duxdeorum
Members-
Posts
80 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
duxdeorum last won the day on August 25 2020
duxdeorum had the most liked content!
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Previous Fields
-
Masina
BMW F10 525D 218cp (current) -- BMW E46 (sold)
duxdeorum's Achievements
-
Salut, Are cineva idee cum se poate demonta fata de la usa dreapta spate la un BMW F10, usa fiind inchisa? Usa a ramasa blocata pe inchis si nu am reusit sub nicio forma sa o deschid, se pare ca actuatorul a cedat. Nu am gasit alta modalitate in afara de desfacerea clipsurilor de la baza usii, insa acum accesul este complet blocat. Multumesc!
-
Legat de ambalaj: Da, eu chiar cred ca daca se gandeau un pic la integritatea coletului in timpul trasportului si mai puneau un carton sau ceva la baza nu ajungea asa. Discul a fost deteriorat doar in zona in care era complet descoprit. E vorba de un disc foarte greu ce se sprijinea cu intreaga greutate pe o zona fara niciun fel de intaritura pe un carton subtire in zona lui cea mai vulenrabila. Legat de livrare, cateva mentiuni: Esti obligat sa platesti in avans atat produsele cat si livrarea, si nu poti alege livrare cu verificare, ceea ce imi asum. Problema este ca ramai complet expus la astfel de situatii. Curierul nici nu a vrut initial sa faca proces verbal. Iar eu am observat dauna de la baza doar dupa deschiderea coletului, moment in care curierul era deja plecat, pt ca fie refuzi direct receptia, fie iei coletul in brate, te uiti la el, il deschizi si verifici continutul, moment in care nu il mai poti da inapoi. Cu toate astea, cel mai mult m-a deranjat atitudinea vanzatorului care imi reprosa faptul ca am facut programare la service cand i-am expus motivul pentru care vreau sa fac retur si sa nu astept inca o sapt pentru o alta piesa ce ar putea ajunge si ea deteriorata. Apoi, faptul ca mi s-a spus sa ambalez coletul bine-bine, sa nu ajunga ceva deteriorat la ei, ca nu mai primesc nimic, ca eu sunt 100% responsabl de transportul returului. De parca eu am prin casa numa cutii de diverse marimi, polistiren si folie cu bule, pentru ca e clar ca nu il puteam trimite inapoi in acelasi ambalaj. Da, pot sa fac un efort sa ambalez cat mai bine, dar modul de a spune acest lucru te face sa te gandesti ca s-ar putea sa nu vezi nimic inapoi, ca se vor lega de orice rahat la receptionare. Conditiile de retur, cu plata returului pentru piese deteriorate, sunt doar cireasa de pe tort.
-
"FRAGIL" au pus doar pe piesele din interiorul cutiei, nu si pe exterior. Nu cred ca ar fi contact oricum. Motivul returului: produs deteriorat, durata mult prea mare de livrare a unui noi produs. In plus, ce garantie am ca noile piese nu vor ajunge la fel dupa ce voi astepta probabil inca o saptamana? Si nici nu poti verifica coletul in prezenta curierului, nu au optiunea asta. A trebuit sa fug dupa el dupa ce am deschis cutia. L.E.: Mie imi cereau sa il ambalez cat mai bine pt retur, ca returul e "100% responsabilitatea mea". Oare cum ar ajunnge inapoi in cutia lor, ambalat la fel? Doar ca ei ar putea zice ca nu imi dau niciun leu inapoi. Asa scrie in conditiile de retur ce mi le-au trimis: https://www.bavauto.ro/retur
-
Mie nu mi se pare normal sa suport eu transportul returului pentru niste piese deteriorate, mai ales ca tot eu am platit si transportul initial. De asemenea, mi se pare de prost gust sa mi se spuna ceva de genul "vezi cum ambalezi coletul daca vrei sa returnezi si alte piese, ca daca ajunge ceva deteriorat, tu esti responsabil" mai ales in contextul dat. Pe langa asta, nu ai optiunea de verificare colet, si nici nu o poti alege, desi te obliga sa plĂŁtești in avans.
