Lucik
Members-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Craiova
Previous Fields
-
Masina
Fiat Albea
Lucik's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
aaa....si inca o intrebare:D am vazut pe un alt topic pe forum postat ca va aparea "BMW Seria 3 Coupe Facelift ce va fi disponibil pe piata din luna martie a anului 2010." asta ar insemna cumva ca modele de seria 3 dinaintea acestuia sa se ieftineasca,inclusiv E46 cu anul de productie 2003-2004?:)
-
Da,stiu ca zgomotul nu se aude cam deloc in interiorul masinii,eu ma refer la el cum se percepe in general,mai ales din exterior.si da,intradevar,ai alimenta mai rar cu un 320d clar decat cu un 318 CI...acum,cum zici si tu,o sa vad de ce masini o sa dau si voi vedea ce iau,numai ca daca nu o iau din tzara,sunt sanse mult mai mari sa iau 318-le fiindca ar intra sigur la euro 4 la inmatriculare:P Mersi pt sfat!
-
Da,probabil o voi lua din germania.din cate stiu ar fi cam 400 de euro pt 318 Ci euro 4 cu motorul 1995 cmc,iar pt 320 d ca intra la euro 3,e cam rupere,ceva in jur de 2000 de euro din cate stiu:|... Cred ca din oct-nov 2003 e E4! Al meu (2004) este. Tot de atunci s-au mai remediat din problemele "clasice" ale modelului Hint: de obicei au cutii cu 6 trepte Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel? Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel? Ti-a spus varu` tau si cam care e raportul pe strada: cate otto la cate diesel? Mie un prieten chiar aseara mi-a spus ca euro 4 pe diesel a aparut park prin 2004 noiembrie:-??.oricum,mersi pt hintul ca de obicei au 6 trepte,dar esti sigur ca asta se gaseste numai la euro 4?
-
Da,pana acum concluziile astea incep sa mi se contureze si mie,pt mn,ar fi mai recomandat benzinarul. Dieselul are cai putere ceva mai multi,cuplul mai bun,consumul mai bun,se mai poate face o cipuire/resoftare sa mai faci niste calutzi in plus;))-ca plusuri.are in schimb intretinerea mai scumpa,are mai multe chestii la motor in plus fatza de bezinar care se pot strica,si costa si alea evident:)),are uruitul ala care pe mn ma deranjeaza mai mult decat pe altzii poate,si nu in ultimul rand,cea mai mare problema pt mine ar fi ca intra la euro 3,si m-ar cam papa rau la inmatriculare:P Benzinarul are un motor mai fiabil,intretinerea mai ieftina,mult mai silentios:))-plusuri.in schimb consumul mai mare,cuplul mai mic si in turatzii mari ceea ce inseamna consum mare,demarajul mai slab decat dieselul...si...cam atat cred ca eu ca minusuri:-?? Daca avetzi pareri pro si contra,sfaturi in continuare fatza de ce m-am convins eu sau trebuie sa ma conving,va rog sa le postatzi in continuare:D Si mersi SML si pt sfatul tau!
-
Da,probabil o voi lua din germania.din cate stiu ar fi cam 400 de euro pt 318 Ci euro 4 cu motorul 1995 cmc,iar pt 320 d ca intra la euro 3,e cam rupere,ceva in jur de 2000 de euro din cate stiu:|...
-
Da pe google un search sa te convingi. pt capacitatea 1801-2000 cmc Cel mai mic pret de pe piata este: 609,60 RON Societatea: ARDAF iar pt 2001-2500 cmc Cel mai mic pret de pe piata este: 672,35 RON Societatea: EUROINS (fosta Asitrans) da,nu e mare diferentza intradevar.dar diferentza mare nu se va simti la pretul asigurari,ci la banii datzi pe combustibil clar:D mersi pt idee!
