Jump to content

525da

Members
  • Posts

    580
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

525da last won the day on December 3 2011

525da had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E39 525dA

525da's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

11

Reputation

  1. Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual. Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan.
  2. Am dus masina la Filaret. Frana bine, fara probleme. Totusi trebuie schimbata pompa de servo. Nu era apa in locas acolo, dar era noroi din acela umed, a bagat mecanicul mana pe langa tulumba aia si a scos un pumn de noroi, deci clar ca a fost si ceva apa pe acolo. ( Si cum mergeam eu super atenta spre service , cu grija sa nu cumva sa ma lase frana si sa lovesc pe careva, la un indicator de cedeaza trecerea la rond la Cosbuc, un gura-casca cu un Renault m-a lovit si mi-a zgariat bara spate. )
  3. Buna ! A innebunit si-a mea. Pe asta cu inghetatul pedalei nu o stiam, e prima data cand face asa si au mai fost ierni geroase cand a stat nepornita cu saptamanile. Nu a fost pornita 3 saptamani si astazi cand sa plec cu ea, nu am putut sa apas pedala de frana si sa bag in viteza, ca era intepenita ( inghetata?). Deci am renuntat si astept caldura sperand ca isi va reveni macar ca sa pot ajunge cu ea la service. In octombrie a fost facuta revizia, inclusiv cu inlocuit lichid de frana. Tot cam pe atunci am inceput sa aud un zgomot si pedala sa se apese mai greu cand afara ploua sau era umezeala, insa la service mi-au spus ca nu e cazul sa imi fac griji, e o garnitura care ar trebui schimbata candva, dar nu e graba ca nu a cedat de tot. Trebuia sa insist sa o schimb, probabil. As vrea insa sa incerc sa ma uit si la scurgerea aceea de sub filtrul de polen, nu am inteles insa bine unde : desfac capacul la filtrul de polen din stanga, scot filtrul si stiu ca e pe acolo o scurgere. Despre aceea e vorba? Poate cineva sa explice mai detaliat? Multumesc
  4. Similea, de acord.Dar nu cred putem sa facem mai mult de 5 focuri odata pentru ca nu trebuie sa fim afectati de substantele volatile. Eu o sa fierb intai presurile, cat e apa curata, ca sunt de culoare bej, sa vada si Sly ca se poate. Sly, daca se dilata cu atat mai bine, ca acopera mai bine, le putem trage si peste praguri ca sa nu le stricam.
  5. Sly, te rog sa nu te superi, dar as indrazni sa te contrazic : presurile se pot fierbe, dar nu trebuie pus niciun strop de motorina, ca pateaza.
  6. De acord, fiind vorba despre oale am ceva experienta, dar trebuieste sa aduceti fiecare oala voastra. Multumesc, botosanibmw.Botosani-ul l-a dat tarii pe Eminescu, dar , ma rog, el se ocupa de alt domeniu si sunt off-topic.
  7. Eu am noroc, stau la curte si pot face relativ usor aceasta supa de galerie de admisie, desi masina mea are putini km, dar nu cred ca ii strica. Ideea e sa nu miroase la vecini si sa ma trezesc ca ma intreaba ceva...nu stiu unde as putea arunca zeama.Daca o ingrop langa un copac, moare copacul? Pe acelasi principiu putem fierbe orice de la masina ca sa o curatam, nu? Important e sa avem oale destul de mari.Preferabil cu interior de ceramica, sa protejam metalul pieselor de diverse interactiuni cu metalul din care e facuta oala. aproape ca uitasem cat de folositor e forumul.
  8. Am pe masina Fulda carat excelero, vechi de doua veri , iar vara trecut am dat intr-o bordura si am facut o mica galma ( poza e cam neclara, dar se vede cat de cat).Am mers fara probleme, dar acum cu caldurile astea m-a apucat spaima si le-as schimba. Merg putin, nu merg cu viteza, deci am nevoie de niste oferte mai middle cost. Nu caut neaparat Fulda. Multumesc.
