Taxa pe combustibil nu e o solutie, pentru ca ii afecteaza si pe cei cu afumatoare, si pe cei cu masini noi. Iar argumentul cu "nu merge decat duminica cu ea" are absolut zero valoare. Daca merge doar duminica, s-o vanda si sa mearga cu taxiul, iese mai ieftin.
Dupa parerea mea taxa pe poluare e buna. Dar trebuie si ca ITP-ul sa se faca 100% cinstit. Ii prinde pe cei cu statia ITP cu o manarie, le-a luat licenta permanent. Plus supracontroale, peste controalele normale.
Dupa care, trebuie marit impozitul anual, tot in functie de cat polueaza masina. Deci platesti si cand cumperi masina, si cat exploatezi una care polueaza. Sunt convins ca multi dintre 'smecherii' de provincie care au cate un E46 sau un E90 'tunat', cu DPF-ul scos si reparat cu scoci o sa renunte si o sa isi ia un logan Euro5 in loc. Sau o sa tuseasca pentru un E90 mai nou