Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Umbrici

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita

Contact Methods

  • Yahoo
    umbrici@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525tds E39 1999

Umbrici's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna, de 5 luni incerc sa gasesc motivul pentru care nu merge regulat motorul M51(cu 130.000km) . La BMW in germania mi-au recomandat sa schimb injectoarele ca este o problema mai veche la aceslt model. Am pus diuze noi de Bosch la un service Bosch in RO. Acolo mi-au spus ca e stricat modulatorul electronic de la pompa de injectie si injectoarele erau bune. Am cumparat modulatorul nou Bosch din Germania si am mers la ei sa il monteze. Au reglat pompa si dupa ce au accelerat de cateva ori, pompa si-a modificat singura avansul si dadea aceeasi eroare pe tester (modulator pompa defect). A venit acolo un electrician "vestit", a facut test si a spus ca e computerul motorului. Am cumparat un computer(din dezmembrari) pe care l-a invatat pe masina si dimineata pornese mai rau si merge ca un tractor primele 2 minute. Ba consuma si vreo 4-5 litri mai mult. Cand il accelerez foarte incet pe la 800-900 rotatii incepe sa scuture toata masina. Am incercat sa merg cu 200km pe autobanda mai bine de o ora si apoi functiona motorul superrr, dar dupa cateva minute cand a scazut temperatura a inceput iara sa sune urat si sa scoata gazele de evacuare in trepte. Ce parere aveti? Poate fi un contact imperfect intre coputerul motorului si pompa de injectie? Nu mai stiu unde sa o duc si ce sa fac. Va multumesc anticipat pentru ajutor!
  2. Buna, de 5 luni incerc sa gasesc motivul pentru care nu merge regulat motorul M51(cu 130.000km) . La BMW in germania mi-au recomandat sa schimb injectoarele ca este o problema mai veche la aceslt model. Am pus diuze noi de Bosch la un service Bosch in RO. Acolo mi-au spus ca e stricat modulatorul electronic de la pompa de injectie si injectoarele erau bune. Am cumparat modulatorul nou Bosch din Germania si am mers la ei sa il monteze. Au reglat pompa si dupa ce au accelerat de cateva ori, pompa si-a modificat singura avansul si dadea aceeasi eroare pe tester (modulator pompa defect). A venit acolo un electrician "vestit", a facut test si a spus ca e computerul motorului. Am cumparat un computer(din dezmembrari) pe care l-a invatat pe masina si dimineata pornese mai rau si merge ca un tractor primele 2 minute. Ba consuma si vreo 4-5 litri mai mult. Cand il accelerez foarte incet pe la 800-900 rotatii incepe sa scuture toata masina. Am incercat sa merg cu 200km pe autobanda mai bine de o ora si apoi functiona motorul superrr, dar dupa cateva minute cand a scazut temperatura a inceput iara sa sune urat si sa scoata gazele de evacuare in trepte. Ce parere aveti? Poate fi un contact imperfect intre coputerul motorului si pompa de injectie? Nu mai stiu unde sa o duc si ce sa fac. Va multumesc anticipat pentru ajutor!
  3. Sunt de culoare neagra, heliomate, pret 100euro. tel 0743033369
  4. masina este cumparata de curand. An fabr. „95, are injectorul cu fir montat pe pistonul patru. ar putea fi asta problema? Masina nu consum (3,5 extraurban si 5.0 mediu). Nu creste consumul instatneu in treapta a IV-a mai mult de 9. Poate fi partea electronica de la pompa de injectie? Va multumesc anticipat
  5. am cumparat de o luna masina fabricata in `95 si imi este aprisn in bortd becul galben de la injector. Motorul nu trage(nici nu consuma) si am gasit injectorul cu partea electronica prins intre galeria de admisie si chiulasa... si era piscat(nu rupt). Am crezut ca ar putea sa faca scurt cu masa si sa arda siguranta dar nu a fost asta. El este montat pe pistonul 4 si in alte screme (ca si aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 ) este montat la pistonul 3. Ar putea fi asta problema pt care sta aprins si nu trage sau sigur ii stricat injectorul? si becul rosu de la ulei este aprins... si am schimbat sensorul e pe blocul motor dar tot nu se stinge. ce credeti ca ar putea fi? Va rog sa ma ajutati. Va multzumesc cu mult respect!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.