sunt 2 sonde lambda innainte de catalizatoare, daca le schimbi, ia-le originale, altfel nu faci nimic, consumul este normal pentru un mers mai in 'forta' sa-i zic asa. filtrul de benzina pe mann este undeva la 70-80ron, daca te zgarcesti la consumabile nu te astepta la performante! iar motorul de 2l nu este chiar de avion, trage bine dupa 4000rpm, daca ai schimbat treptele la 3000rpm te poate face si un trabant la rece amestecul este bogat, dar si avansul este mai mic deci per total randamentul motrului scade, daca zici ca merge mai rau la cald decat la rece este plauzibilia schimbarea sondelor lambda. senzorul de temp exterioara iti influenteaza modul in care iti merge clima, nu are treaba cu motorul. 'senzor ax cu came', sunt de fapt 2, unul pe admisie unul pe evacuare, nu trebuie sa calibrezi nimic, de obicei cand este vreunul dus apare si o eroare, cel de pe esapament are o influenta mica asupra performantelor, in schimb cel de pe admisie este f important, dar daca este crapat ai probleme cu ralentiul, se balbaie motorul destul de rau. p.s. sper ca nu ai pus bujii cu un singur electrod de masa , trebuiesc tot originale ngk sau bosch cu 4 electrozi(long life) ~300lei toate 6.