Jump to content

DON CORLEONE

Members
  • Posts

    116
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DON CORLEONE last won the day on December 4 2023

DON CORLEONE had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Resita

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 320 d , M47D20TU2 , an 2007

Recent Profile Visitors

7350 profile views

DON CORLEONE's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

23

Reputation

  1. Ai dreptate,d-le Romulus ! Eu ma retrag la garaj .O seara faina tuturor !
  2. Wow...whataboutisme, flotari logice.M-ai spart cu acest limbaj elevat ,d-le critic literar George Calinescu Intelege tu ce poti si ce vrei...
  3. Corect ,perfect de acord ,cu trecerea la electrice ar fi aerul mult mai curat in orase.
  4. Au o mare legatura ,dragule,pentru ca sunt foarte muuulti ! Si webasto-ul ce emana iarna,oxigen cumva ? Tu ai impresia ca toate camioanele au baterii care sa duca o noapte de iarna ? Chiar si in Danemarca se procedeaza asa.Sper ca stii ca in Norvegia nu opresti motorul noaptea,atunci cand dormi in cabina ! Si vara ce faci in Franta sau Spania la 37-45 grade temp.exterioara, in cabina de metal poti respira ? Ai clima stationara pentru 4 ore si....gata Si stai fara grija,solutia aia care spala dpf-urile la noi tot in panza freatica ajunge...asta daca nu poti dovedi tu contrariul cu un contract !
  5. Wow ! Te-ai simtit cumva cand am pomenit de vagin ? Imi pare rau... De ce nu mergi talica sa traiesti in Haustria aia daca tot iti place asa de mult ? Lumea e mare,poti merge si in China daca vrei... Daca nu mai puteti de atata poluare,haideti la Resita,in Caras Severin ca avem aer curat aici,dar vine la pachet cu ciuciu locuri de munca si cu cele mai mici salarii din Romania .Voi vreti si bani garla si aer curat si trafic lejer....Nu le poti avea pe toate ,taico ! Hai sa nu fim ipocriti si sa nu mancam rahat ! E logic ca doar frigul sau caldura excesiva determina un sofer sa tina motorul pornit la nevoie .Am impresia ca unii dintre voi traiesc pe alta lume ! Nu mai mintiti si nu va mai dati aici corectii pamantului si ecologistii lumii ca nu tine ! Eu nu cred ca exista pe lumea asta un conducator auto masochist care sa nu porneasca motorul la nevoie,atunci cand in masina e foarte cald sau foarte frig si care sa-si tina familia in conditii de 1900 toamna ! Daca e vreunul,exista medici si pastile,fratilor ! Ce tampit ar irosi in ziua de azi motorina sau benzina la 7 lei litrul,fara un motiv bine intemeiat ? PS : ai fi surprins sa afli ca exista in lumea asta soferi de camion care(indiferent ca e zi sau noapte) dorm iarna-chiar si in Germania sau Austria - cu motorul pornit iar vara,in sudul Frantei si in Spania,din cauza caldurii excesive ,se doarme cu AC-ul si cu motorul pornit.Si ghici ce ? Nimeni nu le zice nimic,nici Politie,nici alte autoritati ce colcaie prin parcari. PS 2 : daca tot o tii cu dpf-ul,spune-mi ce faci in tarisoara asta cu solutiile folosite dupa curatarea dpf-ului ,cu funinginea din dpf,se evapora cumva in neant ? Dar dpf-urile vechi unde ajung ?
  6. Tare am eu impresia ca acestei natii incepe sa-i creasca un vagin intre picioare. Inceputul e greu,restul vine pe parcurs ! Azi iti interzic sa tii motorul pornit mai mult de 5 minute,maine iti interzic sa parcurgi mai mult de 5.000 km / luna,poimaine...mai gasim noi ceva.
  7. Sa stii ca zici bine...cu un M54 B25 bulletproof sub capota si pe albastru,mi-ar placea... Numai sa mai poata intra mosu in el
