Jump to content

valllentin

Members
  • Posts

    715
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Iasi

valllentin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Vand un set de jante/roti originale BMW style 207, le-am avut de noi pe un seria 1, apoi pe un seria 5. Nu sunt crapate, lovite, ovalizate, sunt in stare perfecta. Setul e compus din: 2 buc - 7 x 17, ET 47 2 buc - 7,5 x 17, ET 47 Le dau cu tot cu anvelopele de vara 235/45/17, 2 x Continental Conti Sport Contact, 2 x Dunlop SP Sport Maxx Pret 500 euro. Am si un set de flase cu tot cu prezoane, 2 buc 30mm, 2 buc 35mm.
  2. Eu am pus o perioada, acum cativa ani, numai de la rompetrol, cea scumpa, si in timp am inceput sa am probleme cu relatiul, voiam sa ma apuc sa schimb senzorii de pe chiulasa. Am schimbat pe max motion de la omv acum 2 ani, problema a disparut si nu a mai aparut. Pun numai max motion.
  3. Salut, nu am ajuns la diagnoza. Ma gandeam si eu ca o fi de la senzorul common rail, dar stiam ca daca se duce asta nu mai porneste deloc. In rest nu stiu nimic de senzorii astia. Mai tineam minte ca am citit ceva legat de un senzor de temperatura de pe chiulasa, piesa 6 din imagine, dar tot nu stiu de unde sa incep.
  4. Dupa cum spuneam in titlu, problema e destul de ciudata. La pornire la cald, dupa ce masina sta mai mult de 30 de minute oprita, porneste normal (la sfert), iar cand scade turatia imediat dupa pornire da sa se opreasca, se tureaza singura...apoi iar da sa se opreasca si se balbaie asa cam 10 - 30 secunde, apoi functioneaza normal. Daca incerc sa accelerez in timpul asta, ori nu se intampla nimic ori se tureaza normal, iar apoi cand iau piciorul si scade turatia iar da sa se opreasca. La rece nu se intampla nimic de genul asta, porneste la sfert indiferent de temperatura si merge normal. In mers iar functioneaza totul perfect, nu se intrerupe, indiferent cum merg. A mai patit cineva asa ceva? De la ce o fi?
  5. Nu gresesti cu nici o varianta dintre bmw, castrol, mobil 0w40, cu mentiunea ca mobil este LL01, dar este un ulei f bun. De Liqui Moly 0w40 nu stiu ce specificatie bmw are. Poti sa alegi oricare varianta, chiar si in functie de pret.
  6. Este LL98 iar tu cred ca ai recomandare de LL01, plus ca 0w40 nu cred ca are sens sa pui la un motor cu un anumit grad de uzura.
  7. Tocmai am facut si eu schimbul de ulei si am inlocuit Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 cu Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 pe principiul ca LM e facut in Germania. Ce am mai citit pe forumuri si ce am intrebat pe la unii altii toata lumea spune ca LM e un ulei foarte ok si cred ca am facut alegerea cea mai buna. Abia astept sa vad cum se comporta in timp.
  8. Doua injectoare terminate...returul. Inlocuit si acum porneste perfect, la cald. Sunt curios cum va fi maine dimineata.
  9. La mine azi nu a mai pornit deloc. Am dus-o pe platforma la cineva care se pricepe in diesel-uri, sa vedem ce zice. Eu tind sa cred ca e valva...deja ma cam satur. Am avut un 116i si la 80km a sarit de la punct...distributie cu lant.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.