Jump to content

alex230ro

Members
  • Posts

    6725
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

alex230ro last won the day on October 22

alex230ro had the most liked content!

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

30941 profile views

alex230ro's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-1-ID7HtiS5.html si anuntul
  2. Depinde mult cum s-a zis mai sus de talpa, am facut ceva km prin Grecia pe autostrazi cu 180 pe cruise si a iesit ceva decent la consum 12% parca .La 130 e pe la7-8% 150-160 10% daca nu ma insel. Sotia a condus la un moment dar Ploiesti - Bucuresti si cred ca a iesit 6 % sau ceva de genul , noapte mers incet 90-100 . later edit: oricum sunt inutile discutiilea astea , pentru 3 litri si peste 300 cai consumul acestor motoare e bun, daca vorbim, de consum in blana deja e irelevant .
  3. Aici nu prea sunt multi colegi cu S55 uri , vezi prin US, din ce tin minte crank hub facea figuri mai ales la modelele resoftate in rest suspectii clasici: injectoare garnituri , charge pipe ..
  4. alex230ro

    BMW X5 45e

    As zice ca poti sa il schimbi linistit la in martie, probabil atunci o sa ai 12k km Personal am mers dupa regula 1 an /15k km sau 10k daca merg in oras tot timpul .
  5. Interval de 2 ani/20.000 km? pare un pic exagerat.
  6. E o intrebare prea "complexa" dar asa simplificat motoarele sunt gandite pentru a functiona cel mai bine la o anumita temperatura, pentru a ajunge acolo trebuie benzina mai multa decat sa zicem un motor care este deja in temperatura de operare. Asta asa pe scurt, ca funny fact in manualul de reparatii al celebrului Oltcit spunea ca in cazul distantelor mai mici de 10 km si in conditii de "vreme rece" consumul poate creste cu pana la 200% ma rog intre timp tehnica a mai evoluat dar ideea ramane aceasi pe distante scurte o sa ai consum mai mare
  7. Banuiesc ca e N57 motorul? Asta ar mai fi o problema deja are un "renume" motorul acesta , desi din ce tin minte 3.0d ul simplu nu este asa problematic ca variantele cu mai multe turbine .
  8. Facut recall airbag, am bagat-o din nou la vanzare. Legat de geometrie citez pe cei de la Bavaria " noi nu avem la geometrie optiunea de a alege M140i doar F21 / F21 suspensie sport" . Masina a iesit la culoare si consilierul a fost ok cam asta pot spune de bine despre Automobile Bavaria ,in rest au confirmat toate review urile negative.
  9. Cam asa am eu la M140 consumul , cred ca depinde mult de trafic.La mine acum e 12.7 cu media de 28km/h si in scadere dar am avut si un drum extraurban si acolo a scazut destul de serios consumul. Acum in aplicatie eu nu am consum am 17 litri si estimeaza ca fac 132 km .Oricum eu am un traseu de 14 km care il fac in 60 min . La tine as zice ca u apuca sa se incalzeasca motorul .
  10. Posibil sa fie o problema electrica atunci, cablu intrerupt sau ceva de genul acesta . vezi si aici desi pare la fel sa arata cum sa schimbi switchul, ai putea incarca sa repari switchul vechi si sa incerc cu el inca odata, teoretic daca cel nou e ok ( cod si montare) atunci problema este in alta parte. Si nu imi dau seama daca trebuie codat ceva din ce vad in video urile astea nu se codeaza nimic, mai poti incerca o varianta"clasica" scos borna baterie pentru 5-10 min :))
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.