Jump to content

spanac

Members
  • Posts

    359
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    spanac_90
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    hunedoara

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318is

spanac's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cumpar caseta directie bmw e46 in stare buna,astept oferte.
  2. cumpar interior sport pentru e36 coupe,ma intereseaza panza in combinatie cu piele sau doar piele daca este in stare buna.(scaune fata-spate si panouri pentru usi) asi putea merge pe varianta interiorului de M3 e36 coupe daca propietarul acepta interiorul meu la schimb sau pretul lor nu depaseset bugetul alocat eu sunt din hunrdoara dar luna ce vine am drum la cluj cateva zile si la craiova,sau mai ramane varianta de al timite. astept oferte. interiorul meu este din 98 ceva de genu caut
  3. schimb interior de panza din anul 98 de coupe e36 cu interior sport de panza si piele pe margini sau complet din piele ofer diferenta in functie de starea interiorului interiorul meu este asa:::: ceva de genul acesta caut
  4. cum sar idiotii cand pui o litera in plus la caterica caut in continuare volanul din poza,ofer 150ron maxim 200 daca este in stare buna
  5. cumpar un volant ca cel din poza, m-tecnich 2 fara airbag in stare buna pentru e36.
  6. zi prietenului tau sa puna alt regulator de relantiu,sar putea sa ramana clapeta de la regulator blocata sau sa nu se deschida suficent, asa iti da pe testar amestec bogat la relantiu
  7. zi sa nu schimbe regulatorul de presiune din rampa ca da bani degeba pe el,am pus la baiatu ala care are aceleasi simtome ca cele descrise de tine regulatorul meu de presiune pe care il am cumaprat din ianuarie si tot degeaba,interesant este ca daca scot furtunul de la regulator si il astup cu degetul motorul isi revine,exact cum povesteai tu mai sus,sar putea sa faca asa din cauza presiuni prea mare in rampa,adica pompa baga mai multa presiune da cat trebuie.baiatu asta se chinuie de vro luna cu ea si inca nu ia dat de cap,are norocul ca avem amandoi IS-uri si mai inlocuim piesele sa vedem care este fututa,a mai ramas de inlocuit pompa de benzina si injectoarele
  8. face asa la rece sau dor cu motorul cald,un prieten avea probleme asamnatoare dar i facea dor cu motorul cald,temura motorul tare si daca dadea sa plece i dadea in nas,isi revenea daca o repornea din nou si o tinea turata cateva secunde la 5000rmp la prima pornire a zilei cu mototrul rece nu avea probleme si mergea masina mult mai bine
  9. cumpar tempomat pentru e36 benzina,prefer sa fie tot ce am nevie sa nu mai am bataie de cap sa caut anumite piese, vreau sa-l montez pe un 318is coupe din 93
  10. la mine sa rezolvat prin inlocuirea injectoarelor,am pus unele lucas
  11. la mine porneste perfect la rece iar daca opresc motorul si il pornesc imi porneste la sfert dar daca o las mai mult de 10-15 minute imi porneste doar daca tin la automat 6secunde,eu banuiesc injectoarele ca problema a aprut dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete. iti fac o lista cu ce am nou pe masina sa iti faci o idee ce ar fi si sa nu cumperi si tu aceleasi piese in speranta ca se va remedia :sezor ax came si vibrochen ,am incercat cu alt debitmetru,sonda lanbda ar avea maxim 20.000km bosch,valva disa este noua deoarece vechia avea membrana rupta,senzorul de teperatura de pe chiulasa care idica la ECU temperatura,am pus pompa de benzina pe direct sa faca preiune in rampa si dupaia am dat la cheie si degeba (pompa este buna),regulator preiune in rampa nou si el,furtunuri benzina noi iar cele de vacum verificate,senzor clapeta accelaratie. MAI ramane regulatorul de relantiu care citisem undeva mai demult ca ar ramane clapeta pe jumatate deschisa si asta ar fi cauza si injectoarele. Regulatorul de relantiu il pot scoate din calcul ca am relantiul stabil si nu cred ca nu ar porni motorul de la el mai rman injectoarele iar problema a aparut chiar dupa curatarea lor cu ultrasunete.sper sa fac rost saptamana asta sau cealanta de 4 injectoare si sa se rezolve. daca rezolv ceve iti voi spune sa sti si tu cauza
  12. ai mai rezolvat ceva cu masina???si eu am aceiasi problema si am verificat pompa de benzina,regulator presiune nou senzor ax came si vibrochen nou,senzorul de temperatura de pe chiulasa,eu am impresia ca este de la injectoare,cand o pornesc la cald incepe sa tremure putin motorul ca si cum ar merge un injector prost sau ar fi sonda lanbda defecta care o am de maxim 20.000km faza este ca la mine a aparut problema dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete si montarea a senzorilor de detonatii noi,creca au curatat aia injectoarele de tot :pirate:
  13. UAU! ce vechi este topicul,am si uitat de el. pana la urma am curtat injectoarele,senzori detonatii noi,senzori ax came si vibrochen noi,sonda lanbda,valva disa,alt debitmetru,carbuni si rulmenti alternator........lista poate continua dar pana la urma am ajuns la concluzia ca la masina mea este de la suporti de motor si cei de la cutie pe care i voi schimba in curand
  14. lasa ca ajunge cate iam facut,din cate am intales acele taieturi se faceau mai mult la masini pe carburator,la masinile cu injectie este cu totul diferit,tot amestecul este calculat. poate face babanu si ne tine la curent apropo,azi am primit termocontactul si am facut rost si de cabluri,voi face toate legaturile in casa si imi va mai ramane sa pun ventilatorul pe masina si sa leg 4 fire ( 2 mese,un plus contact si un plus permanent) mersi mult pentru schema
  15. pana la urma am decis sa las pe alti sa faca inaitea mea se poate inchide
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.