Treaba sta cam asa: Acum 1 luna - 1 luna jumatate m-am hotarat sa fac schimbul de ulei si filtru la cutie; Toate bune si frumoase, am luat de la Benett auto 3 litri de ulei Aral nu_mai_stiu_cum Dexron II si un filtru si hop la service; au dat oamenii drumul la ulei, au scos filtrul, nici o problema pana la umplere cand.... stupoare!!! nu ai pe unde sa pui... Nu are joja, nu are nici un buson pe undeva pe sus, are 2 pe jos... In fine, au reusit sa puna cu o pompa improvizata uleiul, si totul s-a terminat cu bine; sau cel putin asa credeam. Masina facea figuri, nu cupla cand o puneam pe drive, sau in alta viteza, pleca dupa cateva secunde etc. Asadar ma intorc, vb cu oamenii, mai pun 1L de ulei (am uitat sa va spun ca avea ~4L in cutie). In sfarsit, totul ok, 0 probleme, am plecat fericit. Acum ca a dat frigul, din nou aceeasi problema: pana nu se incalzeste putin masina, din nou figuri: pun pe Drive si sta 2-3 secunde dupa care cupleaza; Daca apuc sa accelerez, bineinteles ca atunci cand cupleaza imi da un soc (care am inteles ca e foarte nasol pentru cutie, e ca si cum ai tura motorul la punctul mort, ca apoi sa bagi in viteza pe la 3000 de ture) Am verificat uleiul la Bavaria, cica Aral-ul asta il recomanda si ei; Asa ca... unde e buba? de ce face figuri? de ce numai cand e rece? Ajutati-ma va rog ca am aflat cam cat costa o cutie automata :blink: si nu-mi trebuie asa ceva...