Salutare tuturor, Am un E46, 2002, caroserie 316i cu motor 1,9 .. Am fost la Filaret la BMW, mi-au pus-o pe tester, totul e ok, am avut anul trecut o problema cu debitmetrul dar l-am schimbat tot la ei, apoi furtunul epurator cu tot cu supapa de epurare .. acum o saptamana am schimbat fisele de la bujii .. totul merge struna pe toate testerele puse, fara erori pe computerul de bord s.a.m.d. Idea e ca, pana sa se incalzeasca motorul si din cand in cand atunci cand este deja cald, in momentul in care pun frana, scade la 500 rpm, cand o scot din viteza sa opresc la semafor, aceeasi boacana .. Nu ramane la 500 rpm, ci osileaza pana-n 800 rpm si cand o accelerez parca n-are vlaga-n ea .. Oricum, alta chestie pe care am sesizat-o si ma gandesc ca are legatura :lol: , atunci cand pornesc masina, se aude un fasait in partea din spate, cica ar fi catalizatorul mi-au zis de la BMW si ca asa trebuie sa faca, uneori porneste mai greu, alteori la cheie. Am curatat si pedala de acceleratie, frana si ambreiaj. Ahh, era sa uit, cand pun contactul, se aprind toate cele pe bord .. se sting, dar pana nu dau cheie, ramane aprins ala galben marker motor cred ca e .. :) Multi si-au dat cu parerea si mi-au spus sa cumpar diverse, pana acum ar fi trebuit sa schimb jumatate din masina deci .. irelevant. Nimeni nu stie sa-mi explice care-i treaba exact. Presupun ca voi ati mai intampinat probleme de genul asta si stiti .. "mai sigur" :) care-i problema. Va multumesc baieti !