Nimic important, dar nici nu prea merg cu ea asa mult, am ajuns abia la 78.000 km. Am schimbat pompa vacuum la sfarsitul anului trecut, pentru ca deja incep sa se simta anii si garniturile incep sa cedeze. Fiind din cauciuc nu-si mai pastreaza forma si nu mai etanseaza la fel de bine. Initial am schimb ce O-ring-uri se puteau schimba pe acolo, dar nu a durat multa vreme si iar a inceput sa scape ulei asa ca am schimbat piesa cu una noua, OEM. Am luat-o de la grozadan, a fost vreo 2-300 de euro, nu mai stiu exact. Am schimbat si garnitura de chiulasa tot atunci. Oricum, daca dai un search pe goagĂŁl vei vedea ca sunt lucruri banale ce apar in mod curent. Momentan nu sunt decis daca mai pastrez masina un an sau o marit in vara asta, ca de bibilit as vrea mai multe, nu arata la fel de bine ca OKAZIILE de pe autovit, preparate de vanzare. Daca o tin, vreau sa-i vopsesc aripile ca se cojeste lacul in colturi(?!), o sa-i fac un polish si un detailing interior si i-as lua si un volan sport ca asta normal nu-mi mai place...si cam atat, cred. Daca nu mergi cu ea ca un bezmetic, un 318i nu are cum sa-ti faca prea mari probleme pentru ca nu are un motor pretentios. Si daca nici km nu sunt "fara numar", poti sa stai destul de linistit.