-
Personal, am avut experienta foarte proasta cu cei de la bavauto. 1. Am comandat doar pentru ca pretul de pe site era sub cel oferit de dealer la un kit de frane unde era specificat exact modelul masinii mele si codul motorului. Dupa cateva ore am primit un telefon in care mi se spunea ca produsul a fost pus gresit pe site si ca trebuie sa modifice pretul care e cu aprox 450 lei mai mare pentru motorizarea mea, alternatva fiind sa anuleze intreaga comanda deja platita in avans. Am ales sa platesc diferenta. 2. Comanda a fost pusa luni dimineata, peste exact 1 sapt am primit coletul prin curier, constatand ca unul din dscurile de frana era ciobit serios in mai multe locuri. Fusese ambalat execrabil, discul se sprijinea direct pe fundul cutiei de carton de 3-4 mm grosime, fix in locul unde cartonul era simplu, nici macar dublu cum este de obicei. Am facut poze si am solicitat proces verbal de la curier care a mentionat "ambalaj deteriorat si ambalaj necorespunzator", spunand ca vina apartine exclusiv expeditorului, cum de fapt era evident. Desi de obicei curierii sunt de vina pt manipulare, in acest caz chiar nu am avut obiectii. Cei de la bavauto mi-au oferit varianta trimiterii piesei inapoi, urmand ca numai dupa ce aceasta ajunge la ei, sa imi trimita un nou disc, insemnand sa astept inca 3-4 zile, daca nu mai mult. Am intrebat daca pot returna ambele discuri, mi s-a spus ca nu, doar discul deteriorat sau kitul intreg. Dupa ce am spus ca am programare la service si ca trebuie sa plec in concediu, motiv pentru care as prefera sa returnez ambele discuri si sa iau altele de la dealer, ei mi-au zis "nu e vina noastra ca aveti programare la service". Deci eu era vinovat, desi nu le reprosasem nimic in acel punct. Mi s-a propus varianta sa returnez discul deteriorat, urmand sa primesc unul nou in loc. Insa daca voiam sa primesc banii inapoi mi-au spus ca fie returnez kitul intreg, fir discul deteriorat (de parca imi faceau un mega-favor), ambele variante pe cheltuiala mea. La un colet de 30kg (pe persoana fizica, fara contract la compania de curierat) costul transportului nu e chiar neglijabil. Am intrebat si ce se intampla daca decid sa pastrez piesa deterioarata pentru a nu mai astepta dupa una noua, dat fiind ca am nevoie de masina si mecanicul mi-a zis ca se poate monta dupa pilirea suprafetelor deteriorate, desi nu era nici pe departe ideal, produsul fiind cumparat de nou (kit frane fata - 2337 lei). Raspunsul a fost ca primesc 5% din valoarea discului deteriorate, desi daca una din piese patea ceva la transportul retur eu suportam 50%, deci de 10 ori mai mult, pe langa costul transportului platit de 2 ori. Si au mai si insistat ca eu sunt 100% raspunzator de retur si sa il ambalez bine, desi ei si-au batut joc.
-
Ai dreptate, insa nu pot sa acuz in mod direct pe nimeni din moment ce nu am stat cu ei la fiecare revizie si nici nu am verificat toata masina inainte si imediat dupa.. Ideea e ca am fost si la reprezentante BMW si la un alt service specializat pe BMW si nu pot spune cu certitudine cand si unde s-a intamplat. Pot doar sa banuiesc..
-
Salut, Tocmai am observat ca mecanicii mi-au lasat o surpriza si anume au rupt prinderea de la conducta de aer de la admisie. Este vorba de urechea pe care sta clema de prindere ce iese din suportul / tavita filtrului de aer si intra in motor, dupa cum se vede in poza.. Piesa este cea cu nr 10 din diagrama, cod 13718509816. Masina e BMW F10 525D 2.0 Intrebarea mea este: Credeti ca are rost sa-mi fac probleme si sa schimb toata piesa in ideea ca pot intra mizerii / praf pe acolo in motor? Masina este foarte bine intretinuta si nu as vrea sa am probleme dintr-o chestie ca asta.
-
Pai are cam tot ce ti-ai putea dori Scaune confort cu ventilatie, webasto, suspensie reglabila, active steering, faruri adaptive, cruise control stop&go.. + distributia schimbata daca e cum zice el Dar eu as fi un pic reticent la chestia asta: "Putere actuala: 313 CP cu fisa dyno"
-
etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/WBAXA31060DW63266/EN S843 Power reduction
-
Are power reduction (deci in momentul asta nu cred ca are 218hp), e 2012 (nov 2012 nu cred ca e 2013..), si nu are NBT.. numai daca i-a facut retrofit si pozele sunt vechi?! Cat despre suspensia adaptiva, are totusi Electronic Damper Control (EDC) care din cate stiu eu ajusteaza amortizoarele in functie de modul selectat (comfort / sport / sport + etc). Nu are webasto din fabrica, poate i-a pus ulterior si nici incalzire in scaune, dar asta nici nu cred ca e specificat in anunt. Pretul in schimb mi se pare mai mult decat ok daca masina e in regula, mai e si negociabil..
-
Suna la BMW si intreaba-i. Sau trimite-le mail: kundenbetreuung@bmw.de Eu le-am trimis mail si i-am intrebat de recomandarea pt schimbul de distributie. Mi-au raspuns destul de repede.
-
Schimbat intregul kit de distributie acum 2 luni la un F10 525D 2.0 la reprezentanta BMW. Intre timp am facut 2500-3000km cu masina si motorul merge foarte bine, la fel ca inainte de fapt Singura diferenta e ca nu se mai aude zornaitul acela cu motorul rece nici la -15 grade. La mine era oricum destul de discret, nu se auzea ft tare si pot spune ca am schimbat-o preventiv.. Inca dinainte sa iau masina mi-am propus sa o schimb in caz ca nu ar fi fost schimbata si cum se auzea si pun pic de zgomot la rece am zis ca nu are rost sa ma mai razgandesc. Oricum, lantul e un pic mai zgomotos la modelele de dinainte de 2015 (parca atunci s-au schimbat din nou standardele de productie pt kit cu alte materiale etc..), asta mi-au zis cei de la BMW, daca m-au mintit, va mint si eu. Dar am pus si eu un post mai sus cu diagramele de piese si acolo se vede ca din 2015 sunt alte coduri. Eu nu pot sa recomand nimic.. Poate am dat banii degeaba, poate nu..