Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

2_pac

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 163CP

2_pac's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. corect dar trebuie stiut respectiv spus TUTUROR cumparatorilor. ca altfel, e de aplicat atitudinea/ optica americana! si e suficient sa-si ia unul (eu?!:)) vreo cateva mii de turbine, ca despagubiri conexe pentru non-informarea generatoare de pagube (tipa cu pisica in cuptorul cu microunde a ajuns milionara)!:lol:) sa vezi atunci atentie la amanunte de genul!!!
  2. da, multzam de sfat. mi l-a mai dat cineva chiar in seara asta, la o cafea...si cu aceeasi motivatie. mi s-ar parea corecta abordarea si in ton cu blazonul de respectat dar....traim in R si totul e posibil....in ambele sensuri.:) oricum am sa scriu cu majuscule daca dupa ziua de luni, sunt(em) pe plus la acest capitol!:lol: Eu am aflat chestia asta de la cineva care lucreaza in reprezentanta BMW. El imi povestea cum s-a rearat o cutie de viteze pe post garantie la o masina scumpa. Trebuie sa incerci. salut, am promis ca revin cu precizari si o fac acum. deci: masina a fost lasata luni, la AB. le-am zis simptomele, au zis ca verifica si ei, ca intr-adevar povestea pare nasoala si ca ma vor suna dupa, cu un raspuns mai precis. le-am sugerat cu tarie aaspectul post-garantiei (indreptatite dupa mine, in parte si de ei). spun in parte ptr ca au aruncat putin pisica in curtea nemtilor, unde urma sa se trimita piesa, ptr inspectie....ma rog, asa o fi desi cand ai batai in ax de 3-4mm nu vad de ce nu-ti asumi direct constatarea dar...poate asta-i procedura standard. marti mi-au cerut si carnetul de service care trebuia atasat in copie la piesa...tot procedura. de-a dreptul discutabila insa (in baza lor exista ORICE info, baza e interactiva presupun deci nu vad de ce hartii in plus, la nemti, renumiti prin eficienta....) dar sunt inca deschis. promisiunea unei rezolvari garantata a fost pentru vineri, cel tarziu, oamenii fiind receptivi la presiunea oarecum implicita generata de situatie si de momentul nefericit (in plus) al problemei. din pacate, pana acum nu am un raspuns ferm, mai ales ref la ASUMAREA piesei defecta din motive independente de mine (au admis clar un defect de fabrica si uzura exagerata ptr un nr asa mic de km rulati)....dar, exista si un "dar" desigur....trebuie sa dea nemtii ok-ul. in plus am primit la capitolul posibile cauze urmatoarea recomandare (hilara dupa mine!): " cine are masina de genul sau peste, trebuie sa stie ca daca ruleaza indelung pe sosea, la oprire, NU TREBUIE OPRIT MOTORUL decat dupa 3-4-5 min de rulat in gol!" o fi teorie pura, o fi si practica, nu stiu dar in orice caz a fost un anunt in premiera totala ptr mine si, sub rezerva mea de hilar, consider ca poate sunt foarte profan si chiar trebuie s-o spun si altora...posibili abonati la probeleme de genul! sau atentie, nu faceti asa! pe bune! pe de alta parte, cati dintre beneficierii existenti macar pe acest forum, au auzit asa ceva ?! e o simpla curiozitate, repet, tratand povestea cu maxima seriozitate! si cu siguranta revin maine seara (cand e deadline-ul asumat de AB), pentru povestiri de bune (sper cu tarie!) sau mai putin bune (am pastrat si aici un ton optimist...).:) salutari tuturor.
  3. da, a cam iesit din garantie acum 2 luni. dar desi totul e pe consum mi se pare ca 50k e mult prea devreme. 100k pare mult mai realistic tinand cont si de firma. intr-adevar renault n-are de ce sa intre in discutie dar "consumismul" aplicat in ambele cazuri, pare ca duce (aberant) tot acolo...si cum spuneam, sunt povesti diferite, din toate punctele de vedere. cat despre "calcat" pedala am zis ca n-au fost excese (fara fum din roti la fiecare pornire si nici pedala la blana pe fiecare 100 m libera...ca poate!)....dar s-a mers totusi ca si cu un bmw, mai sportiv...tot pt ca poate.:) apropo, un prieten f bun din Londra a mers zilnic 5 ani si 70k mile(!), in conditiile traficului de acolo (pe unde sportiv?!), cu un bmw similar si a schimbat in toata perioada doar un bec...atat! ramane sa vad maine ce se va intampla, dupa consultul celor de la AB. eu cred ca ar trebui sa fim macar minim exigenti cu standardele de calitate ale pieselor (mai ales cand sunt originale) chiar si pe stil nou si, sunt dispus sa vorbesc si cu nemtii despre asta.... nu cred ca sunt f happy sa afle povesti de genul; cum spuneau si unii dintre voi, 80-90-100k pot fi mai de inteles dar 52k...:lol: sunt riscuri asa mari daca o duc pe roti?....asta inseamna pana in 2000 turatii adica fix cam cat poate ea acum, lasata e capul ei, fara fortzaj.
