test de compresie clar inainte sa desfaci motorul,daca iese bine schimba doar semeringurile de la supape fara sa mai dai jos chiulasa. verifica pompa de vacum ca daca scapa ulei in ea ajunge in tulumba de la pompa de frana, poate este de acolo ca ai probleme cu frana. consum mare am avut si eu si a fost din sonda lambda de dupa catalizator, astea se schimba dupa 150 mii km, asa mi-au zis atunci la service. in rest ca da ulei pe la motor este ceva normal, am schimbat pana acum aproape toate garniturile si semeringurile posibile, pe la vanosuri,pompa vacum,suport filtru ulei,termoflot,capac motor odata cu semeringuri supape,baie ulei,la fulie vibrochen,cutie viteza cel spre cardan+semering timonerie,reconditionat caseta directie ca dadea ulei prin capete. acum urmeaza pompa de la servo sa o dau jos ca da pe la semeringul de la fulie dar sa se mai incalzeasca afara. plus alte probleme marunte dar multe. o sa vezi ca nu o sa te lase sa te plictisesti deloc sa o stapanesti sanatos