Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

alex230ro

Members
  • Posts

    6814
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

alex230ro last won the day on December 20 2024

alex230ro had the most liked content!

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31274 profile views

alex230ro's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. 100% -cumva se poarta treaba asta cu verde fara a studia efectele pe termen lung sau daca ajuta in mod real cu ceva
  2. Diagnoza ai făcut? Vezi furtunuri vacuum sau chiar ce e mai jos verifica dacă e tot conectat ok
  3. Bai baiatule dar mergi cu masina asta nu te incurci
  4. Sigur, il rog daca poate sa imi dea poze, bujiile parca zicea ca le-a curatat . Iti scriu si cand va fi sa facem debitmetrul mi-ar face placere sa ne vedem si daca debitmetrul e ok .
  5. Lambda e schimbata acum vreo 8 ani km nu are prea multi, axele sunt stock, AFM -uri clar toate , din pacate pe IS nu prea se poate face usor conversia la MAF .Pentru calibrare nu mai gasesc valorile date de fabrica pentru IS daca imi poti trimite oricum procedura de recalibrare , poate dupa ce il pun inapoi mai arunc niste bani pe cateva ore de Dyno cu o sonda AFR sa vedem exact ce doreste . Ce mi s-a spus cand a desfacut motorul a fost "pistoanele sunt cam spalate merge bogat, nu e de speriat doar sa stii" .Evident si bujiile prezentau urme de mers "bogat" ,pe de alta parte masina a mers cu cele 3 debitmetre alternativ fiecare avand comportament diferit : -cel de China mergea decent dar nu parea sa aiba putere -cel stock parea sa "traga" mai bine la turatii joase - un debitmetru de pe M40 cred parea sa "traga" mai bine dupa 4000 ture aici as zice ca traseul era uzat mai mult pe palierul 1000-4000 ture Mai am timp inca visez la ITBuri
  6. Desfacut motor, citez merge bogat, suspectez "cipul" sport sau debitmetru / sonda lambda. O sa le iau pe rand pun "cipul" de fabrica sonda lambda si in final poate iau debitmetru nou dupa ce fac o alba neagra cu cele 3-4 debitmetre sh pe care le am nu de alta dar un debitmetru nou e doar 3100 lei . Saptamana viitoare sper sa plece platforma pentru refacere strat antifon si ce o mai fi pe partea de tinichigerie . Momentan e bucati si bucatele .Hmm ar mai trebui si o cutie de viteze . Edit : pare ca mai exista debitmetru Bosch macar in teorie "Debitmetru reconditionat " pret decent 1200 ron
  7. Cred ca am mai zis pe undeva, ar merge pus un check list cand se face un topic ca asta... ai facut diagnoza? ai verificat lucruri simple gen conexiuni electrice, cotul de la debitmetru si asa mai departe. Pentru initiator - ghenele astea noi au "avantajul" ca le poti face diagnoza incepe cu asta si vezi daca/ce erori ai .
  8. Daca ai pilitura aia merge cam peste tot in motor,teoretic trebuie desfacut si curatat absolut tot pentru a fi sigur ca ai scapat de ea... Realist vorbind cel mai sigur si ieftin e sa iei alt motor.
  9. alex230ro

    BMW X5 45e

    la toate cer un avans ex seria 1 doar ca au găsit o denumire "plata majorată". :)) *Oferta de leasing operaţional exprimată în EURO prin UniCredit Fleet Management S.R.L., este destinată persoanelor fizice şi juridice, pe o perioadă de leasing de 36 de luni, cu prima rată majorată de 5.397 EURO plus TVA, respectiv 6.422 EURO cu TVA inclus, iar următoarele 35 de luni cu rata de 365 EURO fără TVA, respectiv 434 EURO cu TVA inclus, şi 30.000 km incluşi în contract. Oferta include întreţinere şi reparaţii în limita condiţiilor contractuale, CASCO, RCA şi rovignetă. Oferta este disponibilă doar la partenerii BMW participanţi, este supusă unor termene şi condiţii, şi este valabilă până la 31.12.2024, dar poate fi modificată, retrasă sau prelungită în orice moment. Aprobarea clienților se va face condiţionat de respectarea criteriilor interne ale UniCredit Fleet Management S.R.L.
  10. Robert as zice ca sansele ca Romania sa investeasca in centrale nucleare tinde spre zero , personal as vedea asa: -terminare "proiect" Cernavoda - conform wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Cernavodă_Nuclear_Power_Plant 2030 /2031 (total 1400 MW? ) -terminare proiecte hidrocentrale aici pare ca sunt ceva proiecte https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/romania-isi-propune-sa-construiasca-hidrocentrale-cu-acumulare-prin-pompaj-de-800-mw-pana-in-2030-cat-ar-costa-21735539 ( 800MW? ) Apoi revizuit tot mixul acesta. Eoliene plus solar au prins "viteza" deoarece investitia este mai mica vs nucleara plus ca nu se intampina asa multa rezistenta din partea "publicului" plus sprijinul dat de stat / UE pentru energia " verde" .
  11. Cred ca depinde de fiecare si de masina cum incarca, de ex acum eu am drum de facut dimineata intre 8-10, daca as lua PHEV/electric probabil ca la 2 zile as lasa sa se incarce intre 11-16 , am aplicat pentru baterie de 10kw si ar suplini si ea in cazul in care panourile nu produc destul .So in teorie pe partea de infrastructura sunt pe drumul cel bun .
  12. F21 cu m shit era jale jale jale foarte proasta suspensia.. Pe drumuri buna de era ok , în rest pe denivelări țopăia de zor parca făceam pogo în mașină.
  13. https://bmwtuning.co/bmw-n62-common-problems-reliability-issues/?srsltid=AfmBOor28yv4E7B2ZdTWE5RQatt13N6hnLhs9EDtkSlQjBOQjMcGdvd4 aici sunt enumerate problemele motorului . As lua masina asta doar daca as fi proprietar de service auto sau daca ar avea un istoric de service "bogat" adica sa fie rezolvate problemele de mai sus.
  14. Hidro as zice ca e o alternativa decenta , dar da din punct de vedere al "disponibilitatii" partea nucleara e "imbatabila" . In final trebuie facut un mix cumva poate ar trebui mers mai mult si pa partea de deseuri, biogaz, geotermal .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.