Jump to content

laurjianu

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW e36

laurjianu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Am pe fata amortizoare Bilstein si am observat ca in loc de capacul de plasitic care vine deasupra tubului am un capac metalic ce pare a fi filetat pe corpul amortizorului. Intrebarea mea este daca nu cumva se poate schimba doar "cartusul" din interior ca la e30 ? Multumesc !
  2. Stie cineva care ai fi motivul pentru care sondele lambda de pe motorul meu (m52b20) primesc ca tensiune de alimentare doar 3V ? Din ce am citit pe net ar trebui sa primeasca 12V . Am observat ca nu am nici releul pentru ele in tablou . Multumesc !
  3. @roco123 de curiozitatre..ce consum ai la 328i ? ai admisie de m50 si resoftare nu ?
  4. de unde ati scos 9 mil ? later edit: scuze...se pare ca aveti dreptate ....intre 2001 si 2600 cm3 este 72 lei/200 cm3
  5. si impozitul si asigurarea... :twoup: oricum nu cred ca e foarte mare diferenta la impozit intre 2000 cm3 si 2500cm3...adica sper ma tenteaza un e36 323i compact si la masa lui (1200 kg) cred ca e bomba
  6. M54 e o generatie mai noua , are VANOS pe ambele axe ...de aici rezulta si eficienta mai mare , pe cand M52B20 si M52B25 sunt aceeasi generatie , cu VANOS doar pe admisie Ca sa pun altfel problema : Daca ar trebui sa aleg intre e36 320i si 323i care ar fi recomandarea voastra ? :twoup:
  7. m52b25 e limitat din soft si admisie... asta e clar eu ma intrebam cum poate sa produca 20 HP si 55 Nm in plus fata de m52b20 fara sa creasca consumul
  8. Am o nelamurire in legatura cu aceste 2 modele... motoarele M52B20 ( 150 HP , 190 Nm) de pe 320i si m52b25 (170 HP , 245 Nm) de pe 323i au consumurile declarate aproape identice ( ~ 13 % urban , 7 % extraurban ) intrebarea mea este : cum poate un motor de 2.5 sa consume la fel ca unul de 2.0 ?
  9. furtune si T-uri gasesti la orice magazin de instalatii sanitare...sau articole de gradina va trebui sa-ti faci si niste suporti pt rampa de injectoare...ca distanta dintre gauri la admisia de m50 difera de cea de m52 ...si nici capacul de la rampa nu o sa se aseza cum trebuie bafta cu modificarea ! si sa ne spui rezultatele :)
  10. am pus bujii noi si nu s-a imbunatatit pornirea deloc :) am observat ca daca dau la cheie cu acceleratia la podea porneste mai usor... se poate sa nu ii vina destul aer prin ICV ? aveti alte idei ?
  11. superb...si cum arata pe dedesubt :) cred ca masina asta va mai circula inca 20 ani singurul defect: la praguri unde a decupat partea ruginita si a sudat metal curat se vede destul de urat...nu i-a dat linie
  12. am curatat bujiile de calamina si se pare ca porneste mai usor ...voi pune bujii noi ca sa stau linistit e clar ca arderea nu e completa fiindca am observat si un miros intepator al gazelor de esapament care s-a ameliorat de cand am curatat bujiile fisele arata foarte bine in weekend vreau sa schimb bendixul si am o intrebare: ca sa ajung la electromotor trebuie sa dau jos admisia cu tot ce mai este pe langa ea ? ca pare destul de stramt spatiul pe acolo multumesc ! :)
  13. salut ! de cateva zile imi porneste greu motorul (e36 320i) porneste dupa mai multe chei si cand porneste scutura...ca si cand nu ar merge in toti cilindrii ,iar dupa 2-3 sec porneste si merge ok care ar putea fi cauza ? bujiile , sonda lambda, benzina proasta ? multumesc
  14. daca vrei cu adevarat sa iesi in evindenta fa-o asa
  15. uita-te cu atentie la aripi sa nu fie puncte de rugina, la praguri, ridica masina pe elevator si uita-te cu atentie sub ea...sa nu fie rugina sau tabla deformata, poti incerca sa tragi de roti sau sa le impingi cu picioru fata-spate sa nu fie joc mare ridica capota si uita-te la traversele sasiului sa fie drepte si sa nu prezinte urme de reparatii si deschide usile si verifica stalpii asculta motorul sa nu fie zgomote ciudate, tacanituri, uita-te pe joja sa vezi cum arata uleiul in interior verifica fiecare buton , fiecare maneta ...absolut tot si bineinteles un testdrive sa vezi cum se comporta directia , franele, cuitia de viteze, treci peste denivelari si asculta sa nu fie zgomote suspecte bafta cu cumpararea :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.