidă centralele atomice si acum le pare rău
  8. E normal sa fie frâna "by wire" la hibride si electrice, pentru ca trebuie combinată frâna regenerativa cu frana clasică
  9. La electrice depinde cum e implementat softul. Unele pleacă sigure, altele nu. În alta ordine de idei: https://theicct.org/pr-electric-cars-getting-cleaner-faster/
  10. E irelevant cine il produce. Asa BMW nu face nici cutii de viteza, nici airbag-uri, nici bielete, nici amortizoare..
  11. Si eu folosesc tot doar ulei BMW, din 2010 incoace in masini. Tot asa, fara probleme, nici la benzina, nici la diesel.
  12. La f30 stiu ca farurile adaptive sunt cam cu 50% mai puternice (in W) decat cele standard led. E posibil sa fie si la G30 la fel, si atunci sa fie diferenta mare intre led standard si laser, dar diferenta nu atat de mare intre led adaptiv si laser
  13. Evident ca puterea are treaba. Mai multa putere înseamnă mai mult stres în motor, tolerante mai mici. Plus o turbina. Sunt motoare total diferite, caracteristici diferite la ulei, nu poți sa le compari.
  14. Hibridele de la Toyota merg cu 0w20 și au alt ciclu de funcționare. Plus putere mai mica.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.