  4. da, multzam de sfat. mi l-a mai dat cineva chiar in seara asta, la o cafea...si cu aceeasi motivatie. mi s-ar parea corecta abordarea si in ton cu blazonul de respectat dar....traim in R si totul e posibil....in ambele sensuri.:) oricum am sa scriu cu majuscule daca dupa ziua de luni, sunt(em) pe plus la acest capitol!:lol: Eu am aflat chestia asta de la cineva care lucreaza in reprezentanta BMW. El imi povestea cum s-a rearat o cutie de viteze pe post garantie la o masina scumpa. Trebuie sa incerci. dap, asa ar fi normal si zic asta nu doar in calitate de posesor al problemei. am sa incerc luni, musai. cum ajung la ei insa? eu stau in zona prel ghencea-domnesti si am ceva de mers pana in baneasa. in conditiile date (problema turbina) e de mers pe roti sau pe trailer?! ca de la sesizarea bubei am mai adunat per total vreo 20-30 km, cei drept cu max 2000 de ture (nici nu prea poate mai mult sau oricum am evitat!) cred ca n-am specificat mai devreme: cutia e automata...sper sa nu fac dude mai mari...
  5. da, multzam de sfat. mi l-a mai dat cineva chiar in seara asta, la o cafea...si cu aceeasi motivatie. mi s-ar parea corecta abordarea si in ton cu blazonul de respectat dar....traim in R si totul e posibil....in ambele sensuri.:) oricum am sa scriu cu majuscule daca dupa ziua de luni, sunt(em) pe plus la acest capitol!:lol:
  6. multzam baietzi....e intradevar o gaska mare si inimoasa aici!:lol: masina n-a servit nimic in plus afara de vizite la AB si DOAR la ei, n-a fost arsa excesiv (sincer!) iar turbina deja "suge" nu impinge aer... eu unu' m-am lasat de mesterit singur si am considerat (aberant, se pare!), ca se poate si altfel....respectiv de dealeri/service cu blazon.:) se pare ca platesc (sau voi plati!) serios pentru idealism. apropo, cam ce solutii credeti ca am? eu ma gandesc ff serios sa merg luni la AB si sa vad parerea lor si, in cazul destul de probabil al tangourilor caracteristice, sa ma adresez nemtilor, direct! ce parere aveti? desigur ca trebuie sa existe si un plan B, cu implicare directa pe portofel si deblocarea situatiei. aici cam ce optiuni sunt? piesa noua, reshapata, after-market...si unde montajul? ca AB in aceste situatii, cade definitiv! din pacate am acelasi feeling..:) paranoic (sau nu!) vorbind, si eu am aceeasi banuiala! dar la ditamai firma si dealerul....ar fi tare urat si nu sunt dispus s-o las asa! ar mai fi si o poveste de timp...cam cat timp crezi ca le ia sa faca un switch frumos? desi dak ma gandesc ca a stat acolo cam 5-6 ore (ptr schimbare butuci yale si recipare cheie), probabil ca este destul de suficient! oricum, nashpa! cred ca mi s-a parut la un moment dat mai zgomotos motorul...dar am zis ca poate mi se pare, ca e totusi un diesel....ma rog. dar semne pe accelerare, nu. desi....a mai avut usosre sincope de turatie (+, -) dar pe modul sport (folosit f rar)...si m-am gandit si la motorina....desi am pus doar omv. mi-e greu sa spun ca a fost ceva evident.
  7. multumesc de raspuns la toata lumea...am fost inspirat.:) eu ma dau de 3 ani si cu un megane bicorp tot 1,9d, hartanit inainte si de vreo alti doi (unu cu cu talpa grea rau!) si uite ca n-a cazut. si este un mult mai hulit renault... iar masina asta n-a fost "calcata" exagerat...2-3 iesiri peste 160 pana la 180, pe autostrazi din vest, unde merge....si e totusi un bmw de 163 cai! in plus n-a servit absolutnimic extra (ex:cipare), e asa cum am luat-o respectiv "intretinut-o" (atat cat era necesar) AB. problema este ca incep sa am serioase dubii referitor la intretinere.... la o simpla inspectie okiometrica (mai mult am sa vad la AB!!), axul turbinei are bataie cat casa (cloncane deja), si nu doar ca nu mai impinge ci chiar trage aerul... omu' care doar s-a uitat la ea si mi-a aratat si mie, avea un motor de 150k pe banc iar turbina respectiva era beton.... atunci cum naiba e posibil asa ceva la 52k?!
  8. salutare la toata lumea, am o mare dilema baietzi si va cer ajutorul/sfatul: e posibil ca la un bmw 320d/2007/163CP tinut NUMAI la autobavaria (conform carnetului de service), sa cada turbina la 53k? cred ca i-am cam luat pe restul patitilor de pe forum..:) astept pareri, cu multumiri anticipate, PS1: masina a fost adusa de AB din Germania, cu 17k si 6 luni vechime (corporate car) si rulata cat se poate de civilizat pana la 52k vreme de 1an si 2luni....fix 2 luni peste extragarantia AB ("vanduta" ca 1 an peste cea BMW, in fapt 1 an de la inscrierea in R deci doar 6 luni peste internationala....dar asta e o alta poveste ce tine de atentie si...incredere! cu care se pare ca trebuie sa fim desigur atenti, in Romanika...) PS2: masina s-a vazut cu service-ul AB (din motive nelegate de intretinere ci doar ptr recipare chei), cu aprox 2 luni INAINTE de expirarea garantiei cand evident a stat "singura" cu baieztii de acolo, cam 1 zi....am vazut pe forum (destula!) lume suparata ptr turbine bushite la 90-100k....dar acum, nu-s cam multe si nasoale semne de intrebare?! oare ce ar trebui sa fac avand in vedere renumele firmei si motivul pentru care am mizat pe ea? sau e tot ca la Renault?!)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.