Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

alex230ro

Members
  • Posts

    7145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    68

alex230ro last won the day on October 17

alex230ro had the most liked content!

4 Followers

About alex230ro

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31874 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. As zice sa verifici suspensia fata.Bucse brațe fata , sau brațele fata nu mai știu exact zice pe aici ceva ce e drept pt F uri aici e pt G uri. Desi teoretic ar fi trebuit sa ai și alte simptome dar verificarea e simpla . și acest video e interesant
  2. te cam apropii de 200k parca atunci ziceai ca o schimbi ? Poti incerca un 40e/i daca nu te deranjeaza 2-3 litri in plus la consum .Sau te duci direct in electrice desi acolo in afara de noul ix3 nu vad ce ai putea alege
  3. ca tot discutam - un videoclip extrem de interesant , mai ales datele de la final
  4. Are sens ce spui ,dar in principiu de adaptezi la ceea ce ai, altfel un avantaj am masinilor electrice e cuplul care este livrat "instant" ceea ce in teorie face depasirile "in scurt" mai usoare . Si nu trebuie sa iei strict 0-100 , conteaza mult cum este livrata puterea , etajarea cutiei si treburi de genul asta care din nou la electrica nu prea conteaza . Problema cu multi cai e ca te fac sa ai impresia ca orice e posibil si ai tendinta mai ales daca esti tanar sa impingi limitele
  5. Cred ca mai era ceva relativ simplu care ar fi putut fi implementat acolo si care este implementat in mai multe zone, trecerea de pietoni sa fie suprainaltata,caz in care - pietonul avea o sansa sa vada masina deoarece era mai sus, masinile neagra si rosie erau oprite mai in spate, BMW ul nu mai venea la fel de tare .Evident - montarea de bumpere ar avea acelasi efect, dar parca mai ok mi s-a parut ce am scris mai sus.
  6. Sa nu exageram , sunt destule modele la 40-50k care au acceleratii asemanatoare . Ca tot vorbeam de IX1 - iX1 eDrive20 Electric De la 50.106 EUR Acceleraţie (0-100 km/h) 8,6 s
  7. Pai nu am EV acasa si in nici un caz nu iau bateria sa incarc masina .Bateria ar fi de back up(in mod surprinzator in ultimul an am avut 4 pene de curent ) si poate seara sa mai fie folosita cand nu produc panourile .Bonus bateria ar trebui sa fie luata prin repower urmand sa mai achitam ceva in plus.
  8. Am panouri , e in plan si o baterie, si ziceam daca tot am benzinarie acasa sa o folosesc, pe de alta parte cu 45-50k eur bag benzina in urs pentru inca 2 vieti . Pt afara avem ceva Focus diesel de firma, e imbatabil ai ceva de genul 900-1000 km autonomie cu plinul facut.Cu cat ma gandesc mai mult cu atat parca nu as mai lua nimic si as face altceva cu banii . PS - consumul e imposibil de facut as zice 12-14 in zona aia deoarece indicatorul de benzina la urs e orientativ .
  9. Stiu , treaba e asa ,am de facut cam 20 km zilnic in Bucuresti,apoi mare /munte odata pe luna sa iau asa o medie ,aici nu sunt sigur de ex ca ajung la mare din prima , la munte sa zicem ca am ceva sanse. Ma rog nu e graba merge foarte bine si is-ul in oras la momentul asta cand va fi mai cald o sa am plangeri ca nu merge AC ul . Cum am zis daca gasesc masina cu dotari / pret bun poate are sens, altfel la cum merge treaba cu electricele acum in 2 ani ix1 va fi o "vechitura" .
  10. Da, nu stiu ce sa zic, cumva ideea initiala era sa cautam x1 30e , doar ca sunt scumpe si am hotarat ca nu are rost sa dam atatia bani. Apoi iX1 am zis ca luam doar daca gasim ceva la pret foarte bun si cu dotari ( astea erau toate date) si in final am zis I4 dar varianta cu suspensie adaptiva, am gasit unul pe stoc si cum am zis era sa viram avansul dar dupa ce "studiat" din nou toate preturile am zis ca mai asteptam cu 2 optiuni - daca apare ix1 cu dotari/pret bun => il luam, si asteptam sa vedem ce se lanseaza la anul poate ai duce capul si pun baterie mai mare pe iX1.
  11. Pai am fost la un pas sa dau avansul am mers si eu cu I4 de drive test era versiunea 40e xdrive. Gasisem un i4 40e rwd cu ceva optiuni nou la Bavaria, dar ne-am razgandit fix cand trebuia sa dam avansul . Ce nu mi-a placut : cam joasa, si a avut 2 momente in care a stat "ciudat" pe strada , in rest da suspensia "adaptiva" misto, se misca bine dar am fi vrut iX1 , ala in schimb are range slab si ce a fost cu preturi / dotari bune se vandusera. Ma rog aia e mai vedem ce mai apare .
  12. Partea de transport in comun e ok pentru unele situatii , sigur cu ce s-a spus mai sus, poti avea "noroc" si sa urce in autobuz un om al strazii . In cazul meu dimineata duc copilul la scoala , dupa amiaza vine singur cu autobuzul asa ca pot face o comparatie - acelasi traseu dus intors dimineata fac aproximativ o ora , dupa amiaza ca sa ajunga acasa face in general o ora s 15 min .In acest caz nu imi dau seama de ce as lua autobuzul
  13. Se merge decent in ultimul timp in Bucuresti , cel mai probabil multumita prezentei politiei in intersectii .In rest nu stiu ce sa spun ,ideea de a "sugruma" traficul nu stiu cat va ajuta.Bicicleta are sens doar in anumite cazuri daca merg la birou nu prea e placut sa ajung transpirat .
  14. Da pare ca au facut treaba foarte buna cu CLA ul. Cum am zis mai sus am fost foarte aproape de a lua un I4 ( acum au discounturi destul de mari la ele) dar am zis pas deoarece sincer as vrea mai degraba ceva gen iX1 doar ca acolo range-ul e destul de mic, asa ca astept faceliftul lui iX1 poate mai schimba ceva .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.