Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Ionutz M

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320

Ionutz M's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare,nu am gasit ceva asemanator,asa ca am deschis un topic nou. Problema e in felul urmator: Am fost plecati din oras in week-end,iar la intoarcere in parcare gasesc masina sotiei deschisa cu geamurile jos. E vorba de un 320d,e46,136cp,fabricatie '99. Dupa 2 zile tot asa o gasesc,deschisa si cu geamurile jos. Am scos sigurantele de la geamuri,macar ele sa nu se deschida cand o apuca nebunia asta. Daca s-a mai lovit careva dintre voi de problema asta,sau are cineva o idee cam care ar fi cauza va rog sa ma ajutati. multumesc
  2. Salut.Am un E36 din '95, 1,6 benzina,M43. Aceeasi problema o am si eu,am gasit ulei in vasul de expansiune.Nivelul uleiului a scazut cu aprox 300-400g. Am curatat instalatia de racire,am completat cu ulei,si nu am mai avut probleme cca 300 km.Azi am desfacut vasul si iar am gasit ulei in antigel. In ulei nu este lichid de racire.Masina trage bine,temperatura creste si se mentine la 90 grade. Sunt sanse sa scap cu altceva,sau trebuie sa schimb garnitura de _chiulasa_? Multumesc
  3. Salut,cam aceleasi probleme le-am avut si eu. Oscila la relanti,si dupa ce o acceleram purin isi revenea cam cca 5 min,apoi la fel. in vara am bagat-o in service si i-am schimbat tot ce se putea in materie de consumabie,filtre,bujii,etc. Mi-am luat bujii Beru,au zis ca astea sunt foarte bune,dar situatia cu relanti-ul nu s-a schimbat,pornirea era usoara,dar cam dupa cca 1-1,5 ore de mers,cand o lasam la relanti murea motorul,si nu pornea decat daca o acceleram. Asta pana saptamana trecuta,cand cu frigul asta,intr-o dimineata am pornit-o si dupa 30 de sec a murit motorul si nu a mai pornit deloc. Am dat jos bujiile,erau ude,le-am curatat,le-am pus la loc,dadea semne ca ar porni dar nimic. Am luat bujii NKG,le-am pus pe masina,si a pornit la sfert de cheie,nu mai oscileaza la relanti de atunci,si motorul trage de rupe.
  4. Dupa ce initial mi-i s-a spus ca masina mea nu are compresie buna,doar 6,l-am rugat pe mecanic sa verifice compresia de fata cu mine si cu bateria incarcata la masina,si surpriza,compresia era cuprinsa intre 11-13. s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor,singurele pe care nu le-am putut verifica pentru ca nu am avut cheie de bujii.
  5. Salut din nou. Ieri am dus masina in service,mi-a pus testeru pe ea si nu a dat nici o eroare. Mecanicul de acolo mi-a zis ca dupa cum suna motorul cand da la automat am probleme cu compresia,si trebuie dat motorul jos,si desfacut. Se poate lucrul asta? Adica masina imi porneste toata iarna la sfert de cheie,merge fara nici o problema,si dintr-o data nu mai am compresie.
  6. Salutare,Scuze daca nu am postat unde trebuia,am cautat si am citit o gramada de posturi asemanatoare pentru a-mi face o idee mai detaliata de problema pe care o am. Detin un Bmw 316i e36 fabricatie 1994. Problema cu care ma confrunt este urmatoarea: De vreo 2 saptamani indicatorul de nivel al combustibilului nu mai functioneaza,imi calculam cam cati km pot circula cu benzina pe care o estimam ca o am in rezervor.Am circulat cu masina vreo 40 km in ziua respectiva,am ajuns acasa am parcat-o,nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Dimineata nu a vrut sa porneasca,ca si cum nu avea benzina,dupa calculul meu mai trebuia sa am in rezervor cel putin 10 l benzina. Pt orice eventualitate am mai bagat 10 l ulterior. Am verificat scanteie,bujiile nu am avut cheia potrivita pentru a le verifica,pompa de benzina,merge,atat doar ca furtunul de tur se intareste,ca si cum ceva nu lasa sa treaca benzina. Am verificat traseul,filtru de benzina este in regula,trece benzina dupa el pana la injectoare. Aici cred ca este problema pe care o am,si aici vin cu o intrebare: Este vreo valva care ar trebui sa deschida pentru a ajunge benzina in injectoare? Daca da,inseamna ca ar trebui sa aiba vreun releu de comanda,si care probabil nu functioneaza,care ar fi acela? Sau problema poate fi din injectoare? Multumesc.
  7. Salutare, nu mai deschid alt post pentru ca am si eu o problema cu pornirea. Am un e 36 din 94,aprox 200000 km. Din noiembrie de cand o am nu am avut nici un fel de problema cu ea,pornea la sfert de cheie si iarna. Ieri am ajuns cu masina acasa,am parcat-o,toate bune si frumoase. Azi-dimineata cand am vrut sa plec cu ea,nu a vrut nici cum sa mai porneasca,am dat de vreo 3 ori la automat si nimic. Se poate sa se duca pompa de benzina? Asa de pe o zi pe alta? Am citit ca s-ar putea sa mai fie senzorii de la axu cu came,volanta. Cum pot sa i verific? Multumesc.
  8. Multumesc frumos,o sa verific. O zi buna.
  9. Salutare,problema asta o am si eu,cred ca imi este blocat termostatul pe deschis,nu se mai ridica acul de la temperatura decat pana la punctul albastru. Masina este un e36 316i din 94. Oare imi poate spune cineva unde se afla termostatul? Am dat jos plasticul din fata si nu imi dau seama unde ar putea fi. Atasez cateva poze,poate ma lamureste cineva. Multumesc anticipat.
  10. Mersi frumos baieti. Da, la Bistrita a venit azi-noapte iarna,si inca ninge foarte fain si acum. Farurile vad destul de bine,inca nu am fost la drum noaptea afara din oras,de ce intrebi? Multumesc inca o data pentru primire,si dupa cum am spus revin in week-end cu poze. O zi buna.
  11. Da o sa le schimb toate 4,mi-am dat comanda la nasul meu care e in Germania acum, de 4 jante cu anvelope de iarna. Am un ford tot cu tractiune spate aprox 6 ani,si l-am condus aproape zilnic,nu am probleme cu tractiunea spate. Mersi de sfaturi,o zi buna.
  12. Salutare la toata lumea,postez si eu pe forum chiar daca sunt inregistrat mai de ceva vreme. Ieri am achizitionat primul BMW din familie,la rugamintile neveste-mi in mod special. Masinuta este in stare foarte buna,foarte ingrijita,in stare perfecta de functionare. An fabricatie : septembrie 1994,servo,inchidere centralizata,abs,aer conditionat si cam atat,prioritatea principala a fost plata datoriilor pentru apartament,asa ca din putinul ramas s-a achizitionat masina,si ma bucur ca este BMW. Deocamdata doar 2 poze(scuzati calitatea) pe care le-am facut azi-dimineata dupa ce am curatat prima zapada de pe ea :twoup: O sa revin cu mai multe poze la sfarsitul saptamanii. Apropo numele meu este Ionut,am 29 ani,sunt din Bistrita,inginer electroenergetician,casatorit fara copilasi deocamdata. O zi buna tuturor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.