Jump to content

ronnymvc

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d

ronnymvc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Nu sunt bieletele, sunt noi . Suportii: cutie + motor schimbati anul trecut. ms de raspunsuri, mai astept pareri.
  2. asa face cand este bateria descarcata, intervine un releu care opreste descarcarea completa a acesteia.
  3. De o saptamana am schimbat asa : amortizoare fata/spate + flanse, brate, bielete,capete de bara,semibielete (lemforder + sachs), geometrie facuta. In urma cu 6 luni am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare ... toate in zadar , am o bataie pe partea dreapta fata(cel putin asa aud eu care s-a mai redus), un fel de "tzac" cand merg pe denivelari la 5-10 la ora. "Meseriasii" la care am fost s-au scarpinat in cap... nici un rezultat, au constat si ei ca se aude ceva , dar atat . Cand este mai cald afara se mai aude in volan un scartait care il banuiesc ca este de la coloana de directie(tot la denivelari)... posibil sa ma insel. Aveti vreo idee ce sa mai schimb? in afara de masina
  4. Cumpara brate complete(lemforder sau mayle hd - nimic altceva) si nu incerca sa faci economie ca o sa te alegi doar cu batai de cap si nervi, din experienta iti spun.
  5. Azi am fost la service, am schimbat termostatul, i-am zis respectivului sa-mi faca o constatare. Rezultat: bieleta si cap de bara stanga - joc foarte mare ; bratele au joc ambele , asadar in ianuarie schimb toata directia + flansele daca zic cei de la itp, si daca nu se rezolva problema cu bataile in martie schimb si masina. Asadar : NU ATEC . Topic inchis .
  6. Geometria ... : cand am schimbat prima data bratele,cele originale, cu lemforder NU am facut geometria, am mers 1 an asa fara nici o problema, apoi am zis sa merg totusi sa o fac(ca asa am auzit ca este bine), ghiciti... nici nu au facut aia nimic de la service ca au zis ca este in parametrii )), ma tot uitam la foaie si nu imi venea sa cred si am mai circulat 1 an pana am schimbat bratele.Cu bratele atec am facut geometria de 2 ori, iar din prima saptamana cand le-am montat au inceput sa bata flansele si de atunci ,octombrie 2013, inca tot bat. . In ianuarie o sa schimb si flansele. Amortizoarele le-am schimbat acum 50k(am pus boge) dar nu am schimbat flansele(mecanic idiot , iar eu nu am stiut ca trebuie schimbate si flansele la schimbul de amortizoare); ramane de vazut daca o sa schimb si amortizoarele la schimbul flanselor. Imi pare rau ca am schimbat capetele de bara orginale cu cele atec. Urmatoarele piese o sa incerc sa le iau pe original ca sa pot sa fac o compartie cu toate "puscaturile" pe care le-am avut pana acum.Primul pas l-am facut, am luat termostatul si antigelul pe original .
  7. Imi pare rau ca nu am mai intrat sa va tin "la curent" , dar acum o sa o fac. Asadar ... am primit un nou set de brate ATEC de la http://atp-autoteile.de dupa cum am mentionat intr-un post anterior. A trebuit sa completez o fisa de garantie ca sa-mi poate trimite altele. Am ramas si cu cele vechi. Le-am schimbat in octombrie 2014 (brate + bucse); nici 2 luni si iarasi troncane masina, inca nu am fost la service sa vad ce este, dar dupa cum banuiesc , cred ca au cedat iarasi bratele sau bieletele. Urmeaza sa fac itp-ul , dar parca ma simt cu "musca pe caciula".Am trecut de la R17 225/45 la R16 205/55 doar ca sa tina mai mult bratele. CONCLUZIA: NU o sa mai cumpar marca ATEC, drumurile trebuie sa fie perfecte pentru ele. O sa pun lemforder. Sorine ... le-ai mai cumparat? Ai ajuns la aceeasi concluzie?
  8. Aceleasi simptome la mine --> Volanta avea joc; am luat kitul LuK cu totul: ambreiaj,volanta,placa,rulment... , problema rezolvata.
  9. Nici nu m-au intrebat asa ceva si se pare ca imi trimit altele, dar le-am montat intr-un service autorizat. Pretul este 148 de EURO cu tot cu transport, asa ca cei 900 de ron platiti la nu stiu ce bisnitar sunt cam mult.
  10. Am un drum de vreo 300 de metrii(neasfaltat)pana in strada principala "Soseaua Alba-Iulia" din Sibiu. Folosesc masina zilnic, asa ca il parcurg in viteza 1 sau 2 fara sa apas pe pedala de acceleratie, de cel putin 2 ori pe zi, in rest doar pe drumuri asfaltate am fost. Suspensia este sport din fabrica iar rotile 225/45/r17. Posibil sa fie doar ghinionul, intre timp incerc sa obtin schimbare lor, deoarece sunt in garantie.
  11. SUNT PRAF , asta este relitatea ... le-am montat in octombrie 2013 , iar acum trebuie sa le schimb, asa ca este o afacere buna daca circuli doar pe strazi asfaltate si fara gropi sau vrei sa vinzi masina in scut timp. Dupa 10 luni(doar 7000 km am facut) sunt mai praf decat vechile lemforder, cu care am mers 2 ani(vreo 20000 km), date jos de pe masina inaite sa le pun pe acestea.
  12. Am comandat pt e46, astept sa ajunga, o sa le montez si revin cu primele impresii. Pana acum am avut lemforder dar in 2 ani s-au terminat (roti 225/45/r17) si am facut vreo 20k...
  13. O s-o verific si eu. Eu am 225/45/r17 si pe fata si pe spate, am incercat cu 205 pe fata si nu am mai simtit fenomenul ciudat. Si de asta te-am sfatuit sa faci la fel.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.