Te salut, Masina ta este interesanta sper ca esti constient ca la RAR treci numai daca esti in regula (cunosti etc). In alt doilea rand sigurul avantaj pe care i-l ofera aceasta masina este faptul ca scutesti ceva banuti la impozit (asta daca o treci de RAR si o inscrii). Sunt absolut constient cata munca este sa trasformi un 2,0 in 3,0. Numai ca banii bagati nu se scot niciodata. Ideea este simpla un 3,0 in mintiile lui cu dotariile masinii tale ajunge undeva la 4000 E poate chiar cu packet M cine stie... Tu vrei pe masina ta 5200 E asta inseamna ca diferenta de 1200 E cat vrei tu mai mult fata de cea ce este pe piata o scadem la impozit anual la un motor de 3,0. Cu alte cuvinte tu ceri pe masina ta pretul corect + inca 3 ani de impozit pentru un 3,0 care este drept pe acte si pe serii si nu te doare capul.. Acum nu vreau sa fiu carcotas ca stiu ce inseamna munca la o masina si mi-am luat-o de multe ori dar fiti fratilor constienti de aceste modificari nu o sa mai scoateti niciodata banii bagati. Spor la vanzare. P.S -asta este realitate in ziua de azi