Jump to content

alex230ro

Members
  • Posts

    7214
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    72

alex230ro last won the day on December 11

alex230ro had the most liked content!

4 Followers

About alex230ro

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

32048 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.5k

Reputation

  1. Mergea un 3.0 din ala forta, trage bine am auzit si consuma ca un 2.0 , si daca pui si soft .. racheta bati M3uri
  2. In principiu macar AC ar trebui ca sa fie treaba decenta . Din pacate fara AC la ce veri am inceput sa avem e din ce in ce mai greu de mers si o zic din proprie experienta .Altfel da lipsa scaunelor incalzite la o masina "premium" poate sa fie o problema mai ales ca nu vorbim de un model rar sa zici ca ai face un sacrificiu.
  3. Ai mers cu ele? Mă refer la un M20, M42? și sa le compari cu M54 și B58 ? Cu astea am mers eu și sincer nu pot spune ca sunt diferențe enorme .Sigur au fost pe diverse caroserii M20 și M42 pe E30 și M54 pe E46 respectiv B58 pe F21 dar din nou nu mi s-au părut așa de mari diferențele .Sunt diferențe - da, sunt "extreme" aș zice ca nu . Are sens sa complici motorul cu Vanos, Valvetronic și alte minuni riscând o fiabilitate mai slaba? aș zice ca nu , dar din nou probabil ca sunt pentru emisii în primul rând
  4. Din pacate distributia implica mai multa manopera la motoarele noi, altfel mergând cu câteva generații de motoare BMW pe benzina nu pot spune ca înțeleg 100% treaba asta cu Vanos/Valvetronic probabil ajuta la emisii, în rest din punctul meu de vedere diferențele nu sunt așa de mari între motoare 'simple" și cele "moderne" . Edit altfel nu numai BMW are probleme am văzut ieri aiurea video asta ..
  5. E de bulan , dar da dacă nu ai "oferta" nu o dai "repede".
  6. Distributia nu ar trebui sa aiba probleme, a ca merita verificata e altceva, din pacate de la N47 ,N20 , N43 deja o baga by default in deviz , una peste alta cu piese originale ajungi pe la ce zic ei acolo .Vanos se poate schimba si cu motorul pe masina , ideea e ca ei dau asa ca sa fie siguri, e o sansa foarte mica ca si distributia sa aiba probleme, asa ca o oferteaza ca sa fie acoperiti si bineinteles sa mai faca un ban in plus .
  7. https://piataauto.md/Stiri/2025/12/Jurnalistii-norvegieni-au-descoperit-ca-pana-si-un-simplu-port-de-incarcare-la-o-masina-electrica-poate-avea-un-pret-exorbitant/. aici
  8. alex230ro

    BMW X5 45e

    As zice ca im primul rand trebuie dezactivat sistemul start/stop ? Desi in mod Sport teoretic e dezactivat .
  9. Ai șanse foarte mari sa pierzi garanția...Vezi cu dealerul dacă poți pune ceva de fabrica gen Mperformance,sau astepti sa iasă din garanție .
  10. Crapă ceva treburi de plastic = conducta răcire pana la 100k km , corp filtru ulei, un cot de apa de pe bloc , actuator vanos. Acum depine de km de noroc, e sh pana la urma. Are un coleg topic pe aici cu 430i poți sa te "inspiri" de acolo . La phev mai ai bonus și bateria de care mai ar trebui sa ai grija.
  11. Asta e tema de mythbusters , ar trebui încercat un engine flush, apoi încă un schimb de ulei și văzut cum se comporta teoria e ca zaharul ala la temperatura mare se topește apoi se solidifica cred. mă rog urâtă treaba
  12. De ce ai tuna un 316i care venea cu 100 cai de fabrica? Limita de 7k nu face mai nimic în ceea ce privește puterea .Dacă vrei putere ai 2 opțiuni :păstrezi ce ai cum și pui turbo= scump, plus ca nu mai iei ITP ever, a doua sa pui alt motor, dacă vrei sa iei și ITP poți pune M44/M42 care seamănă cât de cât constructiv cu M40/M43. Legat de limita de 7k vorbesc din experiență ...
  13. E ok nu cred ca va creste consumul foarte mult nu m-ar mira sa fie la fel sau sa scada . Pana la urma tie trebuie sa iti placa mergi cum crezi tu
  14. 1) bujii la B58 erau la 60k daca nu ma insel, 30k e rezonabil. bobinele sincer nu m-as atinge de ele daca nu as avea erori, habar nu am cum sunt la modelele noi dar pe E30 am bobinele originale - am pus un set nou de bobine una s-a ars dupa un an si am revenit la cele originale din nou, absolut nici o diferenta in modul in care a mers masina indiferent de bobinele care au fost montate .Dar aici vorbim de un sistem "primitiv" 4 bobine + 4 fise bujii nu are coil on plug cum ai tu . 2)Teoretic e bine sa stai cat mai sus in ture, astea fiind spuse la motoarele moderne nu stiu cat de mult mai conteaza asta .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.