Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

C@T@LIN

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    vaslui

Contact Methods

  • Yahoo
    catalin_vs_bal@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E83-2007

Recent Profile Visitors

4220 profile views

C@T@LIN's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Tot respectul meu pt colegii care fac sacrificii pt a participa la intalnirea din 16-18 mai . Sa revenim la subiect... un coleg priceput in ISTA+ daca ma poate lamuri ... problema e pe cilindru 3 sau pe 4. Godini, daca ar fi admisia fisurata ar aparea ceva erori ...
  2. multumesc tuturor pt raspunsuri! Mircea-si: daca te uiti la poze vezi si valorile la regulator. uleiul nu miroase a motorina .. e la nivel schimbat recent . Vs e destul de separte de Sb .. si copii mici .. as veni cu mare drag ... de asta am vandut f30 si am luat f-15 .. familie 2 copii/ siguranta .
  3. simptome ,s a aprins checkul iar dupa ce se incalzeste motorul fluctueaza la relanti.
  4. srb_alex sper sa nu gresesc dar descrisa in partea de jos e ordinea de ardere, cel rosu e cilindrul 3.
  5. salutare , exact ...scaparea a ramas tot pe cilindrul 3 , am facut si recodare. Am verificat si cablajele de la ecu la injectoare, la cilindru 3 am tras si fire separat din ecu pana la injector.
  6. salutare . n47d20d biturbo 218cp an 2014.masina este f15 dar am postat aici pt ca motorizarea este mai populara pe f10-11 decat pe f15. 1)am schimbat injectoarele intre ele-fara rezultat 2)am schimbat injectorul nr 3 cu unul sh -fara rezultat 3)verificat si refacut cablajul din ecu pana la inj 3- fara rezultat. ce credeti ca poate fi? multumesc pt eventuale raspunsuri! https://postimg.cc/gallery/HHntrVY
  7. Va sal.vad ca sunt pe aici ceva colegi priceputi. Am si eu o problema cu sistemul audio la un f10 (sistem hifo cu fibra),si anume am un fasait continu ,mai ales pe canalul din dreapta spate.uneori trece de la sine 2-3 zile ,apoi iar incepe sa fasaie. Pana acum am scos toate mufele :amplificator,modul bluethoot si unit radio cd .. le am curatat cu spray de contacte ... dar nici o schimbare.. Ceva idei .. ce sa mai incerc? Ps: fasaitul dispare cand masina sta o zi in soare puternic
  8. Fasaitul e pe sistem audio al masinii! Banuiesc ca de aduna condensul undeva pe sub mocheta pe podea si mi face masa la vreun fir. Am verificat cablajele si mufele din partea din spate si is ok.
  9. Va sal,un coleg amabil care stie unde se afla picuratorul de condens la f10 520d? Am mers cu masina 30 de min ,cu clima pornita si nu picura nimic sub masina,in schimb am un fasait enervant in boxe.daca las masina in soare ... fasaitul dispare....merg 30 de min cu clima on ..fasaitul apare .. de asta banuiesc picuratorul. Mersi anticipat!
  10. In video suntetul este deja mutat doar pe partea stanga. https://youtu.be/xmx10QCuvM0
  11. Sal tuturor.pe scurt am un fasaiit puternic continuu.daca dau din setari sa mearga doar partea stanga ,fasaitul apare doar cand masina vrea sa ma avertizeze de ceva ,in loc de beep ul specific:exemplu beepul de la senzorii de parcare sau cel de averizare centura.a mai intampinat cineva problema? Zi faina!
  12. la e 83 nu se poate face nimic,am acceasi problema?
  13. C@T@LIN

    BMW DIS v57

    sa nu mai deschi alt topic:am instalat inpa+ediabas apoi dis.inpa functioneaza iar la dis am eroarea 200.152. este ok cum deschid:1.ifhsrv32 2.dighead-run 3.vmware workstation-power on photo1 photo2 photo3 photo4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.