Sunt si eu nou pe aici , vin cu o problema noua pt mine . Am un 520i din 1998 , am cumparat masina acum un an , se comporta f bine la inceput , dupa cateva luni ,dimineatza tremura motoru pana se incalzea. Nu am dat importantza si am mers in continuare. Acum mi-a expirat ITP-ul , ma duc sa-l fac cand , nu trece testul diagnostic ( MISSED FIRE) apropo totul se intampla in ANGLIA , am inceput eu romaneste sa gasesc buba. Am schimbat bujiile si 2 fise care mi s-au parut cam uzate , masina a inceput sa nu mai stea la relanti , nu stiu daca ce am facut eu a daunat sau a imbunatatit situatia. Ma decid sa ma duc la un tester , o pun pe tester a iesit doar ca o bujie e mai rece decat celelalte . Mecanicul zice ca nu are legatura bujia cu statul la relanti , Masina merge f bine , porneste la sfert de cheie , in mers nu face figuri doar ca nu sta la relantii.Cica ar trage aer fals pe undeva dar trebui intentificata problema si asta cam costa aici(ANGLIA).Treaba mai nasoala este ca imi expira taxa de drum care nu pot sa o platesc daca nu am ITP-ul facut. Si daca nu am taxa platita nu mai pot sa tin masina pe domeniul public pt ca mi-o salta. Cum sa trec la ITP daca niciun mecanic nu stie ce are masina si sa identifice problema ma costa intre 500- 700 LIRE. Ce ma sfatuiti sa fac?? de la ce sa fie simtomele astea? am mai citit pe aici ca poate sa fie, DEBITMETRU sau SONDA LAMBDA , Daca vi sa mai intamplat va rog sa-mi raspundeti. Multumesc , Sima Radu.