-
Posts
13 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
2004 BMW 530d Touring / 2004 BMW 320d Touring / 2006 BMW 320d M-paket
rmerisoiu's Achievements
-
Vand volan sport BMW seria 5 E60 E61 seria 6 E63 E64
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Da, este prevazut si cu gaurile pt padele, se vad si in poza. Da, dupa septembrie 2005 este alta prindere a volanului de ax, asa ca nu se potriveste la tine. Vezi sa nu fie inmatriculata in 11.2005 si fabricata in luna a 7-a sau a 8-a. P/N este 32 34 6 763 382 pt modelul cu padele si 32 34 6 763 373 pt modelul fara padele (ce difera intre cele 2 p/n sunt gaurile din spatele volanului pt padele, prinderea este la fel). -
Volan din piele M-Sport complet cu airbag, trim de M si comenzi pe volan. Volanul se potriveste la modelele de seria 5 E60 E61 care sunt fabricate dupa 09/2005. La fel si pentru seria 6 potriveste pe orice model dupa 09/2005. Stare f buna. Trimul este usor zgariat (vezi poze). Pret: 440EURO Telefon : 0753.028.068
-
Vand ornamente de interior complete pentru BMW E60 / E61 compuse din: - ornamentul din bord stanga cu ventilatie - ornamentul din bord partea centrala si dreapta cu ventilatie - ornamentul de la schimbator - ornamentele de pe fetele de usi Modelul trimului este Anthracite Maple Wood Trim. Ornamentele sunt originale BMW. Nu sunt zgariate. Stare f buna. Pret 220eur negociabil. Telefon : 0753.028.068
-
Salut, Am un sunet in diferential si apare mereu cand calc acceleratia, las acceleratia si cand schimb vitezele indiferent de treapta. Sunetul este ca si cum ar bate fier pe fier. Mecanicul mi-a spus ca e dus diferentialul. Este posibil sa fie de la altceva acest sunet, cum ar fi o bucsa de prindere a diferentialului? Masina este manuala si am schimbat acum 15mii km flansa de la cardan (facea un sunet asemanator cu diferentialul). Multumesc
-
Salut, Am observat cand am fost la schimbul de ulei ca turbina are scurgerei de ulei atat la prinderea de sus cat si la cea de jos. Cei de la service mi-au spus sa cumpar cat mai repede turbo nou, fara sa se uite mai in detaliu. Intrebarea mea este daca aceste scurgeri de ulei ar putea fi provocate si de alte piese (de ex vreo garnitura invechita, sau vreo problema in motor)? Mentionez ca masina merge normal, trage la fel, nu suiera numic nici in mers nici pe loc. Va multumesc.
-
Salut, Aceeasi problema am avut si eu la e60 530d. Am pus masina pe tester si dupa ce resetam toate erorile masinii prima eroare care aparea era filtrul de particule. Mentionez ca am facut asta in mers doarece, in cazul meu, masina se tura la maxim pe loc si pana la 2000-2500 in mers in functie de treapta de viteza. Am fost la mecanic si nu a fost chip sa spal filtrul si asa ca l-am spart pe tot pana nu a mai ramas nimic decat carcasa de metal (filtrul de particule e facut din ceramica asa ca se poate sparge). Poti sa mergi la un mecanic sa-l dea jos si sa bage aer cu presiune in el sa vezi daca iese cat de cat pe partea cealalata. Daca nu iese nimic e infundat bocna si nu mai ai ce sa-i faci decat sa iei unul nou sau sa spargi ceramica din el. Bafta
-
Eu am schimbat caseta de directie la un E60 si nu s-a aprins becul de esp, nu a dat nicio eroare masina.
-
530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Daca este infundat (cum era cazul meu) nu mai ai ce sa-i faci. Si eu inainte sa-l sparg am incerca sa-l curat, am turnat 2l decarbosolv in el si nu ajungea nimic pe gaura cealalta, baltea solutia pe gaura unde am turnat, pur si simplu nu mai trecea nimic prin el. Daca il dai jos de tot trebuie sa pui o teava in locul lui ca sa completeze golul ramas in traseul evacuarii si teava trebuie sa o prinzi etans la ambele capete (4 suruburi pe fiecare capat). -
530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Regenerarea te mai ajuta inca 20mii km, dupa care problema revine si trebuie sa schimbi filtrul de particule. Ca sa nu mai dau bani pe unul nou eu am spart toata sita ceramica din filtru si masina merge fara probleme de vreo 3000km. Astept luna mai sa vad ce scoate la ITP. -
530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Da, o sa ma uit si la swirl flaps cand schimb bujiile incandescente. -
530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Draga Bavaria, Pentru mine catalaizatorul nu este o piese vitala, masina merge in parametrii si fara el, cu alte cuvinte nu ma intereseaza daca masina polueaza mai mult sau scoate fum negru. Daca, de exemplu, s-ar fi stricat turbina cu siguranta as fi achizitionat una noua de la BMW, dar pentru un catalizator nu merita cheltuiala. Daca masina o sa aiba probleme din cauza catalizatorului lipsa o sa cumpar altul nou, dar nu cred ca va fi cazul. Multumesc -
530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!
rmerisoiu replied to rmerisoiu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Am rezolvat. Nu era filtrul de particule infundat ci catalizatorul, acesta din urma era infundat la maxim, cu alte cuvinte trebuia inlocuit. Ca sa rezolv ieftin, singura solutie a fost sa sparg cu ranga toata sita ceramica si izolatia din catalizator si astfel a mai ramas doar tabla care ii da forma. Masina si-a revenit, nu a mai dat nicio eroare pe tester, merge in parametri, singurele sechele sunt faptul ca acum scoate fum pe teava (si implicit polueaza mai mult) si ca suiera usor cand schimb viteza. Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le postez aici. Multumesc pentru sprijinul acordat.