Jump to content

st.neeo

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90

st.neeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut, la topic am pus: nu porneste iar mai jos sunt caracteristicile masinii si anume: BMW 320d e90 berlina din 2005 cu 163 de caii putere si bateria pare sa fie originala Mersi Mersi frumos de indrumari dar nu stiu cu se face "reinitializarea pt cheie" ma poti ajuta te rog ? mersi
  2. salut, Am fost plecat in vacanta si nu am mai pornit masina pt 6 saptamani , can m-am intors nu mai avea baterie deloc , nici nu am putut sa o deschid din telecomanda. Am incercat sa ii dau curent de la alta masina dar nu vrea sa porneasca , are curent dar nu porneste. Am lasat la cineva bateria la incarcat peste noaste si o sa mai incerc maine din nou. Srie cineva ce ar putea avrea? O protectie care sa nu-i mai dea motorina , trebuie sa-i fac o setare ? , ca sa stiu ce e de facut. Mersi.
  3. Salut, Multumusem pt explicatia martorului in bord si pt. restul de indrumari. Acum ma duc sa vad ce este de facut , din pacat o sa completez antigelul si o sa-l tin sub atentie sa vad daca o sa mai imi dea avertizare in bord ,eu nefiind in tara nu vrea nimeni sa stie cat ma costa doar o constatate. O sa revin cu o actualizare curand Multumesc inca o data.
  4. ok, Este cam naspa , ca am facut vreo 2000 de km cu ea , poate mai mult... Va multumesc mult ,ati fost de mare ajutor. Cu stima, Sorin
  5. Acum cam o luna in urma mi-a aparut o avertizare in bord , dupa care nu ma mai deranjat, pana saptama asta cand a aparut din nou. Imi poate spune cineva si mie ce reprezinta , eu fiind plecat din tara si neavand cartea masinii cu mine. O sa incarc o poza. Multumesc.
  6. daca o tot tii pe a ta ca este noua, da-mi si mie nr. de tel. al persoanei in cauza, sau firmei ca sincer ma intereseaza. decat sa o reconditionez in 500 euro mai bine cumpar alta noua.Repet ca fara factura si garantie nu ma incurc. mersi mult La mine am depistat urmatoarele 1.De cand am luat masina am obserbat niste scurgeri de uleui sau mai degraba un con=dens puternic , la demontarea tubulaturii sau observat ceva pete de uleui in interiorul tubulaturii , nu fff grav. 2.Acum 2 saptamani nu a mai intrat turbina , nu mai tragea masina (pt prima oara si singura).de atunci nici o problema , masina merge perfect , nu face zgomot, nu scoate fum, nimic. Din cate am inteles eu , cand o turbina da semne de oboseala chiar si cela meai mici atunci trebuie reconditionata sau schimbata , pt. ca la un momunt dato sa cada.Daca se reconditioneaza , operationea este aceeasi , nu? sa da jos se curata si se schimba tot chitu din interuior. mersi
  7. si eu am o problema cu o turbina pe un 320d e90 si nu stiu ce sa fac , de reconditionat nu prea vreau dar nici sa dau 1600 pe una nou , sa nu mai punem manopera si schimburile de rigoare, cred ca in total sunt 1900 euro (dar iti dau garantie 2 ani)din ce am gasit eu pe internet sub 1200 euro nu e nici una. Daca cunosti tu pe cineva care aduce turbina garrett din germani la 500 euro , punema si pe mine in contact (fara factura si garantie nu ma incur). mersi.
