Jump to content

_mx_

Members
  • Posts

    199
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Interests
    Discutii, friends.

Contact Methods

  • Yahoo
    mike_maniack

Previous Fields

  • Masina
    320 D E46 TOURING

_mx_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-6

Reputation

  1. Buna ziua si la multi ani la toata lumea. Am si eu o problema pare clasica si banala dar tot nu ii dau de cap. Am problema cu plasa pasagerului din dreapta am facut bypass, sterg eroarea, dispare martorul din bord dar dupa un timp apare din nou. Cine ma poate ajuta cu un electrician in Bucuresti. As mai avea o problema si cu plasa de incalzire de la scaunul soferului. Multumesc.
  2. anu asta fac 35 conduc Big Money Waste (BMW) de la 28 de ani. Asta e al 3-lea. Nu mai imi iau altu ma orientez catre altceva acum SUV.. capacitate mare de tractare...altceva... BMW-ul din pacate nu ofera asa ceva.
  3. Buna seara. As dori sa stiu o parere daca cineva sau stie pe cineva care a bucsat un cilindru. Am de bucsat un cilindru si vreau sa stiu daca solutia asta de bucsare este o solutie buna. Daca poate sa imi zica cati km a facut decand are bucsare sau ca timp si daca are sau nu probleme. Va multumesc.
  4. Mai am altele : - piston 1 topit - _chiulasa_ stricata (supapele de la pistonul 1 s-au stricat) - cilindru zgariat. Mi s-a recomandat o bucsare a cilindrului 1. E o solutie ok sau mai bine alt bloc/ alt motor?
  5. Revin cu un update: - turbina blocata, axul gripat, geometria variabila blocata cel de la reconditionarea mi-a zis ca un corp strain a intrat pe la evacuarea turbinei . Rotorul de pe evacuare era lovit de jur imprejur la baza lui. - duza de la primul injector ciupita - am gasit in admise 2 bucati ce apartine unui inel metalic cu diametrul de aproximativ de 2 cm , inaltime 5 mm si grosimea inelului de 2mm... de unde o fi asta nu stiu... Clapetele de admisie sunt intregi, n-au joc functioneaza. Am crezut ca sunt de la astea dar nu.
  6. Va salut. Am un e46 320d din 2002 (cel de 150 CP). Dupa o goarna pe autostrada mers 140-160. i-am dat pana la 200 si dupa aia a inceput sa scada acceleratie si masina nu se mai accelera deloc, motorul se oprise. Am lasato in viteza pana sa oprit de tot. M-a tractat un amic pana acasa si am ramas si fara baterie. Am pus bateria pe redresor sa o incarc un pic ca sa o pun pe tester. E descarcata complet aproape nici bordul nu-l mai afiseaza. Masina nu mai porneste. De aprins nu mi s-a aprins nici un martor in bord. Uleiul e la nivel. Pete de ulei sau motorina n-am. Va rog cu niste idei/sfaturi. Va multumesc.
  7. Salut. Am avut de setat ceasul si citiind posturile astea numai balarii am gasit.unu nu a explicat cum trebuie. Se pune cheia in pozitie 1 2 3. SE SETEAZA DIN MANETA BC CEASUL . Apoi aici se roteste butonul din dreapta pana la ora dorita.Se poate invarti si spre stanga.
  8. Exista masini si BMW
  9. Salut! Am si eu o intrebare : As dori sa cumpar un e60 525d modelul NFL cel cu 177 CP sau un X3 2.0d (cel de 150 CP). Care e mai scump la intretinere? Astept parerile voastre. Multumesc.
  10. Mai e un aspect la touring pe care nimeni nu l-a zis. Pe drum inzapezit nu mai fuge masina de spate ca un sedan. La sedan daca nu cari un sac de nisip in spate esti terminat. Pe mine ma bufneste rasul cand vad sedanurile BMW ramase impotmolite in zapada .
  11. Pai si ce facem? Daca se monteaza alarma after market se poate folosi sistemul de inchidere centralizata? Ca sa nu mai folosim inchiderea de pe cheie si cea de pe telecomanda alarmei.
  12. Va salut. Am si eu o problema cu inchiderea centralizata a masini. Am incercat urmatoarele : -1. reintializare chei - fara efect -2. cumparat acumulator VL2020 Panasonic, schimbat acumulatorul, -reinitializat cheia, - tot fara efect. Precizez ca masina se inchide din interior cand apasa butonul de inchidere a usilor si cand bag cheia in usa tot asa se deschid toate. Ce alternative mai am ? - Sa schimb relee alea 2 din modul de confort (cel din spatele torpedoului) ? - sa montez o alarma si sa folosesc telecomanda alarmei? E cam enervant sa bag tot timpul cheia in usa sa deschis masina. Masina e un 320D E46 touring din 2002 FL.
  13. Va salut. Am si eu o problema cu inchiderea centralizata a masini. Am incercat urmatoarele : -1. reintializare chei - fara efect -2. cumparat acumulator VL2020 Panasonic, schimbat acumulatorul, -reinitializat cheia, - tot fara efect. Precizez ca masina se inchide din interior cand apasa butonul de inchidere a usilor si cand bag cheia in usa tot asa se deschid toate. Ce alternative mai am ? - Sa schimb relee alea 2 din modul de confort (cel din spatele torpedoului) ? - sa montez o alarma si sa folosesc telecomanda alarmei? E cam enervant sa bag tot timpul cheia in usa sa deschis masina. Masina e un 320D E46 touring din 2002 FL.
  14. Pai si in cazul daca iei masina de afara si nu a scris km pe ea si are mai multi decat zice ce se poate face?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.