Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

byrev

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i

byrev's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Banuiesc ca stiti ce inseamna SMD si la ce se refera ... Lumina este data de leduri, dar faptul ca sunt SMD ajuta la miniaturizare, le face mai mici (Surface-mounted device). Exista insa diferente intre tehnologie, fabricant ... sunt leduri care tin 5 - 10 mii de ore, dar sunt care tin si 50 de mii de ore. Daca sunt alimentate corect cu tensiune si curent stabile (recomandate), ledurile aproape ca nu se ard niciodata :twoup:
  2. Preturile in romania sunt facute de baieti "destepti" care crede ei ca noi nu stim sa dam un serch pe net: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25511 , ~ 5 USD/bucata x 4 = 20 (de regula kiturile am vazut ca sunt de 4 inele) deci, de la ~ 60 de lei la 250 de lei deja e hotie la drumu' mare ... si unde pui ca am vazut si mai ieftine (stie ei baietii de unde ... via CHINA) Eu unul caut sa cumpar nu ptr masina, nu ma coafeaza cerculetele ... vad bine si fara ele :twoup:, ci pentru o "improvizatie" pentru fotografie. Cine este fotograf stie ca ma gandesc la un Inel de lumina pentru poze Macro.
  3. Dublu Adeziv este un fel de burete :) ... nerecomandat. Al meu are doua gauri si e prins in suruburi, cu contact direct pe metal/caroserie ... Depinde si de alarma cum este configurata, - la o mica "atingere" (cand bagi cheia in portiera de exemplu) face doar BeepBeep, - daca trece un camion/tractor pe langa ea, BEEPPPPaia cam de 15 secunde cred. - daca trage careva de manerele usii urla cam 60s ... - daca bagi cheile in contact fara dezarmare, in primul rand nu porneste (are releu pus pe start/electromotor) si in al 2-lea rand nu se mai opreste nici din telecomanda !!!
  4. Depinde si unde l'ai montat. Cu cat este montat mai sus cu atat misacrile sunt mai ample. Trebuie prins de ceva rigid , prins de caroseria masinii, de ceva metalic. Sa nu fie sub el materiale din cauciuc, piele, burete, etc , ptr ca astea amortizeaza vibratiile. Senzori de soc am gasit pe un site, (sigur mai exista si altele) aici: http://srt.bz/2in , insa la preturile alea te lipsesti, al mai ieftin e 80 de lei (fara transport desigur) ... cand gasesti sisteme de alarma si la 100 de lei! Incearca totusi sa gasesti un loc mai bun ptr senzor. Dar asa ca idee, cand sustii ca nu-si face treaba, la ce anume te referi ? Cum l'ai testat/verificat ?
  5. Da, asa este, dar e posbil sa trebuiasca sa desfaci alarma, nu toate au jumperi la vedere ci sunt pe placa cu integrate. (nu stiu insa daca toat lumea stie ce este un jumper)
  6. Se da comanda si cu masa :) vezi mai jos o schema simpla cu un releu (se poate si cu tranzistor dar e mai complex putin).
  7. Am facut rost de DVD-ul cu documentatia tehnica (pana in 2007) de care vb mai sus, o sa analizez cat se poate din imagini si text, pacat ca nu am model de E46 la dispozitie :). Din ce am observat pana acum: - pozitia maxima/minima a geamurilor este controlata de curentul absorbit de motor cand atinge limitele inferioare si superioare. De asemenea exista si protectie la tempeatura prea mare precum si o limitare de functionare la 8 secunde. - directia de miscare a motoarelor , inchis/deschis pentru actionare la o singura atingere este "simulata" folosind activarea simultana a semnalelor de inchidere/deschire dar cu o intarziere de ordinul milisecundelor pentru cel de-al 2-lea semnal , dar nu mai mica de 5 ms. Inchis+Deschis simultan => Inchis Automat; Deschis+Inchis simultan => Deschis Automat - Ridicarea printr-o singura atingere (sau automata) la geamurile din spate este intrerupta daca protectia pentru copii este activata (child safety lock) . Exceptie se face cand senzorul de impact a fost activat. - Inchiderea geamurilor nu se mai efectueaza daca senzorul de blocare al geamului (care detecteaza daca ai mana prinsa in geam) este apasat in permanenta, scurtcircuitat sau intrerupt cand am timp o sa mai anailzez manualul!
  8. Aia e o metoda prea "artizanala" de a inchide usa atata timp cat se poate face exact cum ar face si modulul anti-furt original Alpine. Adica se da semnal pe pini 24 si 25 din modulul de inchidere si cu asta basta, ai terminat cu inchiderea.
  9. Engleza desigur ... --- Si inca ceva ... cred ca am gasit manualul si la E46 ... care nu e chiar un manual , e un DVD si are 3.9Gb. O sa va anunt cand am DVD-ul daca e ceea ce trebuie :) Maine probabil ca o sa'l am.
  10. Ptr E36 am si eu manualul, l-am tras si la imprimanta sa-mi fie mai la indemana. Insa pentru E46 nu am gasit :lol: ... ma intereseaza mai ales modulu de inchidere (ZV-ul) Am ptr E36 si varianta de manual full (~ 800 de pagini) ptr modele din 1992 pana in 1998 (M3, 3xxi), sedan, coupe si decapotabil -- adica cam tot. Insa E46 este dupa 98, probabil e secretizat :)
  11. deschide topic pe tema asta ... o fi cineva care a avut exp asemanatoare !
  12. practic e nevoie de - Power Windows - Power Door Locks - Central Locking - Anti-Theft sunt cam multe dar daca ai avea PDF-u e mai simplu :) Dar si la E46 ca si la E36 trebuie sa existe un Releu de Confort prin care se pot inchide geamurile automat. Comanda trebuie data probabil de acelasi modul de inchidere centralizata.
  13. uh, bun zaharul ca are putere calorica mare :) ... ca sa nu'ti mai fure suportul prinzi numerele cu suruburi cu cap stea/imbus, in cel mai rau caz vo stramba numaru dar macar ramane tot acolo :lol:. Niste nenorociti, ar trebui sa ne punem si niste camere video sa inregistreze nonstop cine-si face veacul pe langa masini !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.