Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Eugen B

Members
  • Posts

    1517
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Eugen B last won the day on April 9

Eugen B had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    undeva

Previous Fields

  • Masina
    E46 316ti

Recent Profile Visitors

22705 profile views

Eugen B's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Eu as incepe prin a schimba mecanicii pe care ii frecventezi; suspectez ca datorita varstei, cel mai probabil sondele lambda sunt "obosite", de unde probabil amestecul carburant/aer nu mai este corect, rezultant o ardere incompleta, sau probleme de amestec(la ITP ar trebui sa iti ofere acel tichet cu valorile, sa vezi despre ce e vorba).De asemenea, convertizorul catalitic nu mai este in parametri, ceea ce poate duce la depasirea unor valori. Ideal ar fi sa identifici pe cineva cu experienta si tester pentru modelul tau (care ae deja o varsta), inainte sa te gandesti la segmentare motor (as zice la varsta lui ca si simeringurile supape sunt uzate si apar scurgeri de ulei in camera de ardere, de unde fum/noxe marite). Succes!
  2. Fara sa se supere initiatorul topicului, dar eu citind topicul intelesesem ca locuieste in Austria si a achizitionat masina de la un dealer local BMW....pana la urma e treaba lui de la cine a cumparat, ca nu i-am finantat noi achizitia. Ce mi se pare surprinzator este cum pompa de ulei se poate bloca, iar toata multitudinea de senzori sa nu poata detecta o asemenea problema fatala, sau cum nu apare un martor de presiune scazuta, aici mi se pare ca dpdv conceptie noile modele au lipsuri evidente.
  3. Reviziile la 30k sunt ceva absolut normal in Franta, eu mi-as pune intrebari si daca au fost efectuate in realitate (in mod evident vorbim de o masina ce a fost in regim "leasing")- de multe ori firma de leasing (ca e arval,ald, etc) cauta sa isi scada cheltuirlile, asa incat reviziile ajung sa fie facute in diverse retele (speedy, norauto, etc), si nu in reprezentante, unde de multe ori se schimba ulei , dar nu si filtru, si alte inginerii. Masina murdara, pai Tiriac Auto nu poate sa gaseasca o firma colaboratare sa igienizeze masinile inainte de a fi prezentate clientilor? Eu i-as intreba daca li se pare respect fata de client sa prezinte masina in starea in care a lasat-o Rachid cand i s-a terminat contractul de leasing? Daca nici atat lucru nu fac, ce sa mai vorbim de inspectii tehnice.
  4. Din ce informatii gasim pe internet existat o perioada in care dezactivare airbag pasager (existenta mufei respective) era conditionata de achizitia pachetului isofix, deci s-ar putea sa nu ai posibilitatea sa dezactivezi acel airbag, atunci singura solutie e montarea scoicii in spate: https://www.babybmw.net/threads/passenger-air-bag-no-switch-possible-to-turn-off.29703/
  5. Exemple sunt in UE, cred ca sunt tari ce nu au nici un fel de taxa, asa cum sunt tari care taxeaza serios: https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F35947?lang=en apoi mai exista si zone in care nu mai poti circula cu Euro 3 sau mai jos(zonele respective se extind in fiecare an): https://www.certificat-air.gouv.fr/ Mi se pare aberant ca directorul unei companii private vine el impaciuitor si propune proiecte de legi ministrului, intr-un stat normal ar fi trimis la plimbare :https://www.constitutiaromaniei.ro/art-74-initiativa-legislativa/
  6. Cauzele multiple, probabil soferul se uita in telefon, neatent, etc, venise si el ca turist la Brasov si se plimba cu masina, asa cum fac zilnc mii de cocalari ce freaca centrul cu masina. Bine ca nu se afla nimeni pe trotuar in momentul respectiv. Vina este si a primariei, care nu are tupeu sa reglementeze traficul in zonele aglomerate, sa impuna gradual restrictii, sa mai tina in afara orasului toate rablele poluante, sa faca un centru vechi accesibil doar cu transport in comun si taxi.
  7. Se vand in Europa, reprezentanta asta este de vreo 6 luni: https://www.cadillaceurope.com/fr-fr/locations
  8. Masinile din filmarile fake taxi cam stau pe loc, nu ruleaza 500k km; oricum, singurul lucru laudabil este ca are km reali,in rest e numai buna de dezmembrat. Am mers si cu un taxi toyota camry in uae, avea peste 700k, insa aveai impresia ca e corp comun cu Dinesh de la volan....dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne si procuram asemenea orori.
  9. Mie mi se pare absolut decent costul la schimbul de ulei....si ce filtru mai schimba ei acolo; imi strarnesti nostalgii...am fost la wuppertal..mie mi-a placut orasul. Pentru condus normal, iarna vara anvelopele all season sunt perfecte...ca si cost, dar ca si confort.
  10. Acum sa fim sinceri, greu de gasit un mediu mai toxic si ipocrit cum este linkedin...fiecare prezinta versiunea lui si incearca sa isi faca imagine....oricum si producatorii isi protejeaza retelele de dealeri, nu ofera documentatia atat de usor unor reparatori independenti. Cat despre lipit, in industria electronica se foloseste de mult timp adezivul, ACP, deci nu ma surprinde ce vad acolo....nu e dracul atat de negru pe cat se prezinta. Bonus piesele respective sunt produse de niste furnizori, deci culpa este comuna.
  11. Spor la lectura : In alta ordine de idei,incearca sa cauti pe forum- ai functia search, e extraordinar sa intampini o problema ce nu a fost discutata; idem, alege si tu un titlu mai clar ce descrie problema ta.
  12. Fiecare stie ce cauta pe bugetul lui, insa daca tot esti pornit pe asa ceva, eu as cauta in zonele cu mai putina umezeala https://www.milanuncios.com/bmw-de-segunda-mano/bmw-serie-5-520680406.htm
  13. Eugen B

    Noul seria 2

    Eu sper sa ramana consecvent si sa continue in directia asta, in cateva luni sa o filmeze in bikini cum spala cu spuma masinile prezentate; daca masinile nu mai sunt ce erau inainte, macar sa fie o consolare.
  14. Eugen B

    Noul seria 2

    De curiozitate ,la un pahar, am aratat masina catorva cunoscuti, care nu au detinut niciodata bmw, posesori de dacia pana la tesla....pe nimeni nu soca designul, femeile preferau culoarea...deci cred ca pe forum e o bula, genul cine se aseamana se aduna; iar la cocalarii aia in china si alte tari cu mare avant in parvenitism asa ceva e parfum. Nu il cunosc pe autogefuhl...nu l-am urmarit pana acum....m-a enervat cu reciclabilitatea si alte aberatii (am vazut si alte prezentari la alte modele), dar il iert ca are o prietena piesa ce mai apare meteoric prin prezentari ce face toti banii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.