Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

simaradu

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

simaradu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc de ajutor , am rezolvat-o .Am gasit un mecanic bun , bujiile erau inundate de benzina....a deconectat pompa de benzina si a dat la automat pana sa ars toata benzina din motor dupa care a conectat pompa si a luat-o merge f bine acum . A zis sa evit cursele scurte mai ales dimineatza , EX , serviciul meu e la 1 km si eu prefer sa iau masina decat sa merg pe jos si asta ar fi cauza...nu stiu ...important e ca a facut-o , oricum ms frumos de interventie . Radu
  2. Salut , am un e39 2.5 benzina , nu mai porneste , seara l-am parcat a mers super ok , dimineatza cand sa-l pornesc nu mai mergea , motorul invarte , intr-adevar a fost f frig peste noapte . In prima faza toata lumea zice pompa de benzina , am dat bancheta din spate jos , am pus contactu se aude merge , benzina ii vine , am desfacut plasticurile de deasupra motorului si am pus pe cineva sa-i dea keie timp ce eu am apasat pe valva acea de bezina sa vad daca vine benzina la motor , benzina ii vine , deci nu cred ca e pompa , am pus calc pe ea , nu arata nimik , nu stiu ce ar putea fi.. vreo sigurantza ? releu ? senzor?? eu sunt in Anglia , am intrebat un mecanic d aici si mi-a zis ca poate sa fie COLD START SENSOR ....voi c credeti ca ar putea fi ... ???
  3. Imi cer scuze dar nu am mai avut timp sa intru , am rezolvato intr-un final , era debitmetru si o bobina , ma costat in jur de 300lire nu mai conteaza, important e ca am rezolvat , oricum multumesc pt ajutor , spor la treaba .
  4. masina se comporta bine in mers , doar la relantii e problema .
  5. Cum as putea sa identific debitmetru?? nu am umblat niciodata nu stiu cum arata. Am vb cu cineva la un service a zis ca stie care e buba dar nu vrea sa-mi zica sa-i duc masina si mi-o face , probabil e ceva minor si o sa ma incarce ca a fost cine stie ce. O sa va tin la curent pana il aranjez.
  6. Sunt si eu nou pe aici , vin cu o problema noua pt mine . Am un 520i din 1998 , am cumparat masina acum un an , se comporta f bine la inceput , dupa cateva luni ,dimineatza tremura motoru pana se incalzea. Nu am dat importantza si am mers in continuare. Acum mi-a expirat ITP-ul , ma duc sa-l fac cand , nu trece testul diagnostic ( MISSED FIRE) apropo totul se intampla in ANGLIA , am inceput eu romaneste sa gasesc buba. Am schimbat bujiile si 2 fise care mi s-au parut cam uzate , masina a inceput sa nu mai stea la relanti , nu stiu daca ce am facut eu a daunat sau a imbunatatit situatia. Ma decid sa ma duc la un tester , o pun pe tester a iesit doar ca o bujie e mai rece decat celelalte . Mecanicul zice ca nu are legatura bujia cu statul la relanti , Masina merge f bine , porneste la sfert de cheie , in mers nu face figuri doar ca nu sta la relantii.Cica ar trage aer fals pe undeva dar trebui intentificata problema si asta cam costa aici(ANGLIA).Treaba mai nasoala este ca imi expira taxa de drum care nu pot sa o platesc daca nu am ITP-ul facut. Si daca nu am taxa platita nu mai pot sa tin masina pe domeniul public pt ca mi-o salta. Cum sa trec la ITP daca niciun mecanic nu stie ce are masina si sa identifice problema ma costa intre 500- 700 LIRE. Ce ma sfatuiti sa fac?? de la ce sa fie simtomele astea? am mai citit pe aici ca poate sa fie, DEBITMETRU sau SONDA LAMBDA , Daca vi sa mai intamplat va rog sa-mi raspundeti. Multumesc , Sima Radu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.