Salut, vreau sa va povestesc ce problema am și sa va cer o pĂŁrere legat de ce sa fac ĂŽn continuare. Am un e46 320d, 136cp,am mașina asta de 11 ani. Detalii. Acum cam o sĂŁptĂŁmânĂŁ nu a mai pornit, recunosc ca am insistat câteva ore sa o pornesc. De câteva ori a tremurat motorul destul de puternic da nu a luat-o. Asa ca am dat jos pompa de combustibil, aia de sub bancheta din spate, am desfĂŁcut torpedoul și am scos și releul, le-am cumpĂŁrat pe ambele noi și le-am montat. Ănainte sa ĂŽncerc sa o pornesc am desfĂŁcut la filtru de motorina, am scos surplusul de motorina de acolo, am pus capacul ĂŽnapoi. Apoi am ținut cheia de vreo 3 ori ĂŽn poziția 2 sa amorsez pompa și sa aud ca merge. A pornit. Am observat apoi ca ĂŽmi picura motorina sub mașina. Cu speranța am fost și am cumpĂŁrat furtun de retur pt injectoare. M-am ĂŽnarmat cu rĂŁbdare și am dat jos toate plasticele, filtrele și galeria de admisie. Am schimbat toate furtunele de retur la injectoare și furtunul de vacuum, am șters bine peste tot mizeria și motorina scursa. Am pus apoi cheia ĂŽn poziția doi sa bage motorina și am vĂŁzut ca ĂŽn partea dreapta a pompei de injectie, pe partea unde intra țevile ce vin de la filtru de motorina, deasupra lor se umezește și picura. Poveste lunga ce e drept. Acuma, dupĂŁ ce m-am muncit atât as vrea sa va ĂŽntreb și sa cer un sfat, ĂŽnainte sa montez tot ĂŽnapoi. Vad ca pompa de injecție are un capac prins cu șuruburi ĂŽn stea. Daca ĂŽl dau jos pot sa de reglez ceva? Daca ĂŽl dau jos pot rezolva ceva, garnituri spre exemplu? E posibil și sa fie crĂŁpata, nu reușesc sa ĂŽmi dau seama, ĂŽn partea de sus e partea electrica oare și dacĂŁ picura e crĂŁpata? Merci fain pt orice pĂŁrere!