Multe intrebari si incerc sa le raspund pa toate. Ai dreptate mai putin in subiectivitate. Oare ce face hotul cu masina furata!? Se plimba cu el sau cat mai repede posibil il vinde!? Si nca ceva in plus acuma vorbim in general despre sisteme de marcari, ci nu despre Permanentmark, Autoident, Autodot etc. Tu chiar crez ca hotul de masini fura la intamplare sau lucreaza la comanda!? u nu zic si nici statisticele nu spun dar mare majoritatea a furturilor se fac la comanda! Ce se intampla cu masina furata: 1. Se dezmembreaza, si atuncea pe cel care a comandat il intereseaza motorizarea, dotarile, culoare etc.. 2. Masina nu se dezmembreaza ci primeste alta identitate, o metoda il duce in ucraina, rusia etc. atuncea intradevar nu il intereseaza seria dar indicativul RO peste tot, in plus aceste marcaje sunt vizibile e cam deranjant, cine stie peste un an, doi Republica Moldova va intra in UE si atuncea ai o masina de lux cu care nu poti sa mergi pana la Paris. In plus cu intrare in uniune toate bazele de date vor fi comune, o sa mai gaseasca masini furate in Moldova. A doua metoda ramana in Romania si se schimba identitatea masini (repansoneaza serile), cu talon clonat, oare daca toate elementele de sticla sunt marcate mai merita de chinuit cu schimbarea identitatii!? Eu am vorbit cu hoti care a lucrat 4 ani in Germania. Nu o sa va imaginati unde! Chiar la fabrica de BMW! Pentru cei interesati in privat va dau si nume. Furtul de auto este strans legat de crima organizata, de spionaj tehnic, majoritatea hotilor care vin din Ucraina, Rusia, Moldova au o scoala de meserie foarte buna asa zisa "KGB".