-
Posts
515 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
Cristi SM last won the day on January 25 2015
Cristi SM had the most liked content!
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Location
Satu Mare/Cluj
Recent Profile Visitors
8097 profile views
Cristi SM's Achievements
Newbie (1/15)
199
Reputation
-
Jante Ac Schnitzer Type I Rennsport 17"
Cristi SM replied to Cristi SM's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Up! -
Jante Ac Schnitzer Type I Rennsport 17"
Cristi SM replied to Cristi SM's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Pana la sfarsitul lunii mai pretul la jante fara anvelope este de 1850€. -
Jante Ac Schnitzer Type I Rennsport 17"
Cristi SM replied to Cristi SM's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Up! -
Vand jante AcSchnitzer Type I Rennsport 17" Este vorba de un set de jante modulare clasice produse de OZ pentru divizia Ac Schnitzer. Jantele au fost facute la comanda in Germania (Felgen-Garage.de) dupa specificatiile mele personale si au fost rulate pe masina la expozitii pe timpul verii in tara inainte ca masina sa fie vanduta. In tot acest timp au fost intretinute cu produse dedicate de detailing auto si protejate cu ceruri dedicate pentru fiecare tip de suprafata (pot oferi detalii de intretinere in caz de nevoie). Jantele sunt impecabile (ca noi) si pot oferi informatii si poze suplimentare pentru cine este interesat cu adevarat de achizitionarea lor. Specificatiile jantelor: Puntea fata: 5x120, 9J x 17" / ET06 / Buza 3" / suruburi cromate / imbracate in Goodyear Eagle F1 GS - D3 - 215/40/17 Puntea spate: 5x120, 10.5J x 17" / ET13 / Buza 3.5" / Suruburi cromate / imbracate in Hankook Ventus V12 Evo 245/35/17 Anvelopele de pe puntea spate sunt aproape noi (rulate doar cat timp au fost jantele pe masina) si m-au costat 1200 de lei. Anvelopele de pe putea fata sunt in stare buna si mai merg rulate cel putin inca doua sezoane (depinde pentru ce se doresc jantele). Pentru cine nu doreste cele patru anvelope, pot da jantele fara ele la 2.000 €. Daca se doresc prezoane speciale de prindere (OZ Tuner) + antifurt cu cap rotativ si cheie speciala (vedeti prezoanele din imagini) se pot furniza si ele separat. Nu ma intereseaza schimburi sau combinatii. Pentru mai multe informatii/poze (am multe poze cu jantele) lasati-mi un PM sau contactati-ma la nr. tel: 0742 924 129. http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg http://i.imgur.com/WjXAqsK.jpg http://i.imgur.com/FxP7gM7.jpg http://i.imgur.com/becdn8g.jpg http://i.imgur.com/sZGv9ti.jpg http://i.imgur.com/en2ICC5.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg
-
VAND Catalizatoare BMW - benzina
Cristi SM replied to Cristi SM's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Vândute! -
Vand doua catalizatoare date jos de pe un BMW benzinar. Cod piese: 1728 360 + 1728 358. Mai multe detalii pentru cine este interesat o sa vedeti in imaginile pe care le voi atasa mai spre seara. Pretul este de 300 de lei pentru ambele insa astept oferte daca cineva este interesat. Tel: 0742 924 129.
-
Salut! Scuze pentru raspunsul intarziat. Da, s-a vandut masina in urma cu cateva luni, motiv pentru care am fost absent pe forum. Masina este acum la Bucuresti in grija altui pasionat. Probabil ca arata diferit acum avand in vedere ca am dat-o fara jantele de vara iar proprietarul nu este adeptul masinilor "lasate". Pretul de vanzare a fost 5100€ (l-am postat pentru ca nu stiu cand o sa intru din nou pe forum). Cu jantele de vara am de gand sa pornesc un nou proiect tot cu o masina nemteasca si tractiune spate insa asta ramane de vazut pe viitor. Va multumesc pentru comentarii si suport! Numai bine!