  8. E adevarat,s-au schimbat lucrurile si in domeniul electronicelor si al electrocasnicelor.Azi,un bec led nu-l mai schimbi poate niciodata.Stiu camioane cu faruri pe led si care au depasit 450.000 km fara probleme.Pana si becul xenon tine 300.000 km ( am dat originalele stantate cu data fabricatiei masinii la Audi A6 si Mercedes ML pentru ca erau slabite)dar totusi, becul e o chestie de siguranta,la fel ca stergatorul de parbriz,ca o anvelopa sau o frana buna. Inteleg si teoria sigurantei pentru pietoni,lucru care modifica structura frontala a masinilor din ziua de azi. Exista si o cerere de tehnologie la noua generatie dar asta,combinata cu foamea dupa bani a producatorilor,ne aduce o calitate mai slaba,fiabilitate indoielnica,stres mai mare la deplasari lungi si facturi de servisare si intretinere mult mai mari decat la veterane. Nu sunt absurd,nu ma pot opune progresului si admir tehnologiile care aduc un consum scazut,siguranta si confort mai bune. Tot ce am vorbit in topic era strict din punctul meu de vedere,raportandu-ma la masinile din anii "90-"00 . O fi oare "midlife crisis" ?
  9. Asa daaa,e super consumul la tine ! Eu asta suspectez la mine,un termostat blocat pe deschis sau ceva de la injectie,probabil un soft slabut,facut pe genunchi de vreun amator (masina a venit cu dpf off ).Filtrul de aer este nou,tubulatura nu e sparta...
  10. Ce sa zic,nu prea ai ce face ,intr-adevar...Noile tehnologii aplicate referitoare la siguranta par mai bune dar inca nu am ajuns sa le testez(conduc din 1998 dar nu am impachetat niciuna Si e din ce in ce mai greu de gasit un E 34 fara rugina si in mintile lui.Eu am avut un 525 i cu ASC si aer conditionat si era suficient pt.mine,era foarte sigur si pe zapada Faceam "naveta" la munca in Danarmeanca,30.000 km anual si mi s-a parut fiabil,sigur. Pragmatic vorbind,are mai mult sens o masina noua dar ,pentru sufletul nostru,mai incape si un E 34 in garaj Am impresia ca tu nu intelegi ceea ce citesti ! Ori vii cu un argument ori treci mai departe...nu te simti obligat sa te contrazici daca nu esti dispus sa argumentezi...
  11. Argumenteaza,te rog,unde am sustinut eu ceea ce ai spus tu ? Un singur lucru nu te poate face sa spui de o masina ca e de rahat dar un ansamblu intreg, DA ! Oricat ti-ar place tie BMW -ul... Dupa logica ta,e mai bine sa te tarasti sub masina ,sa dai roata de rezerva jos si sa te faci fleasca noaptea incercand sa schimbi un amarat de bec de faza scurta ? Come on,man...doar de dragul de a te contrazice ? Un lucru care tine de siguranta ta ?Sau esti unul din cei care nu intrerupe drumul ca sa schimbe un bec ? Probabil ca daca ar intra un chior "meserias" in tine cu 40 de tone ,ti-ai schimba optica... E mai ok sa te chinui cand poti sa n-o faci ?
  12. Exaaact,era o placere sa surubaresti la ele,sa iti faci reviziile ,sa mai pui un retrofit. Nu sustin ca orice proprietar de bmw trebuie sa stea toata ziua sub masina si sa stie sa si-o repare dar na,pentru mine era placere,era un hobby ! Sunt constient ca timpul nu sta pe loc,ca viata merge inainte si nu putem trai in trecut dar,e dureros sa vezi ce chestii abominabile a scos BMW de pe linia de productie in ultimul deceniu,sa vezi economia de rahat facuta,dificultatea / imposibilitatea de a-ti intretine si repara singur masina... Am ramas masca atunci cand am vazut un singur buson pe diferential la E 90.Oare cat or fi economisit ? Ma ingrozesc sa vad distributii cedate le N47 sau planetare si diferentiale picate...
  13. Pai in primul rand,trebuia sa nu pice ! In al doilea, sa le puna in fata motorului ca la M50 sau sub demaror ,ca la M54 .Le schimb in 5 minute,la nevoie.Ai schimbat senzorul la e90 ? E fucked up,iti zic. Cel de rampa nu l-am schimbat dar nu mi se pare greu,la o prima vedere... Sincer,nici nu ma gandesc la modelele noi de BMW,nu mi le-as permite,nu mai sunt pentru omul normal,chiar daca sunt dispus sa surubaresc putin la ele.Cu vechiturile nu prea am dat pe la mecanic decat la un schimb de bucsi punte spate,schimb amortizoare fata ,geometrie(e39,e34) sau un set de rulmenti spate (e34) si nu sunt dispus sa dau mult pe reparatii...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.