  8. pai pana la urma cred ca asta o sa si fac, o sa merg la bmw brasov sa fac o diagnoza si sa vad ce zic aia, ca poate lor pe calculator nu o sa le dea nici o problema , si atunci daca o0 sa pice o sa le-o dau in cap lor , daca este o problema minoro m-am scos daca nu o reconditionez. mersi
  9. De mai mult timp am observat la motor niste scurgeri de ulei (sa zicem ca de cand am luat masina , aproximativ 2 ani), de la service mi sa spus ca e pe duca turbina , asta fiind acum 2 ani ,nu am avut nici o problema , si sincer nu o iert , ii dau pana iese untul din ea (las motoru la fiecare chei de dimineata sa meraga cateva minute iarna , si respectiv parox. un minut vara)o conduc dar nu imi bag joc de ea.NU postam nici un topic in cazu in care nu se intampla ceva cu ea, si anume acum o saptamana in tip ce mergeam a inceput sa nu mai traga masina , nefiind experd pot sa zic doar ca nu mai intra turbina , nu se mai simtea prezenta ei atat la putere cat si la sunet (de la urmatoarea pornire masina nu a mai avut probleme , turbina merge perfect)Cei de la service sunt 100% siguri ca este turbina, din cauza uleiului prin tubulatura de aer de la turbina.Am uitat sa precizez ca cu o saptamana inainte am fost in service pt schimburile de ulei... etc , si intrebandu-l pe mecanic am aflat ca trebuie schimbat si epuratorul (era una din posibilele cauze , de la care puteau fi scurgerile)si am spalat si motorul.La intrevederea cu mecanicu am aflat ca turbina e pe duca si ca trebuie sa o schimb sau sa o reconditionez , el recomandandu-mi schimbul de turbina. Am citi mai tot ce se putea citi , si am ramas rau in ceata.Unii spun ca , Garrett nu mai fabrica de ceva vreme turbosuflante si ca se gasesc doar roconditionate , iar eu numai de garrett dau pe internet.Mai sunt cele Mitubishi , care am inteles ca sunt cam proaste... si tot asa. Un alt factor este si pretul exorbitan 1600 euro doar turbina plus schib ulei filtre.... manopera..etc. 1900-2000 euro La Reprezentanta BMW Brasov (pretul turbinei de la reprezentanta in comparatie cu preturile de pe internet nu esta mare). Vreau pareri in legatura cu cazul meu: 1.Sa reconditionez turbina (ma costa undeva la 500 euro cu curatat cu tot), sau 2.Sa cumpar alta noua (ce firma sugerati, si de la cine?)Eu pe ea nu dau nici mort 2000euro Precizez ca masina este in stare perfecta de funcionare. despre masina BMW 320 d e90 2005 berlina 163 caluti , Turina electrica despre mine Locuiesc in Brasov Scuze de roman dar am vrut sa fiu cat mai explicit Astept Pareri mersi.
  10. nici eu nu m-am bazat 100% pe senzor, ci am verificat si vizual, dar, intamplator la mine a aratat cu precizie foarte mare senzorul starea placutelor: pe drum spre service senzorul de placute din computerul de bord a ajuns cu countdownul Kilometrilor la zero, iar cand le-am dat jos mai aveau pasta maxim 1-2 mm. Asa am patit si eu si cu placutele care tocmai le-am schimbat . Masina tipa ca mai pot merge 1500 km ( le-am schimbat pt ca trebuie sa plec in vacanta cu masina si din cate am calculat eu drumul o sa fie peste 2000 km , si ca sa nu am probleme m-am dus sa le schimb. Surpriza mai era carnita pe placuta MULTICICA. ) Ieri am vb cu niste baieti de la service : 1. din cate am inteles eu la un set de placute schimbate pe spate trebuie schimbate 3 pe fata , cam asa e diferenta de uzura , iar daca placute pe spate tin 40000km calculu e pe acolo. 2.Daca masina iti da 15 000 de exemplu in functie de stilu de mers poti parcurge mai mult sau mai putin , masina nu stie ce placute ai pus si nic pe ce drumuri mergi , Autostrada sau oras , este ceva reprezentativ , ca sa arate si ea ceva:: )) . Faza cu uitatul la masina este ok cel mai sigur , bine inteles ca pt comoditate este bine sa ai si senzori. Mersi eu azi le-am schimbat pe e90 si computerul zice ca pot merge 90 000 apropo eu am schimbat pe spate, cu placute Textar, senzor Textar, si cu manopera am iesit la 400 ron Odata se zicea ca Textar-ul sunt cele mai bune pret calitate , dar nefiind specialist ma mai iau si dupa parerea mecanicilor sau a profesionistilor (nu fac referire la nimeni ) , pana acum cateva luni si ei montau pe bmw numai textar