Jump to content

Gago

Members
  • Posts

    669
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ROM

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gago's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Cu dalta se desface sigur , glumesc, exista si ceva solutie anti cianacrilat dar ma indoiesc sa aiba la indemana.. este mult mai scumpa decat solutia de lipit.
  2. Las-o asa pana cade singura, apoi te duci la cei cu parbrizele sau daca ai posibilitatea Loctite 317(solutie) impreuna cu Loctite 753(spray). Succes!
  3. nu are nici o legatura sonda lambda cu pornirea motorului, poti sa o decuplezi de tot. cred ca ai presiune insuficienta de benzina sau ti se dezamorseaza circuitul de alimentare.
  4. hmm, proiectoare, faza scurta, toata masina xenon, cred ca de la injuraturile celorlalti participanti la trafic nu-ti mai merg, banuiesc ca nu ai lupe si nici diafragme... in alta ordine de idei cum spunea si colegul mai sus cred ca ai amestecat firele..
  5. nu are flexibile la motorul asta, sunt prinderi numai prin flanse fara flexibile. filtru sport pentru mine sunt bani dati degeaba. senzorul nivel ulei este pe baie, trebuie sa dai uleiul jos, il gasesti pe partea stanga spate a baii, cum privesti masina din spate. senzor sau senzori ax cu came depinde model este m52b20 sau m52tub20, 20 6 s3 sau 20 6 s4? daca este primul are un singur senzor, il vezi pe chiulasa in partea dreapta cum privesti motorul din fata, daca este cel de-al doilea motor ai 2 si in st si in dr.
  6. incearca sa cureti regulatorul de ralenti, verifica cablajul de la debitmetru si clapeta principala de acceleratie, au multe probleme de contact masinile astea. debitmetrul cu clapeta mi se pare cea mai proasta invetie pusa pe motorul asta, numai probleme face.
  7. balastul este cam greu de scos, incerca sa scoti farul cu probleme si sa-l probezi pe cablajul farului care merge, innainte de asta testeaza daca vin 12V in mufa care alimenteaza balastul(atentie nu mufa care alimenteaza becul!!) sigurante speciale pentru faza scurta nu ai, sunt controlate de calculatorul de lumini(mosfeti, nu mai exista relee), daca se ard sigurantele pentru calc, nu merg mai multe becuri.
  8. cu grija, motorul este m52tu dubluvanos, are 2 axe cu came, si 2 senzori de pozitie axe cu came, unul pentru axa cu came admisie, si unul pentru axa cu came evacuare, sau ai inteles ca sunt 2 senzori intr-unul? sondele lambda innainte de catalizatoare sunt cele importante in functionarea motorului, in functie de ele corecteaza timpii de injectie, cele dupa monitorizeaza eficienta catalizatoarelor dar nu intra in nici un fel in calculul sau corectarea timpilor de injectie.
  9. sunt 2 sonde lambda innainte de catalizatoare, daca le schimbi, ia-le originale, altfel nu faci nimic, consumul este normal pentru un mers mai in 'forta' sa-i zic asa. filtrul de benzina pe mann este undeva la 70-80ron, daca te zgarcesti la consumabile nu te astepta la performante! iar motorul de 2l nu este chiar de avion, trage bine dupa 4000rpm, daca ai schimbat treptele la 3000rpm te poate face si un trabant la rece amestecul este bogat, dar si avansul este mai mic deci per total randamentul motrului scade, daca zici ca merge mai rau la cald decat la rece este plauzibilia schimbarea sondelor lambda. senzorul de temp exterioara iti influenteaza modul in care iti merge clima, nu are treaba cu motorul. 'senzor ax cu came', sunt de fapt 2, unul pe admisie unul pe evacuare, nu trebuie sa calibrezi nimic, de obicei cand este vreunul dus apare si o eroare, cel de pe esapament are o influenta mica asupra performantelor, in schimb cel de pe admisie este f important, dar daca este crapat ai probleme cu ralentiul, se balbaie motorul destul de rau. p.s. sper ca nu ai pus bujii cu un singur electrod de masa , trebuiesc tot originale ngk sau bosch cu 4 electrozi(long life) ~300lei toate 6.
  10. :twoup: la magazin de piese auto, si vine numai pe original!
  11. este ~60 lei noua, respectiva aparatoare.
  12. daca face figuri senzorul de nivel/temperatura ulei nu te lasa sa o pornesti, masina 'crede' ca incerci sa pornesti fara ulei. completeaza cu ulei pana la nivel, dupa care incerci iar sa o pornesti. daca nu merge asa, scoate mufa senzorului, este amplasat sub baia de ulei si ar trebui sa porneasca daca problema a fost din senzor. haraitul cred ca ar trebui totusi sa-ti puna probleme..
  13. ce nu s-a inteles? minim: 11 bar. !cu motor cald, releu pompa benzina scos, clapeta de acceleratie deschisa max., toate bujiile date afara, bateria in stare buna si eventual un redresor legat pe ea care sa incarce cateva minute intre luarea compresiei pe fiecare cilindru.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.