Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

BiG

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mrbigpd

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    motomaniac irecuperabil iremediabil

BiG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. da, deci nu in mers... ...sau, da, in mers "la pas" :blink: ... ... sau mai este tare faza cand chiar intru nu la mm fata de oglinzi.. ci peste ele adica de fapt oglinzile sunt sub, adica practic cu ghidonu' intre parbrize si atunci sigur nu lovesc oglinda lol... iar de cateva ori omu' era asa surprins... incat nu ma injura.. ci pur si simplu tzipa ceva nedefinit (nu pot sa descriu, ca nu erau cuvinte)... ...bine ca nu fac o regula, ci doar zic si eu ... ca mi s-a intamplat de vreo 4-5 ori ca sa tzipe cineva la mine ca ma bag pe langa masina lui noua... astfel incat nu poti intelege ce zice... de mentionat ca o fac cu precautie de fiecare data, nu risc aiurea sa zgarii..
  2. se intampla cateodata sa mai dau usor peste cate-o oglinda atunci cand ma strecor prin "sita" de masini aflate la semafor (stationate).... ...la mine "impactul" se face intre protectiile de la ghidon (alea din plastic care iti apara mainile de vant, crengi*/ptr moto de teren ca al meu/* etc..) si o oglinda care este de obicei mai inalta - gen la papuc, camionete mici sau ceva de genu'... asadar nu se zgarie nimic... ...dar efectul nu e prea placut si imi pare foarte foarte rau cand fac asta... intrebarea este urmatoarea: ar trebui sa stau sa imi cer scuze fata de respectivul om, sau sa "dau inainte" ca la's ca-i trece lui... ...si de ce intrebarea asta: pentru ca 90% din cazuri imi cer politicos scuze, desi "mi-o fur" (verbal) de la respectivul sofer //pe buna dreptate de altfel... dar se mai intampla sa plec si mai departe, si atunci nu mai aud nimic... poate ca respectivul nici nu si-a dat seama daca s-a intamplat ceva... ... repet, este vorba de o "agatzare" de mm si nu gen ca-i dai peste cap portiera sau vreun impact, ci doar "senzatia" aia cand auzi "tzac!" ca atingi ceva... ...
  3. ieri am scos si eu motorul de la iernat... nu fac 500 de metrii... plec de la un semafor... pe sensul opus coloana de masini.. vad un bot de bara care iese de pe o stradutza laterala, de dupa coloana de masini de pe sensul celalalt... ei, in momentul asta daca nu aveam un pic de inspiratie... o *#$^am .... normal ca respectivul a plecat cu scartz...fara sa se asigure (deh, pe sensul meu nu era nici o masina, era liber liber..) dar eu am scapat... tocmai pentru ca ma asteptam la asta... ce sa zic.. decat ca nu e tot... lata si ce nu ma asteptam: si atunci putea sa iasa urat... (derapat spate, frana fata mai-mai ptr. stoppie lol, ca m-am suit de tot pe rezervor..) ....este ca omu' nu numai ca nu s-a asigurat, dar nu a luat-o in stanga lui in directia mea de mers, asa cum ma asteptam eu... ci s-a dus cu masina direct pe trotoarul din dreapta mea... intr-un loc de parcare... perpendicular pe trotuar... m-am dat jos si am inceput sa zbier la el... (eram plin de adrenalina, evident, putea sa ma faca praf.... ori io la zboruri libere peste capota, ori tot eu pe cealalta capota... ),...mi s-a parut destul de socat omul, sau nu stiu daca socat, ci pur si simplu nu realizase ce se intamplase.. sau asa mi s-a parut mie... cred ca nici macar nu si-a dat seama ca era sa ma omoare... am scapat ca nu aveam viteza (in jur de 55km/h... si ca am 2 discuri pe fata.. si ca am CASCAT OCHII!!! *#$^sii...
  4. Cam asta ar fi ideea... aceeasi chestie e si cu asiguratu' la intersectie... si la alte manevre "normale" pentru oras... pe care cu totii le facem intr-o masura mai mare sau mai mica... ""dar altfel ma vede pe mine cu o tona de fier lata de aproape 2 metri"" ...din aceasta cauza se produc foarte multe accidente iar urmarile sunt foarte grave sunt si greseli de pilotaj dar alea le faci "pe barba ta" ... si atunci nu intra in discutii.. cel putin nu in alea contradictorii... mai sunt si erori in aprecierea obstacolelor imprevizibile de pe soselele noastre infecte... dar trebuie sa fii tot timpul prevazator, ca altfel ti-o furi.... un alt cosmar de-al meu si nu numai este o manevra rapida din partea unui sofer care incearca sa evite un "ceva" (canal, groapa, etc...) in trafic aglomerat si da peste mine... total aiurea... cine e de vina, eu, ca stau in kuru lui, evident... dar nu ma intereseaza asta neaparat cat ca ma tavalesc pe jos aiurea.. si.. stiti vorba aia .. "SHIT HAPPENS"
