Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

i5sec0ndz

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pe unde ma duce nevastamea :)

Contact Methods

  • Yahoo
    moscraciiiun

Previous Fields

  • Masina
    316i

i5sec0ndz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut baieti ! Debitmetrul este nou. O sa curat tot ce se poate curata inclusiv injectoarele la ultrasunete. Dupa ce am un rezultat revin si va anunt pe toti, macar sa fie bine :) Din cate am vazut pana acum, fff multi au avut problema asta, sa inteleg ca e ceva .. "normal" la BMW ? Benzina bag de la PETROM mai nou, am observat o schimbare in bine, pana acum bagam de la ROMPETROL si LUKOIL dar cu asta noua e mai bine .. Va tin la curent. Stie cineva cat costa curataul cu ultrasunete la injectoare ? Bafta !
  2. baaaaahh esti nervos rau tu!!!! ma refeream la problema ca s-ar putea sa fie sonda lambda ,am inteles ca lui nu ii sta aprins nimik in bord dif e ca la sormea ii sta mai mereu aprins,nu e ca la el de se stinge cand da chei :),si poate o fi de la sonda.... asta e un forum in care din vorba in vorba sa ne ajutam unul pe altul,nu sa vedem care e mai destept si care e mai fraier Maikameaaaaaaaaaaaa ... nu va enervati :lol: Fisele le-am schimbat pentru ca una dintre ele era praf si nu mai dadea scanteie .. era originala .. masina are 160k km .. si le-am schimbat pe toate sa fiu sigur. Facea asa si inainte si dupa schimbul de fise. Bujiile sunt noi .. nush ce sa zic .. sonda aia lambda cred ca e 500 ron huh ? Si daca nu e d-acolo? :) Chiar nu e nici o solutie sa stiu macar 80% cauza ? Thx guys !
  3. Si tu ce-ai rezolvat ? Ai primit vre-un raspuns concret ? Nu m-as apuca sa schimb toate cele aiurea, in cel mai rau caz poate sonda lambda..
  4. Neatza ! Probleme cu pornirea nu am si nici nu moare motorul chiar deloc .. Cand o pornesc, se cam "scutura", se duce pana undeva in 1300 rpm, scade pana la 1000 rpm, sta putin si pe urma 800 rpm. Cand plec cu ea, e ok, nu da rateuri, nu tremura, nimic nimic. Cand o scot din viteza la semafor sau ceva .. gata, face ca toate alea relantiul, scade la 500 rpm, tremura toata, iar oscileaza s.a.m.d. Pana se incalzeste motorul. Pe urma doar din cand in cand. Adica si vara am mai patit-o .. V-am zis .. mai e si fasaitul ala, cica e catalizatorul, porneste fasaitul cand e cald motorul imediat, adika la cheie, alteori mai greu .. 10 - 15 secunde. Mentionez ca nu ramane nimic aprins pe bord dupa ce pornesc motorul, doar ca restul becurilor se sting la cateva secunde dupa ce pun contactul, doar CHECK ENGINE , uleiul si bateria (astea 2 cu rosu) raman aprinse pana dau cheie.. Aaaa .. inca ceva, cand stau pe loc, cu motorul pornit si invart de volan stanga-dreapta, tot asa, scade relantiul si daca dau drumu la clima .. aceeasi treaba.. Multumesc frumos !
  5. Da .. ramane aprins DOAR pana pornesc motorul .. ala galben .. Asa arata http://farm3.static.flickr.com/2311/226817..._dcc0a76df8.jpg scuze, nu stiu daca am voie sa dau linkuri .. Asa, ideea este ca am pus masina pe tester la BMW Filaret si la inca 2 service-uri autorizate si .. "n-are nimic" .. Pffffffff :) Mersi frumos !
  6. Nu mi-au zis nimic rau de ele, s-au uitat si asta a fost tot. Doar ca s-ar putea sa fie nevoie sa le curat. Eu am pus in rezervor un aditiv de la "2+2" pentru curatarea injectoarelor. Am pus o sticluta din aia la 45 de litri cum scria pe eticheta. Daca e eficienta sau nu, asta nu stiu sa zic pentru ca nu ma pricep. Ce ma sfatuiti sa fac ? Multam ..
  7. Salutare tuturor, Am un E46, 2002, caroserie 316i cu motor 1,9 .. Am fost la Filaret la BMW, mi-au pus-o pe tester, totul e ok, am avut anul trecut o problema cu debitmetrul dar l-am schimbat tot la ei, apoi furtunul epurator cu tot cu supapa de epurare .. acum o saptamana am schimbat fisele de la bujii .. totul merge struna pe toate testerele puse, fara erori pe computerul de bord s.a.m.d. Idea e ca, pana sa se incalzeasca motorul si din cand in cand atunci cand este deja cald, in momentul in care pun frana, scade la 500 rpm, cand o scot din viteza sa opresc la semafor, aceeasi boacana .. Nu ramane la 500 rpm, ci osileaza pana-n 800 rpm si cand o accelerez parca n-are vlaga-n ea .. Oricum, alta chestie pe care am sesizat-o si ma gandesc ca are legatura :lol: , atunci cand pornesc masina, se aude un fasait in partea din spate, cica ar fi catalizatorul mi-au zis de la BMW si ca asa trebuie sa faca, uneori porneste mai greu, alteori la cheie. Am curatat si pedala de acceleratie, frana si ambreiaj. Ahh, era sa uit, cand pun contactul, se aprind toate cele pe bord .. se sting, dar pana nu dau cheie, ramane aprins ala galben marker motor cred ca e .. :) Multi si-au dat cu parerea si mi-au spus sa cumpar diverse, pana acum ar fi trebuit sa schimb jumatate din masina deci .. irelevant. Nimeni nu stie sa-mi explice care-i treaba exact. Presupun ca voi ati mai intampinat probleme de genul asta si stiti .. "mai sigur" :) care-i problema. Va multumesc baieti !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.