Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume: *curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare) *curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului *problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali. *inlocuit role si curea accesorii *verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM) Acum e din nou