  9. Da, ai slabit ceva de-atunci, o sa se simta si amortizoarele mai bine ...
  10. Chiar ca e o masina cu destin aparte...numarul ei de inmatriculare prevestea oricum vremuri grele . Imi amintesc masina visinie cum era acum cativa ani, vreo 4, cand la casa unor prieteni la Valea Argovei a venit si Similea dornic de pescuit ( a prins un salau, si-un Nokia, ca asta in mincioc la debarcarea din barca, telefonul a ajuns in mincioc gratie firii boeme a lui Similea, dar nu era al lui ...). Masina incapatanata il adusese pe Similea , cu blugii atarnand fara curea, dar foarte mandru de un sound impecabil ce spargea fiecare coltisor din habitaclul plin de praf, fireste. Si-atunci am vrut sa vad care e deosebirea intre 525 ( a mea ferchezuita si menajata) si 530. M-am urcat la volan, am asteptat ca Similea sa lege cateva snopuri de fire pe la casetofon - nu era finalizata operatiunea "sound"- si-am mers cativa km pe la tara pe acolo, exact ca manelistii cu muzica bubuind, pentru ca sunetul pur si simplu era fara cusur. E drept ca arata mai rau decat masina mea, dar mergea mai bine, raspundea parca mai prompt, iar de sound nu are rost sa vorbesc.De unde rezulta ca trebuie privit dincolo de aparente nu numai la oameni. Ultima data cand am vazut-o la Bucuresti arata ca un copil stirb, ii lipsea un ornament din fata de la grila, dar pentru Similea, fireste, asta nu era o problema. Sigur masina asta merita o noua viata, a fost cumparata cu bucurie si s-au investit in ea nu numai bani ci si pasiunea de a face ceva cu propriile maini ( de antifonarea portierelor poate unii isi mai amintesc :twitch: ) . Sunt sigura ca va reusi restaurarea, Similea e norocos, Nokia functioneaza si astazi, iar Similea si proprietarul au ramas prieteni .
  11. Ca ar fi ceva defect nu m-am gandit, dat fiind ca nu am umblat deloc acolo pana acum, mereu m-am gandit ca asa trebuie sa fie si ca masina e gandita pentru oameni normali nu pentru pitici.Doar azi am remarcat ca fie-mea prea statea comod in dreapta si n-avea urme pe gat, centura ei statea parca mai jos decat a mea Multumesc, Calin.
  12. De aproape 10 ani, cum vine vara ma strange centura de gat si tot trag de ea, deja am dezvoltat un automatism. Sa explic : eu sunt mica de statura si cand pun centura, imi ajunge in dreptul gatului si ma sacaie. Am vazut ca, cel putin la nivel teoretic, as putea sa misc mai in jos mecanismul acela din stalp ca sa coboare si centura mai jos de gatul meu.Practic, acest lucru l-am reusit doar la centura pasagerului si cred ca din greseala. Am cautat in cartea masinii si nu am vazut nimic scris despre cum( sau daca) se poate regla centura. Stie cineva daca/cum se poate regla centura, sau trebuie sa ma obisnuiesc sa am urme de parca m-as taia la gat in partea stanga de fiecare data cand merg mai mult? Cred ca pasagerul e mai important la modelul meu, scaunul lui se ridica mai mult decat al soferului, centura lui e mai reglabila decat a soferului...
  13. Cu tot respectul pentru mobilizare, mie asta mi-a adus in minte cum a scris Flutur cu oi pe deal la Bucsoaia "BUCOVINA " in cinstea vizitei presedintelui iubit... :twoup: P.S. @ihearto, fii un pic mai diplomat, ca esti subtil ca o lopata. :)
  14. Esti influentat de proprietarii locali :) . Rolls -ul e rege, iar Maybach-ul presedinte ales :twoup: .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.