Salut din nou.In primul rand multumesc mult pentru interesul pe care mi-l acordati. Deci:bugetul meu e destul de limitat,fara a ma incadra totusi in categoria celor care isi iau o masina pe care o tin in fata blocului ca nu are benzina.In plus,am un principiu la care nu renunt niciodata: chiar daca am fie si un trabant din 1900 nu pun pe el decat piese noi si de calitate(exclus dezmembrari) intotdeauna la timp,chiar daca pt. asta "rup" din alta parte.Tin foarte mult ca masina pe care o am sa fie in stare perfecta de functionare,chiar daca e veche.Acum,de exemplu,am un golf 3 tuning,1,9 tdi 90cp, din 1995 pe care l-am luat din Belgia cu 2500 euro si in care am mai bagat 1500 euro,dar l-am adus in stare practic "noua".Are in schimb un mare "dezavantaj" : nu e BMW :blink: Asa ca,din cate inteleg de la voi,mai bine ma orientez spre un E32 in stare buna,cu km putini.Sunt enorm de multe E32-uri in Germania, cu maxim 200000 km la bord,in stare excelenta(masini de doctori,avocati,adica oameni cu bani care le-au intretinut corespunzator),la preturi intre 3000-4500 euro,echipate full.Nici E32 nici E38 nu sunt inmatriculabile asa ca asta iese din discutie,masina va ramane cu nr. de Germania.Oricum,in ultima vreme am vazut ca nici politaii nu mai sunt atat de "disperati" dupa masinile cu nr. straine.Sau poate sunt eu mai norocos, de 2 ani circul numai cu astfel de masini si nu am avut probleme.Imi place mult E 38-ul dar,din ce inteleg, e posibil "sa ma sara" la intretinere.