Jump to content

krysttall

Members
  • Posts

    213
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Onesti, Romania
  • Interests
    economie , politica, sport, fotbal si nu in ultimul rand MASINILE

Contact Methods

  • Yahoo
    gesicomprod56

Previous Fields

  • Masina
    ----

Recent Profile Visitors

7778 profile views

krysttall's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. krysttall

    Erori

    La ce se refera urmatoarele erori : 07 modul general V, defect intern tensiune 19 tensiune alimentare aeroterma, scurtcircuit la masa 05 capsa piroterhnica de aprindere stanga fata airbag lateral, rezistenta scazuta Au fost sterse dar ele revin.
  2. La ce foloseste siguranta 22-Diesel din panoul de sigurante ?? Si daca ea exista in panou de ce nu primeste curent deloc ?
  3. partea electrica de la stopuri a fost verificata, totul este ok; din tot ce am citit pe aici nu pot sa zic decat ca ori schimb modulul cu unul fara proiectoare si vad atunci ce se intampla ori il resoftez;
  4. Pe un e46 320 D / 2003, s-a montat un bloc lumini cu butonul de proiectoare, masina insa nu este prevazuta cu proiectoare. Asa dupa cum s-a constatat ulterior luminile de pe spate nu au mai functionat normal. Din ce am citit ar trebui rescris modulul. Va rog sa-mi precizati cum trebuie rescris, exista vreo setare ceva sau din program se da un "fel de reinitializare; reinstalare soft" ... Precizez ca se vor monta si proiectoarele dar nu in perioada urmatoare. Va rog un sfat , o indicatie ceva sau chiar un coleg care sa ma ajute cu resoftarea acestui modul de lumini.
  5. unde pot gasi sprayul precizat mai sus. am intrat pe pagina lor, am incercat direct pe link-ul pus aici, nu mai exista acel link. am aceeasi problema cu centurile, am disfacut, problema, la mine, nu e din unitatea centrala a centurii care trage foarte repede centura ci de la acel suport prin care iese direct afara, acolo o incetineste foarte foarte mult. ce alt spray as putea folosi ?
  6. Dupa toata nebunia initiala si o analiza mult mai atenta si remediere a anumitor "gainarii", fara prea multe cheltuieli, urmate de o noua testare cu ceva mai bun, care mi-a infirmat anumite probleme pe care le consideram foarte grave si care s-au dovedit a fi alarme false, am ramas cu urmatoarele erori, pt care va rog o parere de remediere : 5E1F Senzor unghiular volan, bec de la abs/dsc sta aprins pe galben, precizez ca directia a fost facuta dupa schimbarea bratelor ; 4501 Sistem EGR, Exhaust gas recirculation (egr verificat, curat ca lacrima) ; 4203 Glow Module Communication (toate bujiile functionale, testate) Mai este eroare de airbag volan, dar dupa ce ii dau "haine noi" volanului, voi monta si airbag-ul si teoretic trebuie sa dispara, conform erorilor date de noul tester.
  7. la partea cu sistemul de airbag am unele neclaritati (chiar ceata totala) pt a fi remediate.....in rest celelalte sunt destul de clare ..... dar as vrea pareri si solutii
  8. O parere cu privire la o situatie : Dupa un tester si o inspectie vizuala si mecanica, totul in detaliu, am constata urmatoarele, ca si probleme mai grave sau mai usoare: - airbag sofer inlocuit la fel si volanul, dar acesta de tip M si cu comenzi, care nu functioneaza ca nu era prevazut cu asa ceva ; - testerul nu a putut citi airbag-ul si abs ... si era teste foarte bun, respectivul a precizat ca nu i s-a intamplat asta niciodata si crede ca ar fi o problema din "masluire" mai in detaliu .... - nu stiu cum e cu capsa pirotehnica de la baterie sa vad daca e sarita sau nu; - nu m-am uitat sub scaunul soferului, ce mi-a sarit in ochi arcul de