-
Va multumesc frumos tuturor pentru urari si cuvintele frumoase! kathalin, pana la strech maxim mai este cale lunga. Am preferat anvelope cat mai late insa care sa intre totusi sub aripi (motiv pentru care sunt atat de umflate aripile pe spate). Aici se poate vedea masina in configuratia de iarna, se observa foarte bine cum sunt aripile pe spate cand are un set de jante "normale". Aproximativ 90% din timpul in care conduc masina nu urca nimeni in spate, motiv pentru care este atat de lasata de spate in configuratia de vara. Daca am mai mult de jumatate de rezervor plin si urca doi oameni mai "bine facuti" atunci atinge anvelopa in bara (nu in aripa) insa doar la denivelari. Anul trecut am facut un drum de ~1500km prin tara cu rezervorul plin, in portbagaj subwooferul si umplut cu bagaje pe langa el plus locurile din spate pline de bagaje (pe bancheta plus la picioare) si n-am avut treaba cu frecatul. Diferenta a fost ca n-au fost foarte grele bagajele. Totul se rezuma la greutate. Daca as umbla intr-un alt regim in care as avea nevoie de o garda la sol mai elevata as putea s-o ridic in 30min de spate cu cativa milimetri/centimetri ca sa-mi satisfaca nevoile. Si daca tot am reusit sa postez, mai atasez cateva imagini din diferinte unghiuri care evidentiaza jantele pe masina. http://i.imgur.com/3Ef8ChW.jpg http://i.imgur.com/jfsPtzs.jpg http://i.imgur.com/5tcp45n.jpg Adevarul este ca masinile facute intr-un asemenea mod nu sunt pe placul tuturor insa ideea e ca nici nu s-a urmarit acest lucru, multumirea publicului/multimii. Totul a fost pentru realizarea viziunii personale asupra proiectului final. Cand depui atat efort (din toate punctele de vedere) vrei ca tu sa fii multumit de ceea ce a iesit iar atunci cand mai vin si altii si-ti valideaza viziunea, poate doar sa fie un lucru care duce spre bine. Indiferent, pana la urma orice tip de comentariu/parere/critica este binevenita atat timp cat este spusa pe sleau cu franchete; intodeauna m-au ajutat sa vad lucrurile din cat mai multe perspective diferite si intr-un final au dus spre ceva mai bun (exemplele negative la modul general traite pe propria piele le-am exprimat in postul #207 de mai sus). Vor mai urma si alte cadre din diferite locatii, sa-mi permita timpul doar ca sa actualizez topicul. Numai bine!
-
Multumesc frumos, enis28i! Va multumesc si celorlalti care ati apreciat! In continuare, am curatat fata/spate butucii cu o perie de sarma care se monteaza pe bormasina dupa care am aplicat la toti butucii, in zona de contact cu janta, pasta ceramica de la sonax care sa previna coroziunea cat sa si reziste la temperaturile inalte. Cateva cadre cu masina dupa ce a fost totul pus la locul lui. http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/BPNu2EP.jpg http://i.imgur.com/agMkp7p.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg
- 221 replies
-
- 14
-
Arata frumos executia noii evacuari. Sper sa iasa asa cum iti doresti. Sa te bucuri in continuare de monstrulet!