-
@lucian81v-"Lucik (tizule - daca imi permiti), asa e: 215 - 12-14 depinde de multe variabile dar cand ai scazut o idee sub 200 deja e alta viata, la 190 - 9l/100km, cred ca merge". nu e nici o problema.si oricum,cred ca mai rar mergem noi cu vitezele astea:D "On topic: Incearca fiecare masina la interval cat mai mic intre ele. Daca esti obisnuit cu diesel, testeaza mai mult otto si invers. Bafta sa gasesti masina buna, si sa nu ne injuri (prea tarea smile.gif )"..stai linistit ca nu injur pe nimeni:D:)),dimpotriva,imi place ca se dezbat niste subiecte de discutzie care ma intereseaza si prin asta aflu si eu mai multe despre cele doua masini:P @320cdM-"- depinde foarte mult cat mergi in oras, cat inafara: dieselul e incomod in oras, uneori tremura la plecarea de pe loc, TURBO LAG-ul te scoate din minti (si in treapta intai il simti in toata splendoarea lui); daca mergi inafara sunt bune 6 trepte dar sa vezi ce misto e pentru demaraj sa dai dintr-a 6a intr-a 4a... iti ia ceva pana te obisnuiesti...". nu stiam de lag-ul ala:-? "depinde foarte mult de tine, ce stil de condus ai, cat iti place s-o calci, ce masini ai mai condus, ce asteptari ai de la o masina, pe unde conduci mai mult, etc... daca ai ocazia da-te cu ambele masini si asa vei fi sigur ca iei decizia corecta" ...pai...eu conduc de obicei mai "Agresiv",dar probabil voi incerca in multe momente sa merg si mai linistit,"la consum", daca voi face achizitiza de bmw.si stiu,pe langa detaliile tehince,consum,etc etc..ar fi excelent sa le incerc pe amandoua,sa le conduc,dar desi sunt destule masini smecherutze si interesante in craiova(de e46 berlina sa nu mai zic,e plin orashu:|),modelele pe care le caut eu 318 CI/320 d coupe cu facelift sunt mai "excusiviste" sa zic asa...mai greu dai de ele,si si mai putzin probabil sa fie si cunostintze cu mn sau amici vreun poesesor de o asemenea masina:(...voi incerca sa dau de cineva,sa incerc sa le si conduc si eu sa vad care imi place si mi se potriveste mai mult:P @florin83 - "Asigurarea pt motoare sub 2000cmc este ~600ron/an, pt motoare de peste 2000 este ~750ron pe an. Chiar asa de mult e incat sa te faca sa nu cumperi un anumit motor? huh.gif Impozitul este mai mare la 3000cmc, dar chiar si diferenta asta este nesemnificativa zic eu.. " Eu auzisem ca ar fi mai mult de plata la asigurare ce trece de 2000 cmc...daca stie cineva cam care sunt preturile actualizate pt asigurari in functie de capacitatea motorului rog sa posteze aici mai multe detalii sa aflu si eu.mersi frumos:D!
-
Tocmai acesta este motivul principal pentru care este recomandat sa achizitionezi daca mergi mult in oras..... 320d ..8 la 100 in oras.....318i 14 la 100 in oras, asta inseamna la diesel 100 km cu 35 roni si la benzina 57 ron....este clar o diferenta...parerea mea Las-o naibii, am avut un 320d facelift pe mana 3 saptamani, avea consum mai mic ca 318i, insa infirm, n-am scazut sub 10.4 niciodata in oras. Nu inteleg exagerarile astea... Dar eu i-am aratat talpa, nu am mers ca voi cu 1500-2000rpm, ca vezi doamne daca sare de 7.9, ceva grav se intampla in universul vostru. Si eu am 318i, n-am avut peste 11.5 niciodata, n-am mai testat recent, ca masina e data la un prieten. La mers normal lua cam 10. Asta in oras. De ce scrii chestii aiurea? Defapt la voi e si un mit cu consumul asta. Dar stati, caci acum vin ''cunoscatorii'' care imi vor spune ca masina care am avut-o pe mana era un cazan, neingrijit, un 320d nu consuma atat niciodata. :) :lol: In primul rand ce am scris eu este numai din experienta mea personala, in al doilea rand sa mergi tu cu ce talpa vrei tu in Bucuresti :) , cand mergi bara la bara, iar in al treilea rand eu merg cu masina 320d de un an aproape zilnic... nu imi dau cu parerea dupa 3 saptamani sau dupa ce dau masina prietenilor :D . Uite un calcul simplu cu 62 litri motorina merg 750-800 km in Bucuresti...... nu este mit :D In primul rand,as vrea sa va multumesc tuturor care ati discutat pe acest topic ca mi-atzi impartasit atat mie cat si altor curiosi niste pareri si experientze propii! multumesc pt sfaturi tuturor!
-
da,dar asta nu mise pare neaparat o regula:D.
-
Fuge si mai bine decat benzinarul. da,asta legat de consum,acceleratzie,si cuplu.astea sunt avantajele dieselului:P oricum,dupa parerile celor care au postat pana acum,tind sa cred ca mie mi-ar prinde mai bn benzinarul:P,dar deocamdata nu e nimic batut in cuie.