Sigur. 335i-ul are 2 motorizari de baza : N54 si N55 . La N55 s-au rezolvat cam 60-70% din problemele N54-ului. N54: -sistem de injectie foarte sensibil, personal simt diferenta intre benzina de 95 si cea de 100, sau intre mol si omv. bujiile si bobinele de inductie e recomandat sa fie schimbate cam la 40.000km, e intervalul la care eu nu am avut nicio problema, chiar daca le-am schimbat 1 singura data (masina mea are doar 70.000km) , am citit mult pe forumul din America si in jur de 30.000mile cam toti aveau probleme cu ele. -pompa de inalta presiune la primele modele (anii 2007,2008 sigur, mai actual nu stiu pentru ca nu stiu daca acelasi cod de pompa) - este un recall general (recunoscut de BMW ca fiind un proiect dezastruos - se schimba pe gratis) -la un moment dat, apare un joc la o asamblare nedemontabila (ca un nit) intre wastegate (de la turbo) si corpul turbinei, care face un zgomot metalic ca un ticait, in functie de presiunea din turbo (adica rot/min). -injectoarele la modelele de inceput sunt un esec (cele facute de Siemens)(misfire dupa misfire, in America zicea un tip ca unele noi, originale l-au tinut 15.000mile), la modelul N55 este remediata problema. Din cate stiu pe anumite serii si pe astea exista recall. -pompa de apa e sortita pieririi la un moment dat (e pompa de apa electrica, nu e comandata de sistemul de distributie auxiliar pe curea) , in America statistic, 70% din masini aveau probleme in jur de 100.000mile. Cam astea sunt cele mai nasoale, daca imi aduc aminte va mai scriu. Oricum, e un model care iti aduce f multe satisfactii, dar trebuie intretinut foarte bine pentru a marii intervalul de km pana la aparitia defectelor costisitoare, care la un moment dat tot vor aparea. E genul de masina pe care neamtul o cumpara cu garantie. Pentru cei interesati in plus, va indrum catre www.e90post.com/forum . E forumul Americanilor unde motorizarea asta e cea mai raspandita. Numai bine, Andrei