dar dupa cateva probleme ( scartaitul in special ) ia determinat sa schimbe firma , si cica cei mai buni pret calitate ar fi ATE. Diferenta nu o simb , si din pricina faptului ca pe masina nu stiu ce era pe fata , stiu ca pe spate am BMW originale shimbte de mine cu o gramada de bani. Mersi nici eu nu m-am bazat 100% pe senzor, ci am verificat si vizual, dar, intamplator la mine a aratat cu precizie foarte mare senzorul starea placutelor: pe drum spre service senzorul de placute din computerul de bord a ajuns cu countdownul Kilometrilor la zero, iar cand le-am dat jos mai aveau pasta maxim 1-2 mm. Asa am patit si eu si cu placutele care tocmai le-am schimbat . Masina tipa ca mai pot merge 1500 km ( le-am schimbat pt ca trebuie sa plec in vacanta cu masina si din cate am calculat eu drumul o sa fie peste 2000 km , si ca sa nu am probleme m-am dus sa le schimb. Surpriza mai era carnita pe placuta MULTICICA. ) Ieri am vb cu niste baieti de la service : 1. din cate am inteles eu la un set de placute schimbate pe spate trebuie schimbate 3 pe fata , cam asa e diferenta de uzura , iar daca placute pe spate tin 40000km calculu e pe acolo. 2.Daca masina iti da 15 000 de exemplu in functie de stilu de mers poti parcurge mai mult sau mai putin , masina nu stie ce placute ai pus si nic pe ce drumuri mergi , Autostrada sau oras , este ceva reprezentativ , ca sa arate si ea ceva:: )) . Faza cu uitatul la masina este ok cel mai sigur , bine inteles ca pt comoditate este bine sa ai si senzori. Mersi eu azi le-am schimbat pe e90 si computerul zice ca pot merge 90 000 apropo eu am schimbat pe spate, cu placute Textar, senzor Textar, si cu manopera am iesit la 400 ron Odata se zicea ca Textar-ul sunt cele mai bune pret calitate , dar nefiind specialist ma mai iau si dupa parerea mecanicilor sau a profesionistilor (nu fac referire la nimeni ) , pana acum cateva luni si ei montau pe bmw numai textar dar dupa cateva probleme ( scartaitul in special ) ia determinat sa schimbe firma , si cica cei mai buni pret calitate ar fi ATE. Diferenta nu o simt , si din pricina faptului ca pe masina nu stiu ce era pe fata , stiu ca pe spate am BMW originale schimbate de mine cu o gramada de bani. Mersi scuze de greseli
  11. Salut , BMW E90 berlina Acum 2 zile am scrimbat placutele de frana fata cu unele ATE (300 placute + 40 senzor + 60 manopera). Care e dilema , si ma precis nelamurirea mea? Dupa ce am dat in bor restart pt. martorul ocular mi-a aparut ca si distanta de viata a placutelor de frana 15 000 km. E posibil sa nu stie masina ce arata, ele fiind mai groase, senzorul posibil sa nu vada distanta bine , sau.... atat tin placutele? Eu stiam ceva de 40 .000 km. Mersi
  12. da da da e adevarat , amenda de viteza , cu peste 10 km peste limita e de minim 450 euro :twoup:)
  13. puteai sa te faci narator , oricum frumos explicat , sunt de aceeasi parere. Nu degeaba am intrebat inainte , ca sa stiu daca e ok pt masina sau nu. Puteam foarte usor sa-mi pun de 18'' cu 225 .... ca doar asa am vazut la multi , una e sa vezi si alta e sa fie si bun ceea ce vezi. Trebuie sa-mi ajunga jantele de 17 cu gumele 225 45 r17 mai soft si mai safety. Cat despre omologare , da ai dreptate mai toata lumea cu jantele de 22'' 88'' :twoup:) trebuie sa ceara de la prieteni ca sa poate sa treaca , dar, eu o am inmatriculata in tara. Mersi frumos all
  14. in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni. o explicatie buna mersi si totusi da cu virgula , si anume , este irelevat raportul care-l faci tu cu ce ma intereseaza pe mine. Daca in talon scrie ca pe janta de 18 cu j8.5 si et 35 trebuie 255 35 r18 , tu zici ca pot sa pun linistit 225 40 r18 , atunci tot matematic as putea sa pun si 205 45 r18 , sau 165 55 r18 si tot asa nu? Intrebarea este cum pe o janta de 18 sa pui un balon mai mare??? Inseamna ca daca pun o roata de bicicleta ca si latime as putea sa pun in inaltime ca si la un tractor > metafora Oricum m-am decis , luni o sa comand de 17 ca sa nu-mi mai fac de lucru. Mersi oricum
  15. in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni. o explicatie buna mersi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.