-
Arata frumos masina si pare intretinuta din imagini. Asteptam niste imagini mai clare facute si de tine la lumina mai buna. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
-
Multumesc frumos pentru aprecieri, dmnu! Cu siguranta mai sunt si alte e36 care sunt intretinute bine insa nu sunt la fel de publice. Nu ai gasit configuratia jantelor deoarece am preferat sa nu o divulg din diverse considerente foarte bine intemeiate, sa incerc sa evit polemici insa mai degraba s-au creat. Foarte multi hateri au iesit din "umbre" sa dea cu papagalul dupa ce am pus jantele pe masina. Am avut foarte multe exemple: "ai fite! / cine te crezi? / ce-i asa mare secret? / e doar o vechitura de masina! / strambari din nas / invidie" si lista poate continua. Cine a vrut sa-mi respecte decizia de a nu divulga aceste detalii m-am inteles foarte bine si am avut despre ce discuta iar "restu'" s-au intors la bisericutele lor cu grimasele specifice pe fata sa barfeasca de rau ca sa "ne simtem bine". Cei din a 2-a categorie fac parte din posesorii de BMW care au masina doar ca sa aiba BMW si nu sunt ca mine sau ca ceilalti care apreciaza aceste masini la adevarata lor valoare. Posesorii care au grija si isi respecta BMW-urile se bucura de ceea ce pot oferi aceste masini fara ca sa isi bata joc de ele in ultimul hal dupa care sa le vândã mai departe sub sloganul "impecabila!". Din pacate, tipul acesta de oameni, care apreciaza si respecta fierul, este pe cale de disparatie la intervale anuale. Pe o alta nota, in continuare cu actualizarile. Jantele la montat anvelope si echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121053_zpse0aaf024.jpg Mai sus se vede cum sta anvelopa (245 latime) pe janta din spate. Cam la fel iesea in afara si pe cealalta parte. La echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121912_zpsb5303f79.jpg Cum sta anvelopa intinsa pe janta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_140437_zps3500882e.jpg Una in bataia soarelui. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_141825_zpsd317ebed.jpg Dupa ce au fost montate anvelopele le-am mai trecut printr-o etapa de detailing si le-am uns cu toate alifiile (interior/exterior) ca sa le protejez de imptemerii si sa le pot intretine mai usor in acelasi timp. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140706_145808-Edit_zps9d1a8860.jpg
- 221 replies
-
- 11
-
Va multumesc pentru cuvintele frumoase! Sunt apreciate si binevenite! In continuare. Test fit cu noile prezoane. Cum va arata janta cu ele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/testprezoane_zps1fda48ca.jpg Janta mai ingusta la test pe masina cu prezoanele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/testjanta_zpsc07c1f5d.jpg Ambele jante (fata/spate) au ET foarte aproape de 0, motiv pentru care este atat de in spate etrierul in interiorul jantei la imaginea de mai sus.
-
525cmi, daca citesti atent evolutia topic-ului vei gasi raspunsul la intrebarea ta. Cele mici au venit impreuna cu jantele insa mai mult ca sigur vei gasi un model similar pe ebay (cam orice chitibus de genul acesta gasesti acolo; trebuie doar sa fii atent ce cumperi si de la cine).
-
Ziceam mai sus in postul #186: Mai jos sunt cateva poze cu primul set care mi-a ajuns. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/Valve%20Cap/DSC_0044-Edit_zpsa6ee2369.jpg In comparatie cu cele care au venit cu jantele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/Valve%20Cap/DSC_0047-Edit_zps0b4f0284.jpg Montat pe janta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/Valve%20Cap/DSC_0050-Edit_zps7e3f5546.jpg Am mai dat comanda la inca un set doar ca a intarziat aproximativ doua luni de zile transportul din motive, aparent, nestiute. O sa postez poze si cu acel model, care este si preferatul meu de altfel. Aceste mici ornamente sunt doar atat, niste ornamente care le pun pe roti cand merg la intalniri/evenimente insa de cele mai multe ori detaliile acestea mici nasc intrigi, intrebari si fac teme foarte interesante de conversatie. Adevarul este ca nu sunt pe gustul tuturor, ca si masina de altfel, si nici nu ar treubi sa fie avand in vedere obiectivul dorit (placerea si realizarea viziunii personale) insa mie imi plac doar pentru simplul fapt ca nu vezi asa ceva mai niciodata pe alte masini. Nu le folosesc zilnic, as ramane fara ele instant daca as lasa masina nesupravegheata.