Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

alex230ro

Members
  • Posts

    6873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

alex230ro last won the day on January 31

alex230ro had the most liked content!

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31337 profile views

alex230ro's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Eu nu inteleg partea cu urme scurse de ad blue imi suna ca a curs pe acolo ad blue, apoi mufa topita? Pare ca ceva nu a fost nu este pus ok acolo . M-am mai uitat odata la eroare - teoretic ai asa sensor de Nox si sau catalizator , daca ai schimbat senzor ar ramane catalizator , personal as verifica tot ce se poate legat de sistemul de injectie sa fie in regula apoi tot ce tine de vacum . Consumul e acelasi banuiesc ? edit - daca sunt 2 senzori a fost schimbat senzorul corect nu ?
  2. aiurea de pe net "Fault code 00452A is an advisory code for the BMW SA . . . tells him/her that the DPF is nearing the end of its design life. Max soot amount is around 90 grams . . . I think fault code 00452A starts to appear around 50 grams of soot (which you can read using Carly) . . . I have it, I am ignoring it for now . . . this fault code alone will not trip CEL. NOx sensors - my experience - they have a design/useful life of about 90,000 miles . . . I just replaced mine as part of routine maintenance . . . expensive but my ownership horizon is around 200K miles. Current odometer ~135,000 miles" Boala lor as zice . edit : zici "mufa de la injectorul de ablue ( desi are o protectie termica peste ( un fel de husa ) ) s-a deformat/topit parca, si nu mai etansa bine, pe sub masina fiind si urme scurse de lichid adblue." Cum a ajuns ad blue acolo ar mai fi o intrebare. EGR ok banuiesc, regenerarea o face ok, evacuarea e in stare buna nu ?
  3. Ai pe site simulator de revizii , o revizie la reprezentanta e peste 2000 lei.. dacă e mai veche de 5 ani vezi aici o estimare https://bmw-proleasing.ro/campanii/bmw-service-5-plus/#pachete
  4. Pe scurt - slabe sanse sa aiba careva SDVul acela , poate cu accentul pe poate reprezentanta .Daca vrei sa faci singur va trebui sa improvizezi .
  5. Toyota ar trebui sa fie mai eficienta în scenariul asta, adică de ce ai lua 30e 45e dacă nu ai folosi bateria ?
  6. E masina SH, poti sa arunci 2k in ea si sa pice alternatorul a doua zi...bonus tot ce e plastic/cauciuc poate sa crape oricand.
  7. Clar, eu am 16 km zilnic plus vacante. Panouri am , pentru baterie am depus dosar ca am 2 optiuni: - electric - PHEV As putea lua si electric dar nu stiu cat de pregatit sunt . Bonus cred ca pot face rost si de o "rabla"
  8. Corolla din ce tin minte nu e plug in . Studiez si eu piata de ceva timp incercand sa iau un SUV 4x4 PHEV si nu sunt prea multe alternative pe partea asta plug in + 4x4 .
  9. nu stiu dacă ai la fel. sau aiurea de pe google Failing that, you might try pressing and holding the tailgate "open" button while in the car while simultaneously pressing the "open" button on the tailgate (you'll obviously need help). You should hear a "beep" and the tailgate will reset
  10. De la frig , daca incepe sa faca si cand e mai cald atunci mi-as face probleme .Toate cazanele cu care ma dau pe frigul asta scot diverse sunete care mai de care mai "periculos" .
  11. Nu, bagi ruta in navi si iti sugereaza ea ca ar fi bine sa mergi in sport... la ce traseu am eu dimineata prin oras probabil ca m-ar pune sa iau metroul
  12. Sa nu fie alta problema un fir atins pe undeva caz în care o sa ai ceva de căutat.
  13. Poate colegul de aici Desi bugetul e mic si cauta G21 . Altfel pretul cred ca e corect, bafta la vanzare ( ultima data cand am zis asta am cumparat masina in cauza :))) acum nu se mai pune problema )
  14. Dacă restul sunt ok el ar mai rămâne din păcate . Mai vezi pe forumuri pe afara poate găsești rezolvare .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.