sub scaun era alb ...??!!! la amandoua scaunele din fata ..... ???!!! - in bord cand i se pune contactul normal ca nu se aprinde airbag-ul (pt a se stinge ulterior) si nici nu sta aprins - banuiesc ca a fost scos becul de martor direct din ceasuri; - plansa de sub cotiera are un mic joc, cred ca nu e prinsa bine intr-un surub ceva...cred ca s-a umblat la calculatorul de la airbag...avand in vedere celelalte probleme conexe. - tot legat de ceasuri cele 2 piese negre lunguiete din cceasuri care ies prin sticla nu functioneaza, nu pot reseta km, nu se pot utiliza ; - centura de la sofer (nu am probat si centura de la pasager sa vad daca exista vreo diferenta) dupa ce o trag, revine foarte foarte greu inapoi... - exista un suierat la turbina cand o accelerezi pana la 50-60 km . - exista o perdeluta spate dar care nu are buton sa o rectractez...e deschisa pe toata luneta ... - in bord, langa literele "km" apare un .(punct) din ce stiam eu apare doar atunci cand sunt km dati inapoi -- daca exista cineva care sa confirme sau sa infirme ; - are un amortizor dreapta spate curs --- se paote schimba doar asta sau trebuie amandoua ??? - la casetofon nu se aprind butoanele ---- va fi inlocuit cu un cd tot original --- va avea aceeasi problema ??? - la oprire parca se opreste cu zgomot, am sa pun o inregistrare audio pt o idee/parere.... - Ca si comportament de drum...trage bine, urca bine in ture, jante 17, gumele cam zgomotoase ca sunt mixte, trapa functioneaza, rigida, se tine bine ca si articulatii si in curbe, zonele cu rugina de pe la roti, au fost remediate, consumul foarte bun - aprox 4% (s-a mers cu ea 2000 km cu 100 eur- autostrada) .. Va rog cateva pareri si rezolvari ale celor precizate mai sus...
  9. este vreun coleg care sa faca aceasta schimbare, dar sa lucreze profesionist, nu ""carpaci" .. ??
  10. fara suparare dar sunt aici colegi care au masini cu 500k sau peste si nu au umblat niciodata la distributie...iar generatiile astea noi, pardon "cazanele" astea noi nu ajung nici la 200k si gata, umbli la distributie parca e opel sau vw....si acolo un set de gume costa cat o distributie la bmw (fara manopera) .....in momentul cand te impaci cu gandul ca "asa au toate"..atunci sunt cele 2 lucruri in viata care se platesc si scump .....una dintre ele este domnia, cealalta o stiti cu totii. nu am mai intrat de mult pe forum, dar acum aprox 1 an si ceva chiar 2...se discutau despre cu totul alte probleme la bmw mult mai acceptabile ...dar nici de cum de distributie (sau foarte foarte rare)...acum vad ca acest capitol este "ceva normal" si ca "asa e la toate" si ca ne impacam cu gandul ...... fara suparare colegi...poate am fost off-topic cu scuzele de rigoare ...
  11. dragi colegi....cate probleme am citit pana acum despre distributia la variantele de dupa 2009, e90 si f10 ...... mi-am pus mainile in cap .... nu-mi vine sa cred ca s-a ajuns la bmw sa se umble la distributie ...... masini care se pare ca merg dupa varianta "afara vopsit gardul" ....se pare ca doar marketingul si design-ul sunt singurele domenii in care s-a investit foarte mult de catre producator .... cred ca revin la e46/2004 (fl) sau cel mult e90 (2006-2007 nfl) ..indiferent ca o iau cu 250k km .. am ramas interzis la cate probleme vad...in special la distributie.....si cand am mai observat ca la f10 pt schimbarea distributiei trebuie sa dai jos motorul sau in cel mai fericit caz ...se da cutia de viteza jos ....o doamne.....
  12. rog un moderator, daca e amabil, sa faca modificarile de rigoare.... si raman dator .... multumesc anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.