  5. primul incident este cand am dat cu motoru in masina politiei intr-o benzinarie, cand intorceam... s-a zgariat masina dar am avut noroc ca potitzaii dormeaU :blink: a fost "tare", pur si simplu nu am avut suficient loc desi eu eram ferm convins.. dupa aia primele incidente ar fi... tras de acceleratie prea mult din greseala (adica concomitent cu frana fata), ar mai fii scapatul motorului de pe loc (respectiv gasirea unui loc "de pus cricu'" timp de 5 minute si nici atunci bine..) si... ar mai fi cateva cu sina de tramvai.. asa pentru inceput de incalzire... dupa aia le mai pui la socoteala pe cateva tot asa lejere de scapat motoru' in curba din cauza pietrisului de pe soselele noastre curate... astea ar fi... bafta! aaa... si vezi sa nu "te sui pe frane" cand iti sare cineva in fata, ca nu e bine :) da o sa vezi tu de ce...
  6. sal'tare! revenim... in orice caz, va dati seama ca din ce in ce vor fi mai multi motociclisti pe sosele. Atunci fenomenul va fi mai raspandit si va fi ceva absolut normal ca la FIECARE semafor sa fie cel putin 3-2 motociclisti. Atunci sunt sigur ca vom fi mai vizibili in trafic, odata ce ochiu' e antrenat sa observe farul din oglinda retrovizoare.. fiecare face si greseli in trafic.. nu stiu cine conduce mereu cu 50km/h sau respecta toate indicatoarele... eu nu cunosc pe nimeni... totul e ca eu atunci cand intorc pe banda continuua pe un bulevard sau altundeva.. clar incalc GRAV si legea si tot... dar chiar si dupa un squar ceva... dar BELESC OCHII FRATILOR! pentru ca il omor pe ala care "vine tare" si apare de nicaieri... din senin... chiar si cu 80km/h... desi nu e viteza mare.. nu conteaza... atunci cand celalalt nu se asigura... este grav... impact direct.. .. si poti sa zici ca nu a respectat viteza legala.. poate fi si cu bicicleta... oricum chestiile astea pentru un motociclist se intampla ZILNIC. pe cuvant... si te gandesi... "mama, oare asta o opri...??" sau "daca asta nu m=a vazut, praf sunt!" solutie: CASCA OCHIU' <<<<<vs>>>>> NU fiti inconstienti!
  7. ce sa mai... eu cred ca ideea generala s-a inteles aici. Ma intreb cat efect ar avea daca mai multe persoane ar avea acces la o astfel de discutie, pe care am auzit-o de n'spe mii de ori... Oricum cred ca m-ar bucura tare mult o astfel de mediatizare. Stiu numai cateva chestii... cand sunt cu masina iar in jurul meu sunt motoare, este foarte stresant.. clar nu poti sa anticipezi ce va face respectivul pe 2 roti in spatele tau... desi optiunile lui sunt doar stanga, dreapta sau inainte, nu poti pur si simplu sa anticipezi exact de la volanul masinii tale... decat daca se comporta "frumos" si semnalizeaza sau ceva.. si iti poti da seama atunci. pe de alta parte, atunci cand merg "in grup" eu impreuna cu alti motociclisti, pur si simplu se "schimba ecranul" . Parca ai fi intr-un joc de calculator si dai pe "fullScreen". vezi altfel lucrurile si poti sa te "strecori" este foarte periculos in sea. de ce? pentru ca nu esti vazut, cel putin nu suficient. Pe de alta parte este stiut de toata lumea ca viteza ucide. nimeni nu cred ca poate contrazice asta. sa zicem ca depasesti o masina la viteza de... hai sa zicem 100km/h. daca in momentul ala respectivul nu te vede si vrea sa depaseasca la randul lui ceva, esti aruncat pe contra-sens, indiferent cu ce vehicol esti... acum intervine o "explicatie" pentru viteza... ei, daca esti cu o motocicleta destul de puternica sa depasesti orice cu o asa accelerare, inainte sa vada ca ai trecut macar pe acolo, chiar inainte sa se angajeze respectivul in depasire, parerea mea este ca se schimba punctul de vedere total. Adica exista cateva momente in care ai o senzatie reala de imunitate (daca totul decurge normal) nu stiu daca m-am facut inteles... cu alte cuvinte, sa te faci pur si simplu invizibil. Este un mod de a conduce si asta .. ulciorul nu merge de multe ori la apa.. dar toti motociclistii o fac intr-un fel sau altul, inclusiv eu. Tin minte ca acum vreo cativa ani cand am strans si eu niste bani sa imi iau o geaca de piele cu protectii adevarate, erau la magazin de toate felurile toate culorile... etc... am intrebat vanzatoarea care este cea mai vanduta, cea mai utila, etc. Mi-a aratat o geaca neagra cu o foarte subtire banda reflectorizanta (gen snur) si a raspuns ceva de genul "trebuie sa te faci cat mai greu de vazut ca altfel dau astia peste tine" :blink: :) :) tot secretul e sa fii cu ochi'n pai'spe indiferent cu ce mergi, pentru ca sunt multi soferi in trafic si nu poti sa "prevezi" de fiecare data... si cand e un sofer bun , se intampla sa mai fie adormit, obosit etc.. si nu numai soferi, ci tot felul de obstacole la care nici nu te-ai gandit, canale, gropi si toate kkturile posibile, chiar si pe DN ... si atunci nimeni nu te mai protejeaza.. Ne vedem in trafic... acuma nu fiti... imi faceti si mie loc la semafor daca e posibil..... :) vrammmmm... ... multumesc frumos... asfalt uscat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.