Jump to content

sergio_nik

Members
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sergio_nik

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    BMW 323TI

sergio_nik's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. A fost cu 323ti-ul. Nu era deschis topicul de plictiseala, chiar vroiam sa imi fac 316-ele calumea. Poate nu ma aruncam sa bag toti banii in transformare, dar 5000 chiar eram pornit. Dar dupa mai lungi discutii am renuntat la idee si mi-am cumpart TI-ul, cu motorizarea care vroiam sa o pun pe 316.
  2. Nu vad de ce ar fi o gluma proasta daca ceri un sfat pe forum...in fine... Nu ma laudam cu accidentul. Am spus ce mi s-a intamplat. Si am invatzat mai multe dupa urma lui.
  3. Nu prea am apucat sa ma bucur mult de ea, ca am facut-o praf:D :twoup: Am depasit ca prostul pe unu, si mi-a fugit spatele. Ploua si era o pelicula de apa toata strada. Daca o calcam mai usor cand am intrat in depasire, cred ca nu derapam. M-am invartit de 4 ori am intrat intr-un podetz de beton, din podetz intr-un santz si din santz am sarit printr-un card de fier, si m-am oprit in curtea omului. Am bagat-o in service, in mare asa in jur de 150 mil reparatiile. Nu au sarit airbag-urile, ce e mai nasol asa, e podeaua infundata si stalpul de pe lateral dreapta. In rest doar praguri, capota, masca fatza si spate si jantele rupte in 2. Am bagat-o intr-un service destul de bun. Mi-au spus ca o sa iasa fara probleme la unghiuri dupa indreptarea la presa. Norocul a mai fost ca avea un model identic la dezmembrari. Sa vedem ce o iesi. E gata in 2 sapt. Asta e....ce nu te omoara te intareste. O sa merg cu maxim 50 la ora pe ploaie, de acum.
  4. La mine se practica furatul oglinzilor, e ceva normal sa pleci la serviciu si sa constati ca nu mai ai oglinzi. E ca si cum ai gasi un gainatz pe capota. Un prieten cu un E90 si-a pus oglinda de baie, decupata si pusa in cadrul suportului, apasata fortzat. Asta dupa ce i-a furat al 3-lea set de oglinzi:) Nici cu inscriptionarea numarului de masina nu mai merge. Ti le ia direct, tot ce gasesc. E foame!
  5. nu se simte nimic ... crede`ma nu stiu de la ce ar putea fi ... apa aia nu se poate evapora de la atat caldura si firbere... , alt fenomen nu vad... ori are o fisura F mica si curge putin cate putin.... habar nam Mai poti incerca in felul urmator: Umple vasul cu apa distilata pana la o anumita gradatie care sa o tii minte, pe urma dai o tura cu masina dar mers mai sportiv asa, in primele 3 trepte sa schimbi dupa 5000 ture, si te uiti pe urma daca a scazut apa sub gradatia pana la care ai completat.
  6. Nu, picaturile alea sunt condens de la aerul conditionat. Apa cu antigelul iese dub forma de vapori amestecat cu gazele si se simte un miros dulceag, ca atunci cand desfaci capacul de la apa din radiator, cand e fierbinte.
  7. @torelo: e posibil sa fie si garnitura de _chiulasa_ putin ciupita si se duce pe evacuare. Tureaza motorul pe la 4000 ture si vezi daca gazele de pe esapament au un miros dulceag de antigel.
  8. Aaa, credeam ca tu ai fost implicat in accident. Pacat de ea :twoup: . Arata f bine.
  9. @JAX: Cum s-a intamplat accidentul?
  10. Dupa ce iti termini treaba cu o femeie, apesi pe ala si o ejecteaza automat din masina :twoup:
  11. Poate Daciile noastre chiar sunt fiabile pe drumurile germane. Azi de exemplu ma chinuiam sa fac niste slalomuri printre gropile facute de astia sa plombeze un r_hat de drum judetean si o Dacie 1300 din 70 si ceva a trecut ca prin branza prin gropile alea cu 80 la ora. Am zis ca nu e adevarat. Daca faceam acelasi lucru, cred ca ma intorceam cu rotile in punga.
  12. Mi-am cumparat si eu azi SONAX Fuel injection & Carburettor Cleaner. O sa il adaug la un plin maine, sa vad daca se observa ceva la masina. Presupun ca rau nu ar avea de ce sa faca. :twoup:
  13. Ramasesem dator cu un reply sa spun ce am facut pana la urma :twoup: Am renuntat la ideea sa investesc banii in 316i-ul meu si mi-am cumparat un E36 323TI pachet ///M, motor de 2.5, 170cp, fabricat in 2000, prima inmatriculare in 07/2001 cu 101.000km, abia folosit. Nimic schimbat pe el, e asa cum a fost scos din fabrica. Ca nou in interior, scaune incalzite din piele Alcantara cu textil pe mijloc, aer conditionat, incalzire auxiliara webasto. Asa cum spuneati si mai sus, pana acum nu am condus BMW. E diferenta ca intre carutza si avion intre 316 si TI-ul acesta. O sa revin si cu niste poze. Va multumesc pt sfaturi! Numai bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.