Jump to content

cabron

Members
  • Posts

    334
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pitesti

Previous Fields

  • Masina
    318 i e90

Recent Profile Visitors

12863 profile views

cabron's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

17

Reputation

  1. cabron

    Jante de pe OLX

    de la vanzatorul de pe olx am cumparat si eu anul trecut un set de roti iarna .are jante numai de calitate foarte buna din ce am vazut eu cand am fost acolo. el ca si vanzator este serios, eu luasem rotile in primavara si in iarna cand sa le bun am vazut ca erau cauciucurile cu talia mai inalta decat trebuia asta din vina mea ca nu am stiut ce talie am pe masina la rotile de iarna. l-am sunat si a fost de acord sa imi schimbe cauciucuri cu altele fara nici o discutie,trecusera 6-7 luni
  2. am pus eu de M negra din piele si se potriveste la fix,chiar este de calitate, o am de aproape 2 ani si inca arata foarte bine
  3. daca iti scapa compresie in antigel ar trebui sa faca bule in vasul de antigel cand ai motorul pornit, asta o faci cand ai motorul rece, asta este o verificare simpla. sau te poti duce la un servis sa iti faca un test de compresie pe fiecare piston. daca ar fi garnitura de _chiulasa_ de obicei motor merge neregulat sau da se se opreasca atunci cand masina sta oprita mai mult timp si atunci antigelul are timp sa treaca in capul pistonului, asta la pornire .
  4. ceva asemanator am avut si eu la e46, se aprinsase becurile de la dsc nu mai mergea torometru si indica consumul aiurea, de indicatorul de la apa nu mai retin sigur daca statea pe maxim ca sunt mai mult de 15 ani de atunci. erea dintr-un senzor abs defect pe spate.
  5. la niturile alea de plastic impingi miezul de tot in interior pana cade in spate de unde il recuperezi dupa ce dai jos carenajul,dupa trebuie sa iasa intreg nitul.
  6. nu cred ca ar fi crapat motorul, uitate de uzura pe la cuzineti in primul rand. pistoanele nu ar trebui sa se fi dus poate segmenti de ungere.
  7. depinde cat de mult ai mers cu ea asa cu uleiul diluat care poate scapa pe la axul turbinei uleiul find subtitiat, poate sa se fi dat si turbina pe ulei si daia scoate fum si se accelereaza singura. dar asta cel mai bine vede un mecanic demontand la motor. eu as face un test de compresie prima data sa vad cum tin segmentii as desface baia de ulei sa vad daca sunt uzati cuzineti as da jos si capacul de la _chiulasa_ si as verifica si axul cu came si de verificat si turbina toate aste le-as face inainte sa ma uit dupa alt motor ca poate a scapat intreg. si daca totul este ok schimbi injectoarele si uleiul si ii dai o cheie.
  8. verifica injectoarele ca cel mai probabil unul baga multa motorina si nu mai merge cu ea cu motorina in ulei ca faci praf motorul.
  9. salut, as vrea sa montez pe e90 2007 nav ccc modul usb poate ma poti ajuta cu montajul.

    un nr de tel sa te sun .ms

  10. cheia se poate face din o dubulara si un cap de teava , eu asa mi-am facut una si isi face treba perfect.
  11. nu este mai simplu sa inlocuiesti bateria cu una buna ca cel mai probabil este pe duca, ca zici ca daca ei curent de la alta masina porneste, atunci electromotorul nu are nimic.
  12. asa se aude dar nu este dracu chiar asa de negru,daca mananca ulei schimba semeringurile de supape ca mai mult ca sigur de acolo este o sa te coste in jur la 11 mil cu tot cu garnitura capac si semeringuri fara dat _chiulasa_ jos si atunci se uita si la distributie,la mine a zis mecanicul ca nu este nevoie sa o schimb aveam acum aproape doi ani cand le-am schimbat 150 mii km, si am mai schimbat eu mai inainte intinzatorul de la lant. in rest probleme la motor in afara ca a trebuit sa schimb garnituri pe la toate inchieturile,pompa vacum,termoflotul nu am avut si mai stiu persoane care au motorul asta si in afara de semeringuri supape unu a schimbat motorasul de la valvetronic in rest nu am auzit de alte probleme grave in motor. ca este un motor la care nu se pricep toti mecanici asta sigur asa este, eu m-am plimbat prin multe servisuri in pitesti pana am gasit pe cineva care se pricepe cu adevarat restul mecanici de duzina.
  13. test de compresie clar inainte sa desfaci motorul,daca iese bine schimba doar semeringurile de la supape fara sa mai dai jos chiulasa. verifica pompa de vacum ca daca scapa ulei in ea ajunge in tulumba de la pompa de frana, poate este de acolo ca ai probleme cu frana. consum mare am avut si eu si a fost din sonda lambda de dupa catalizator, astea se schimba dupa 150 mii km, asa mi-au zis atunci la service. in rest ca da ulei pe la motor este ceva normal, am schimbat pana acum aproape toate garniturile si semeringurile posibile, pe la vanosuri,pompa vacum,suport filtru ulei,termoflot,capac motor odata cu semeringuri supape,baie ulei,la fulie vibrochen,cutie viteza cel spre cardan+semering timonerie,reconditionat caseta directie ca dadea ulei prin capete. acum urmeaza pompa de la servo sa o dau jos ca da pe la semeringul de la fulie dar sa se mai incalzeasca afara. plus alte probleme marunte dar multe. o sa vezi ca nu o sa te lase sa te plictisesti deloc sa o stapanesti sanatos
  14. si eu le-am gasit pe a le mele topite si mi-am luat altele de M care sper sa ma tina cat mai tin eu masina. am incercat sa le repar cu un pistol de lipit pt ca se crapase plasticul inauntru si sa revopsesc cu vopsea nichelata luciul ala dar m-am lipsit ca iesise o tiganeala. am incercat atunci sa pun becurii cu led si toate pe care le-am probat dadea eroare de bec ars cu toate ca ereau cu canbus. asta acum 3-4 ani.tin minte ca la un magazin imi daduse sa pun niste rezistente in paralel pe fiecare bec sa am consum mai mare si nu mai aveam eroare dar se incindeau rezistentele alea de nu puteai tine mana pe ele, am refuzat ca mi-a fost frica sa nu ia taraba foc. acum ca mi-am adus aminte am sa mai trec pe la cateva magazine poate au aparut alte modele de bec care sa nu dea eroare.
  15. semeringurile de supape se pot schimba si fara sa dai _chiulasa_ jos. la mine cand au fost semeringurile duse scoatea fum doar dupa ce statea un timp la relanti si o acceleram brusc dupa care nu mai scotea deloc. ulei pe stanga am avut si eu si erea de la garnitura capac.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.