Jump to content

icynoangel

Members
  • Posts

    235
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    icynoangel

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320d

icynoangel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Reputation

  1. Nu voiam sa aud asta. merci mult, o sa vad ce decid, mâine.
  2. Deci e posibil sa pot schimba ceva garnituri dacĂŁ dau capacul ala jos și sa rezolv cu scurgerile fĂŁrĂŁ sa dau pompa de injecție jos? In același timp, ĂŽntrebarea mea e, dacĂŁ dau capacul ala jos pot deregla ceva și sa trebuiascĂŁ sa o tractez pana la un service? Merci
  3. Salut, vreau sa va povestesc ce problema am și sa va cer o pĂŁrere legat de ce sa fac ĂŽn continuare. Am un e46 320d, 136cp,am mașina asta de 11 ani. Detalii. Acum cam o sĂŁptĂŁmânĂŁ nu a mai pornit, recunosc ca am insistat câteva ore sa o pornesc. De câteva ori a tremurat motorul destul de puternic da nu a luat-o. Asa ca am dat jos pompa de combustibil, aia de sub bancheta din spate, am desfĂŁcut torpedoul și am scos și releul, le-am cumpĂŁrat pe ambele noi și le-am montat. Ănainte sa ĂŽncerc sa o pornesc am desfĂŁcut la filtru de motorina, am scos surplusul de motorina de acolo, am pus capacul ĂŽnapoi. Apoi am ținut cheia de vreo 3 ori ĂŽn poziția 2 sa amorsez pompa și sa aud ca merge. A pornit. Am observat apoi ca ĂŽmi picura motorina sub mașina. Cu speranța am fost și am cumpĂŁrat furtun de retur pt injectoare. M-am ĂŽnarmat cu rĂŁbdare și am dat jos toate plasticele, filtrele și galeria de admisie. Am schimbat toate furtunele de retur la injectoare și furtunul de vacuum, am șters bine peste tot mizeria și motorina scursa. Am pus apoi cheia ĂŽn poziția doi sa bage motorina și am vĂŁzut ca ĂŽn partea dreapta a pompei de injectie, pe partea unde intra țevile ce vin de la filtru de motorina, deasupra lor se umezește și picura. Poveste lunga ce e drept. Acuma, dupĂŁ ce m-am muncit atât as vrea sa va ĂŽntreb și sa cer un sfat, ĂŽnainte sa montez tot ĂŽnapoi. Vad ca pompa de injecție are un capac prins cu șuruburi ĂŽn stea. Daca ĂŽl dau jos pot sa de reglez ceva? Daca ĂŽl dau jos pot rezolva ceva, garnituri spre exemplu? E posibil și sa fie crĂŁpata, nu reușesc sa ĂŽmi dau seama, ĂŽn partea de sus e partea electrica oare și dacĂŁ picura e crĂŁpata? Merci fain pt orice pĂŁrere!
  4. Ar trebui sa iti apara la diagnoza daca senzorul e defect.
  5. Salut, am nevoie de ajutorul vostru in a identifica un furtun pe o schema de pe realoem. Furtunul spart si temporar carpit cu o teava de aluminiu pe interior si cateva coliere este cel... care este prins cu coliere stralucitoare. Suspectez ca din schema asta: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR-02-2001-E46-BMW-320d&diagId=11_2106 este nr. 1. Ce parere aveti? Multumesc anticipat! Edit: masina este e46, 320d, 2001, 136cp
  6. Toate bune si frumoase cu piesa noua, numai ca dupa cam o ora de mers cu AC-ul pornit, incepe sa dea aer rece la intensitate scazuta (la viteza 3 scoate aer ca la 1). Sa fie tot de la piesa asta?
  7. As avea si eu cateva intrebari pentru cunoscatori, sa nu mai deschid alt topic ca e legat tot de martorul de airbag. Care sunt cauzele care pot determina ramanerea martorului aprins, e posibil sa fie si de la airbag-urile din portiere? (recent mi-au fost schimbate macaralele si de-aia zic) Daca merg la un tester se poate vedea exact unde e problema? (Mie mi-au schimbat macaralele dar nu au deconectat bateria cand au dat airbag-urile din portiere jos, dupa operatiune s-a aprins martorul, au sters erorile... si acum dupa o saptamana s-a aprins iar si asa a ramas) Pareri? Merci EDIT: prima data au folosit nu stiu ce fel de tester care zicea ca e problema de la centura de siguranta, dar zicea si ca se aplica doar pentru modelul US, iar masina e e46 320d nfl pentru Europa.
  8. Da, asa e, cam scump DEH-X6500DAB, pe celalalt nu l-am gasit la vanzare insa, dar nu prea-mi place design-ul Mofturi, stiu!
  9. Interesant Alpine cde 171RM, o sa il am in vedere, e cam 460-470 lei, thx. Merci pentru info legat de Pioneer-ul ala, mai analizez cateva zile
  10. Inteleg ce-mi spui, dar cand vad o pagina de modele pe site-urile care vand playere auto... nu-s convins ce sa aleg, unele sunt foarte asemanatoare.
  11. Asta n-ar fi rau: Pioneer DEH-X6600BS, insa cu siguranta ca nu-i pretul din state aici la noi, plus ca nici nu-l vad nicaieri la vanzare. Cam zgarciti la vorba
  12. Hello, de ceva vreme player-ul meu a suferit un accident cumplit, a fost injunghiat in momentul in care nu a mai citit si nici nu a vrut sa mai scoata cd-ul. Asa ca am decis sa trec la un player mai serios, si as vrea un Pioneer (1DIN), doar ca sunt asa de multe modele ca nu ma pot decide, poate ma ajutati voi cu o parere. Cam ce as vrea: - sa fie maxim 500 lei - aux, usb, preferabil si bluetooth - bass boost ar fi o optiune care ar fi cool sa fie - preferabil sa pot selecta culoarea display-ului - sau sa fie pe portocaliu display-ul - rca out cred ca-i suficient 2, ar fi chiar ok sa fie 3 in eventualitatea montarii ulterioare a unui amp pe a-3-a. - si cel mai important sa se auda clar Si cam atat, pretentii peste pretentii! Merci fain!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.