roby_sme
Members-
Posts
102 -
Joined
-
Last visited
roby_sme's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Sigur? Si eu ce am tot zis de la inceputul topicului asta alex77xax ......? Am pus chiar poza din manualul de e46 care spune clar ca sistemul ABS se dezactiveaza (DE TOT!).
-
Pai cum, nu merge ABS-ul in continuare? Nu franeaza celelalte 3 roti daca doar un senzor nu merge? :) :)
-
Da asa e.Motivul pt care nu au pus 2 senzori,cred, ca este si motivul pt care au renuntat la dublu clima pe serie 3, adica pt ca spatiul era destul de mic fata de e34,e39. Si de aceea totusi la e36 cu dblu clima au ales metoda asta cu 1 senzor afara si 2 in carcasa aerotermei. Nu este o metoda tocmai exacta de a regla temperaturile ,cum e la modelele noi, dar e un sistem si asta.
-
Si eu m-am "speriat" la un moment dat ca nu se simte dar dupaia am observat ca atunci cand muti pe punctele extreme, respectiv 16 si 32(praca) gr. , intradevar pe ambele zone baga la fel, dar uite incearca si da la sofer pe urmatoarea temperatura dupa cea mai rece, si la pasager la penultima temp pana in cea mai calda, si ai sa vezi ca functioneaza. Cu mentiunea sa faci chestia asta dupa ce e destul de cald in masina, pt ca daca faci asta cand in masina este foarte frig,respectiv sub temperatura care ai setat-o la sofer, pe ambele zone va baga caldura la maxim pana ajunge la temp setata. Este testata de mine chestia asta. Daca m-am incurcat prea mult in explicatii si nu intelegi, reformulez. Salut.
-
Cu placere.Numai bine.
-
nu am obc :) si la mine este ca si in poza de mai sus. ceasul nu este digital . si daca nu am senzor de temp exterioara cum se face regaljul la ac fata de temp de afara? mersi Cred ca tu faci 2 mari confuzii. Poza de mai sus este a unui modul de climatronic,mai exact IHKA, NU A UNUI OBC!! Uitate aici http://bmwfans.info/original/E36/Lim/325i-.../1992/10/mg-62/ sa vezi care e treaba cu OBC-u si cu MID-urile(displayurile alea cu putine butoate) Sub climatronic ai ceas dinala analogic sau display?Daca ai display trebuie sa ai si functia care iti arata temp ext.Daca ai ceas analogic si langa ai loc de depozitare,nu ai senzor de temp exterioara.Dar repet: ASTA NU ARE NICIO LEG CU AERUL CARE-L FACE CLIMATRONICUL INAUNTRU!!! Ala este pur informativ
-
Ce legatura are temp aerului de afara cu cea din masina? Chiar am spus mai sus ca NU are nicio treaba senzorul din gura de aerisire a barei fata cu temperatura care "o face" climatronicul in masina !! Acel senzor(daca este) este doar pt a vedea tu cate grade sunt afara! Daca nu este, nu o sa sti cate grade sunt afara! Atata tot..... Daca citeai toate posturile ai fi inteles ca sunt 3 senzori care lucreaza pt cele 2 zone alea masinii. Citeste intai tot topicul.Salut.
-
@dinu.negrean scuze,am crezut ca faci referire la ultimul post. :) @sckhreech.....e clima bizonala sigur? :) Cat despre initiatorul topicului s-a exprimat cat se poate de corect si a intrebat de senzorul acela din climatronic, care este doar unu,de ce este doar unu cand clima este pe 2 zone.....?! Si am dat si raspunsu. @Nony . La e46 au gandit ei la vremea aia ca nu mai este nevoie de dublu clima pt ca habitaclul este destul de mic si diferenta intre 2 temp ajunge sa nu prea fie...ceea ce nu prea e adevarat, drept urmare la e90 au trecut din nou pe 2 zone. @ariciul Temperatura exterioara trebuie sa ti-o arate pe OBC daca ai, daca nu ai OBC ai un ecran cu mai putine functii,tot sub modulul de clima,pe care ar trebui sa iti arate.Daca ai ceas analogic inseamna ca nu ai senzor de temp ext. Numai bine
-
Nu prea inteleg.... Omu se intreaba cum de este clima bizonala cand el vede un singur senzor,respectiv cel din spatele acelei grile mici de pe modulul climatronic. Si eu am explicat ca mai sunt inca 2 senzori.In functie de astia se fac temp. inauntru, NU de cel din canalul de aer al barei fata!Ala este doar pentru a indica temp exterioara. Numai bine.
-
Factorul decisiv as spune ca e animalul din dotarea masinii....a nu se intelege caii putere.Sa mergi cu slickurile alea pe patinoarul care a fost,si cu viteza,si fara experienta....pt ca din ce vad eu in film,nu i-a fugit fata rau astfel incat sa nu poate s-o redreseze....
-
far
roby_sme replied to VictoR2302's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
In general condensul apara la diferente mari de temperatura dar NUMAI atunci cand locul este neventilat!Asadar dupa ce ai incalzit bine farul,dupa ce a disparut condensul,asigura-te ca acele locasuri pt aerisire a farurilor nu sunt astupate de praf,noroi,etc.Se afla in spatele farurilor undeva jos. Am patit asa la farurile de pe faza lunga de la ursulet,dupa ce am pus lupa,angel eyes si am etansat farul,Etans etans.In combinatie cu xenonul care incalzea foarte tare interiorul farului,si cu temp f joase,facea garla inauntru.Solutia a fost o gaura cu bormasina in partea de jos a spatelui farului si nu a mai facut condens niciodata. Desigur nu e cazul tau,pt ca la la tine exista acele aerisiri.Numai bine.Bafta -
Mai exista 2 senzori,fiecare pt cate o parte, in carcasa aerotermei, in spatele OBC-ului, fiecare pt cate o parte a habitaclului,unu pt pasager si unu pt sofer. Cel din interiorul modulului de climatronic ma gandesc eu ca ia temperatura din masina(toata masina),iar daca se vrea aer mai cald sau mai rece pe diferite zone, se intervine prin valorile celor 2 senzori de care am scris mai sus.
-
Nu o sa-ti poata regla nimeni la niciun service,ralantiul...Tremuratul poate fi de la volanta,injectoare etc...Mergi si verifica.
-
Ajutooooooooor
roby_sme replied to 8302BZT's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Volanul nu revine dupa viraj chiar atat de "prompt" ca la alte masini din cauza tractiunii spate.... rotile motrice sunt in spate! Dar verifica si lichidul de servo, merita schimbat din cand in cand ca isi pierde si ala din calitati..... eu l-am schimbat acu recent si desi nu am simtit mare schimbare imediat, acum parca imi dau seama ca e altfel.... parca dupa ce se incalzeste lichidul ala putin, "aluneca" mai bine volanul... Si trebuie luat in calcul si dimensiunea rotilor pe fata....