Jump to content

BlshOp-VR6

Contributors
  • Posts

    426
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

BlshOp-VR6 last won the day on October 5

BlshOp-VR6 had the most liked content!

1 Follower

About BlshOp-VR6

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Cars, Tuning, Photography, Fishing

Previous Fields

  • Masina
    BMW 430D F36 / BMW 330i G20 / BMW M440i G22

Recent Profile Visitors

6329 profile views

BlshOp-VR6's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

262

Reputation

  1. Gata.. azi s-a implinit sa iau masinuta de la montajul lip-ului si al pragurilor din carbon. La pachet a fost facut detailing exterior cu tratament ceramic caroserie si jante + folie protectie pe faruri, pe elemente din carbon si pe prizele de aer negru lucios. Deabia astept sa o vad si pe lumina, caci am luat-o seara. Cat am reusit sa o vad in garaj, a iesit exact cum imi doream. Bonus, inainte de a o duce la detailing, am instalat si xHP-ul, caci parca imi era dor de cum schimba G20-ul cu el. S-a simtit iemdiat o diferenta in bine. Parca e mai bine gandit fata de cum era versiunea de pe G20, cel putin in Confort schimba mai finut.
  2. Cu drag! Ti-am dat contactul in privat.
  3. Salut, A fost destul de scumput. Nu stiu intervalul de pret, caci nu era configurabil. Are toate optiunile de pe VIN-ul masinii. De cand nu am mai trecut pe aici, am facut si revizia completa: ulei, filtre, bujii, inspectie tehnica si test computerizat. Totul bine. La finalul lunii urmeaza un detaiking exterior cu protectie ceramica, montajul elementelor exterioare de carbon si p infoliere partiala. Numar zilele pana sa ajung la programare.
  4. A trecut ceva, dar au ajuns. Din fericire carbonul are aceasi textura cu elementele OEM.. mai trebuie sa gasesc undeva sa le montez, caci ar trebui un elevator si, mai mult ca sigur, ceva oameni care au mai montat elemente de genul acesta. Pe cele de la G20 le-am pus eu, la acestea inca ma mai gandesc, fiind foarte pretentioase la cum arata carbonul. Sper sa vina si lip-ul.. care a plecat inaintea pragurilor si care sta in vama de pe 15 August. Aveti ceva recomandari de service-uri / baieti care ar putea sa ma ajute cu montajul, care sa si stie ce fac? PS. Tare si ambalajul / protectia in care au fost livrate.
  5. Salut, De aici le-am luat: https://paddleshifterz.com/shop/ si le-am schimbat singur. Cei de la BAVauto mi-au zis ca emblema fata gasita de mine nu se potriveste la masina mea, si ca nici nu exista vreun alt cod inlocuitor (ce aberatie) desi eram sigur ca e ok. Drept urmare, le-am comandat din Germania si a fost totul ok.
  6. Parca am un Deja Vu de la G20 cu modificarile. Sper sa apuc sa le schimb, maine / poimaine.
  7. Dupa 100 de ani am ajuns la RAR, si acum astept declaratia ANAF sa reusesc si eu sa o inmatriculez.. Atatea hartogarii nu am mai vazut… Una peste alta, e bine ca am luat cartea masinii fara probleme. Am avut emotii cand m-au chemat pana la masina ea fiind inca pe rampa, dar baietii erau doar curiosi despre ea, le-a placut si voiau sa mai stam putin la povesti pana sa ies cu ea din hala. M-au lasat sa plec direct din rampa.. nici nu stiam pe acolo care e treaba. Revenind la masinuta, pana vin elementele din carbon, am pus provizoriu un lip Glossy Black, luat doar sa testez daca ma incurca la rampele din parcarea subterana. L-am prins doar usor, am testat si l-am dat jos. Trebuie sa recunosc, nu arata chiar rau cu el. Am trecut si rampele. Sa vedem cand vine si cel din carbon + side skirts-uri. Am ceva emotii cu ele.. dar sper sa fie ok.
  8. Daca tot mai am o saptamana pana la RAR, am zis sa ii fac interiorul, sa am un punct de plecare pentru intretinerea pe care o voi face singur de acum incolo.
  9. By default, nu. Ar merge doar daca i-as pune prostioara aceea de modul ce se gaseste pe site-urile chinezesti si care te ajuta sa mapezi pe ele schimbatul modurilor de condus. Ma gandeam daca sa il pun, dar am ales sa nu.. Se monta transmiter-ul in volan si receiver-ul in consola de pe mijloc, pe sub trimul ce inconjoara schimbatorul, conectat la mufele selectorului. Mi-am zis ca.. mai bine lasa.
  10. Gataa.. Exceptand faptul ca la inceput aveam impresia ca am ceva intre ochi de la stripe, imi place mult cum se simte la manevrabilitate. Interiorul e complet, urmeaza curatirea .
  11. Pana luni cand o sa pun si volanul, am rezolvat restul de trimuri. Cu volanul nou, cred ca o sa arate super.
  12. Da.. chiar arata bine. Am testat si e ok, pot activa incalzirea in volan prin comanda vocala ca si la LCI. Totul ar trebui sa fie functional si eu deabia astept sa il montez impreuna cu trim-urile de carbon.
  13. Prima modificare majora, am schimbat suportii de numar. Mult mai curat arata asa. In alta ordine de idei, ce parere aveti despre acest model de volan? Caut sa ii schimb trimurile interioare cu cele carbon, iar pentru volan ma gandeam la aceasta varianta. Trebuie sa studiez nitel partea de incalzire in volan, caci modelul nou nu mai are buton de pornite, se poate activa doar vocal sau din navigatie. Maine voi verifica la masina daca functioneaza pornirea vocala si programarea de a porni automat sub 10 grade.
  14. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Sa te bucuri de ea!
  15. Dupa drum, inainte de hibernare, un dusulet si putin tratament pentru piele si platicele de la interior. Nu m-am putut abtine sa nu le curat macar putin, nu cum fac de obicei, dar macar de inceput. Ma gandesc acum sa ma duc sa ii schimb si rotile cu cele de pe fostul G20, doar sa mai gasesc undeva deschis.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.